Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Miniska 22 let/60 kg - cíl zhubnout 50 kg
Autor Zpráva
Miniska

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 19:13:26 ° Změnil/a: Miniska


Miniska 22 let 153cm/60 kg - cíl zhubnout na 50 kg

Miniska

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 19:24:00 ° Změnil/a: Miniska


ahoj všem, jsem na mateřské dovolené jsem menší postavy 154cm a trapí mně silná stehna a větší zadek potřebovala bych zhubnout na 50 kg doufam že se mi to do léta podaří a že mi stím někdo pomůžete poradí mi jak na to

rufi

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 19:32:34


Miniska
ahoj a vítám tě mezi bojovníky s kily.Napiš si nějaký jídelníček(to je základ k hubnutí),jejich hodnoty a taky tvoje aktivity.Pak se od toho můžem odrazit co děláš dobře a co ne

Miniska

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 19:42:52


Můj jídelníček

snídaně:ovesná kaše 30g

svačina:celozrný chléb 20g s cottange 50g zelenina

oběd:kuřecí prso 50g s bramborem 100g

svačina:celozrný chleb 20g sýr 20g zelenina

svacina:celozrný chléb 20g wellnes šunka

večeře:1 suchar tvaroh 80g zelenina

svačina:suchar 2 bílky zelenina

Tak takhle jsem si sestavila jidelniček.

Aktivita:doma cvičim zumbu jednou týdně v tělocvičně s instruktorkou.Mám doma orbitrek rotoped a stepper tak to tak nějak střídám ale né tak uplně pravidelně.Poraďte prosím jak na to

susenka

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 20:01:37


vítám tě mezi námi jídelníček moc pěkný, jenom 20g chleba, to je snad dvakrát kousnutí ne? ráno je to určitě strašně málo, dej si aspoň 50g, já jím někdy i 70g.

Miniska

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 20:07:11 ° Změnil/a: Miniska


Já myslela že když jsem menši tak že mám jist míń.Ale asi máš pravdu jidelníček ještě doladím.Nevíš jak bych měla cvičit dlouho na tom orbitreku a stepperu?Nebo to nějak kombinovat?Zumbu cvíčím zhruba 45 min podle dvd

susenka

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 20:09:46


aerobku si dej aspoň 45-60min. nejlíp je střídat silový cvičení s aerobním, ale já nejsu odborník na cvičení na to jsou tu jiní.

Miruna

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 20:11:24


Miniska
Ahojky, taky tě tuvítám a přeju hodně zdaru. Taky si v první řadě napiš hodnoty jídel a celkový součet. Taky je dobré psát hodiny, abysme věděli jaké máš mezi jídly rozestupy. Hodnoty jídel vychází z váhy.

Miniska

Člen

# Zasláno: 20 Úno 2011 20:22:20


Můj jídelníček

8:00 - snídaně:ovesná kaše 30g

10:00 - svačina:celozrný chléb 20g s cottange 50g zelenina

12:00 - oběd:kuřecí prso 50g s bramborem 100g

14:00 - svačina:celozrný chleb 20g sýr 20g zelenina

16:00 - svacina:celozrný chléb 20g wellnes šunka

18:00 - večeře:1 suchar tvaroh 80g zelenina

20:00 - svačina:suchar 2 bílky zelenina

hodnoty zatím všechny neznám teprve začínam


rufi

Člen

# Zasláno: 21 Úno 2011 07:03:28


Miniska
tady zkus to hodit do kalkulačky a ono ti to vypočítá čeho si snědla http://www.flora.cz/ekalkulacka/e_index.htm Ráno potřebuješ bohatou snídani aby ti energie vydržela do večera,30vloček je fakt málo.Jsou tu jedinci comají i 60. Kdyby ti to nešlo s tou kalkulačkou tak zkus toto http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/pecivo-krehke-a-suchary/

Miruna

Člen

# Zasláno: 21 Úno 2011 08:07:38


Miniska
Ty ale 20g chleba je fakticky málo. Vážím podobně jako ty a musím mít na den cca 140 sacharidů, 70 bílkovin a do 20 tuků. Už jen když to narychlo sečtu v hlavě je to proklatě málo i když jíš co 2 hodiny. Ty máš jakoby 1 krajíček na 3x. No, nedalo mi to a šoupla jsem to do svý kalkulajdy jenom ty chleby a suchary a vychází mi přesně poloviční množství S 74.......musíš mít hroznej hlad celej den. Šunku, kuřecí a bílky jsem nepočítala, tím se sachry moc nezvednou.

Miniska

Člen

# Zasláno: 21 Úno 2011 11:13:26


Ahoj muj dnešní pozměnný jidelček vypada asi takhle doufam že jsou hodnoty správné

Můj dnešní jídelníček

8:00 - snídaně:ovesné vločky 50g mléko polotučné 100ml - 9,7B 5,5T 38,7S

10:00 - svačina:celozrný chléb 50 jogurt bily light 150g + zelenina - 14,55B 2,5T 33,5S

12:00 - oběd:kuřecí prso 70 s ryzi 50g - 18B 1,7T 37,5S


14:00 - svačina:celozrný chleb 40g sýr eidam 20% tvs.
20g + zelenina - 10,8B 2,8T 21,4S


16:00 - svacina:celozrný chléb 30g sýr eidam 20% tvs. 20g + zelenina - 9,6B 2,6T 16,2S


18:00 - večeře:chléb Racio rýžový se sójou 10 g tvaroh 60g + zelenina - 12,33B 0,24T 11,03S


20:00 - svačina:chléb Racio rýžový se sójou 10 g vejce 1ks - 4,93B 0,24T 8,03S

Vychází to asi na 79,91 bílkovin 15,58 tuku 166,sacharidu co tomu říkate


Miruna

Člen

# Zasláno: 21 Úno 2011 11:22:42


Miniska
Tak tohle už vypadá daleko líp. Syrovou zeleninu, pokud počítáš, nepočítej, ta je jak se říká zadarmo, pouze tepelně upravená se počítá. Sacharidy si kapánek sniž. Pokud cvičíš pravidelně, máš to jak jsem ti už psala. T do 20, B 70 a S 140. Plus mínus. Jinako.k.

rufi

Člen

# Zasláno: 21 Úno 2011 11:23:09


Miniska
vypadá to hezky,super.Jen zeleninu započítávat nemusíš a pak ti klesne i hodnoty v celku

Miruna

Člen

# Zasláno: 21 Úno 2011 12:05:21


Miniska
rufi
Jj, to mi nedošlo. Pokud máš fakt započítanou zeleninku, sachry by mohly být o.k.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!