Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Linda 20 - 73/173
Autor Zpráva
mimimalina

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2011 14:42:56


Před dvěmi týdny, krátce po zkouškovém jsem začala chodit pětkrát týdně na hoďku do posilovny a upravila jsem si jídelníček. Ke sportu mám pozitivivní přístup, s dodržováním jídelníčku nemám problém, mlsná mě nechytá, rizikové potraviny jsem vyřadila. Jsem ale trochu zmatená ohledně těch cukrů...ve všech Vámi navržených jídelníčcích jsou pravidelně uváděny uhlovodany (jsem na tento název zvyklá z této stránky, která je mi velkým zdrojem motivace www.bodyrockers.tv), což aktuálně needodržuji. Na výše zmíněných stránkách nabízejí pravidlo: jíst uhlovodany (carbs) pouze po cvičení.
Takže takto zhruba vypadá můj jídelníček:

snídaně: nízkotučný jogurt, banán, oříšky, pár rozinek
svačina: nastrouhaná mrkev s nastrouhaným eidamem 20%
oběd: kuřecí prsa, zelenin salát
svačina-po cvičení: krajíc chleba, kus ovoce, (příp. plus tvaroh); nebo ovesné vločky či proteinový shake (jedno z toho)
večeře: zelenina zapékaná s vaječnými bílky/ bujón se zeleninou atp...

Autorka zmíněných stránek se uvedeným způsobem stravuje již dlouhou dobu a postavu má vypracovanou, proto mě ani nenapadlo pochybovat o efektnosti jejího způsobu stravování. Co tedy s sebou takto sestavený jídelníček s redukcí uhlovodanů (pouze po sportu) přináší?

Navíc mám ještě jednu otázku ohledně tréninku: ve fitness si vypomáhám sportovními hodinkami suunto, které měří tep a díky tomu si hlídám, aby můj tep zůstával v aerobní zóně, ve keré se spalují kalorie. (V praxi to znamená, že jsem po hodině a půl zpocená, příjemně unavená, ale ne uřícená a mokrá jak myš, což by se stalo, kdyby mě hodinky nekrotily). Vy ale nabízíte jako zdroje tréninku samé sporty, při níž tepové frekvence jistě vystřelují do nebeských výší je to zvláštní, protože i krátké ale velice intenzivní cvičení, které nabízí autorka stránek bodyrockers.tv má podobný charakter. Proto by mě zajímalo, jak to je, a jestli je můj způsob efektivní. (Při každém tréninku spálím zhruba 400 kalorií, které by, jestli to správně chápu, měly jít z mých tukových zásob, jelikož se udržuji tep ve správné zóně. Občas ovšem zajdu na zumbu, či na tenis, abych se odreagovala, takže mi tento druh pohybu nechybí.)

Děkuji moc za odpověď, moc mi pomůže

mimimalina

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2011 15:33:37


ta stránka je bodyrock.tv , všude to píšu blbě

Michal82

Člen

# Zasláno: 17 Úno 2011 10:27:06


ahoj,

jak koukám, tak ve svačině, obědu a večeři nemáš napsané žádné sacharidy. Jestli se necítíš unavené, nebo tě nebolí hlava, tak možná OK, ale i tak. Vypadá to, že v tomhle jídelníčku chybí cukry. Zkus sem dát nějaký jídelník i s hodnotama

Co se týče tréninku, tak tady se podporuje spíš trénink na získání svalové hmoty, protože více svalové hmoty => rychlejší metabolismus (podívej se na stránky http://www.fitnet.cz/ , tam to je hezky popsané). Navíc anaerobní cvičení je mnohem náročnější na regeneraci, takže při samostném cvičení sice spálíš méně, ale během regenreace jich spálíš o to více (http://www.f-sport.cz/print.php?id=69, popř. rozumné informace o High intensity interval training). Jinak jak píšeš velice intenzivní cvičení je podle mne takové, u kterého ti speach test nefunguje ... a to už dávno nejsi v aerobní oblasti.

Ad uhlovodany - jsou to organické chemické látky, které ve svém řetězci obsahují uhlík a vodík. Což platí i o tucích a bílkovinách. I když je pravda, že němci používají také "Kohlenhydrate". To jen k použití doslovných překladů, ne že bych chtěl do tebe rýt

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!