Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Zazapa 33 let,74/164-cíl 64
Autor Zpráva
zazapa

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2011 14:23:59


Ahoj všichni,tak jsem se konečně odhodlala napsat. Je mi 33(v červnu) mám 4 děti,manžela,psa,kocoura a 10 kilo navíc.Měřím 164 a váha 74.Můj problém je že nejím,první jídlo tak kolem 11hodiny,no vím musím se naučit jíst pravidelně 6krát deně ale dobře se to říká ,ale špatně dělá nemohu se donutit. Dnes si napíšu jídelníček a zítra začínám,snad to pude.

Miruna

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2011 14:27:39


zazapa
Ahojky, vítej tady. Všechno je o zvyku. Byla jsem na tom stejně. Ráno jsem nepozřela sebemenší kousek jídla. Dnes když vstanu, musím se zacpat vločkama, jinak mi žaludek pěkně vynadá. Uvidíš, že to půjde. Přeju moc trpělivosti a hlavně zdaru. Jsem zvědavá na tvůj první jídlníček.

zazapa

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2011 14:57:43


Tak jsem něco sesmolila:snídaně:1 krajíc tmavého chleba,plátek sýra,rajče, svačina:jogurt 125g,2lžíce ovesných vloček
oběd:100g kuře,60g rýže, zelenina
svačina:1 plátek č.chleba, plátek šunky,zelenina
večeře:100g kuře,zeleninový salát

Miruna

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2011 11:02:17


zazapa
Když tak k jídelníčku piš hodnoty BTS a hodiny kdy jíš. Ráno bys měla mít pořádnou nálož sacharidů. Nejspolehlivější jsou vločky místo chleba. Večer ti chybí sacharid. Kneck, rejžák, rýže....Piš si kolik čeho. Plátek šunky může vážit 50g nebo i jen 20. Rýži jsi vážila nevařenou? Zkus si to o jídlech nastudovat tady na stránkách pro začátečníy. Je tam plno informací co a jak. A když tak nakoukni do deníčků jiným, je tam dost inspirace. Tvoje hodnoty BTS jsou 80 B, do 20 T a tak 150 S. Pokud cvičíš, tak ještě víc. Aspoň 160...

zazapa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 10:58:36


3.2.-snídaně 7.30 -chléb fitnes 100g B5,9 S32,3 T1,4 sýr 20g B5,7 S0,24 T3,3 krůtí šunka 20g B2,56 S0,44 T0,68 rajče
svačina 10,30:jablko 140g
Oběd 13,30 :100g hovězí maso (Svíčková) 60g brambor vařené s jarní cibulkou rajče 80g, okurka 80g
svačina 16,30:jogurt aktivia vláknina musli 120g B4,4 S15,1 T3,7
večeře 19,30:100g kuř. prsou , vločková placka 100g B5,2 S12,5 T1,5 120g paprika
Všechny suroviny vážím po uvaření

Miruna

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 11:22:27


zazapa
Pokud jíš syrovou zeleninu, tak ji nepočítej, to je jako bonus za snahu Většinou se potraviny počítají v syrovém stavu.
Pokud ti můžu doporučit, vyměň aktivii za kvalitnější jogutr - Olma, Hollandia. Aktivia jsou samé cukry a škroby zbytečně ti to navyšuje sacharidy těmi prázdnými, místo kvalitními. Jabko na svačinu není jídlo. Ovoce se dává po cvičení, nebo kousek dopoledne či k snídani(cukry). I svačina musí mít bílkoviny a sacharidy. Vlastně každé jídlo, takže i sváča v 16.30. Tam chybí opět sacharidy. Hodnoty si taky sečti, ať vidíš celkový výsledek.

zazapa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 11:50:08


Dík moc za odpověd spočítala jsem to a mám málo sacharidů asi o půlku poradíš co vyměnit? Můžu používat i kroupy?

miau30

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 12:14:20


Ahoj suroviny sa vazia pred varenim, to na uvod. Sacharidov mas malo preto lebo ti chybaju plnohodnotne sacharidy v dvoch jedlach. Kazde jedlo ci desiata alebo olovrant by malo obsahovat BST a to najlepsie dlhe sacharidy to znamena: ovsenne vlocky (vseliake vlocky), instantne kase Emco, zitny chlieb, knuspi, polystyreny, ryza, zemiaky, celozrnne cestoviny. Dalsou zasadou je ze rano sacharidy treba navysit a ku veceru ich jest malicko, lebo telo ich uz nespotrebuje ale ulozi do zasoby (napr. na zadok )

Takze svacina 10.30 jablko zle zle zle - ovocie az po nejakej aktivite
daj si radsej jogurt (najlepsie holandia biely, pozor na tuky) a k tomu zitny chlebik. Svacina tiez nic moc daj si cottage + knuspi + zeleniny kopec alebo tvaroh nizkotucny (pozor na tuky) a hlavne to treba spocitat, aby si vedela kde pridat a kde ubrat, chce to cvik a hlavne to treba planovat dopredu

miau30

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 12:15:21


Ozaj zeleninu cerstvu pocitat nemusis

Miruna

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 12:49:44 ° Změnil/a: Miruna


zazapa
na tohle se mrkni, hodně ti to řekne a nemusíme vypisovat jednotlivé potraviny. Kroupy o.k.
http://www.f-sport.cz/print.php?id=10
http://www.f-sport.cz/print.php?id=407

zazapa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 13:22:30


Díky moc za rady,přiznám se,že nemít takovou podporu,asi bych to brzy vzdala,dobyjíte mě energií a věřím že to zvládnu, moc dík Ted du s hafanem a pak si napíšu jídelák aspon na dva dny.

PEITHO

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 13:25:46




zazapa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2011 21:00:09


Jídelníček 4.3. snídaně:slunečnicový chléb 100g B9,9 S39,9 T5,2 sýr cottage 20g B2,3 S0,66 T1
svačina:chléb fitnes 56g B3,3 S17,9 T0,8 sýr 20g B5,7 S0,24 T3,3
obědlněná paprika s kuřecím základem 100g B22,2 S6,4 T3,15 rýže 60g B4,2 S48,24 T0,24
svačina:jogurt (nevím hodnoty zítra koupím) polystyren 10g B1,6 S15 T0,6
1 večeře:šunka 20g B2,56 S0,44 T0,68 polystyren 10g B1,6 S15 T0,6
2 večeře:žitná placka 20g B1,78 S8,59 T0,33 kuř. prsa 50g B9,45 S0,15 T0,5
celkem: B- 64,59 S- 152,52 T- 16,74 + jogurt

miau30

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 08:13:42


No to uz vyzera omnoho lepsie na ten kuraci zaklad sa chystam aj ja, vyzera to zaujimavo aj papriky mam doma Na veceru uz netreba tolko sacharidov (zitna placka) daj ju radcej na tu svacinu a vecer daj polystyren.

Miruna

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 09:04:55


zazapa
No vidíš, šikula teď už ti to půjde

zazapa

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 12:35:41


Čau holky díky za odpovědi,mám dotaz: dcera se rozhodla jíst semnou je jí 10 ta ale určitě má jiné hodnoty BTS než já jak to spočítám? A co ovoce to může normálně je sice trošku oplácaná takže jí to neuškodí ale už nakukuje do časopisů po těch vychrtlinách. No a přiznám se je to náročný vařit na dvakrát, potřebuju zviklat manžela je opravdu šíleně tlustej 180/130 a pořád má připomínky jako že nemůžu hubnout když pořád jím,ale já vím své

Miruna

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 19:21:03


zazapa
Přiznám se, že bych asi byla proti tomu. Ona potřebuje teď když roste hodně živin a všeho. Má teprve 10, to teprve začne pořádně růst....já bych nic takovýho nedoporučovala. Spíš jen aby jedla ty zdravý věci, ale určitě bych to nepočítala a nevážila. Děcka to ještě - podle mě - nepotřebují. I když je jak říkáš oplácana. Spíš to zdravý jídlo apohyb bych dala. Ale určitě tady bude mít někdo názor jinej.

PEITHO

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2011 19:47:39


zazapa,
tady souhlasím s Mirunanemyslím si, že by 10-ti letá holčina měla počítat B,S,T a už vůbec ne koketovat s dietou. Spíš bych ji navedla na zdravá jídla, dostatek zeleniny a ovoce - pravidelnost stravy a zvýšit pohyb. Ono to totiž vůbec není o žádné dietě, ale o zdravém přístupu ke svému tělu.


Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!