Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Micina (Petra) 32let, 73kg/165cm
Autor Zpráva
Micina

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2011 15:34:04


Ahoj všem, jsem na MD s roční holčičkou a neustále se snažím zhubnout. Prosím o pomoc s rozdělením jídel do 6ti dávek (9/11.30/14.30/18/21), jestli je to vhodné..

arnold

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2011 15:48:31



Ahoj všem, jsem na MD s roční holčičkou a neustále se snažím zhubnout. Prosím o pomoc s rozdělením jídel do 6ti dávek (9/11.30/14.30/18/21), jestli je to vhodné

Micina
14,30-18.00 je velká pauza zkus
9,11.30,14.30,17.00,19.30,

kveta

Moderátor

# Zasláno: 6 Bře 2011 16:05:54 ° Změnil/a: kveta


Micina
Muzes si to rozdelit sama jak se ti to bude hodit, nemusis to mit na hodinu kazdy den stejny ... dodrzuj jen:

1) prvni jidlo co nejdrive po probuzeni
2) minimalni pauza 2 hodiny
3) maximalni pauza 3 hodiny
4) posledni jidlo tak 0.5-1.5 pred spankem (zalezi na slozeni)

Sepis si to tady a uvidi se.

Micina

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2011 16:11:05


Díky. Ještě bych potřebovala množství B a S na těch 6 jídel zhruba, at můžu zkusit jídelák. Mužete mi poradit..?

kveta

Moderátor

# Zasláno: 6 Bře 2011 16:19:32


Cvicis? Mas nejakej pohyb. Jak si jedla do ted?

Napis jak to vypadalo do ted. Zbytecne nechod moc nizko, at si nebrzdis metabolismus. Btw pokud jis hodne kravin (jako susenky, cokolada, bramburky, pizza, hranolky, burgry atd.), tak bude pro zacatek stacit vyhazet kraviny, udrzovat komplexni sachry na vyssi hranici, pridat dobry bilkoviny a nechat telo, at si pomalu zvykne na pravidelny prijem.

Micina

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2011 16:39:20


Jím docela zdravě, á 4-5x denně - zelenina, ovoce, nízkotučné výrobky.. nic moc smaženého, tučného - vařím v parním hrnci.. změna to moc nebude, spíš ty jídla uspořádat.. Připadá mi ale, že tělo je už navyklé, protože se mi hubnout nedaří.
Pohub mám jen kolem malé, cvičení moc nedám.

arnold

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2011 19:04:35


Micina
4-5x denně zdravě, to ještě nic neznamená, v součtu musí být tvůj energetický příjem menší než výdej,to znamená že si musíš taky spočitat denní příjem bílkovin , sacharidů a tuků vzhkedem k tvé hmotnosti.

http://www.f-sport.cz/print.php?id=13

Micina

Člen

# Zasláno: 7 Bře 2011 20:14:24


Díky. Už jsem tu chvíli jednou hubla, asi před dvěmi lety, potřebuju jen vše trochu "oprášit"..

Dnešní jídelník:

7.15 40g emco kaše, 20g vločky, 0,1ml mléko
9.15 42g vícezr. chléb, 76g dětská krůtí šunka
12 56g vícezr. houska, 50g 20% sýr, laté
14.45 28g - " - , 150 g olma jogurt
17.30 30g racio, 38g 20% sýr
20 24g wasa, 60g olomoucké

4 949kJ, B 93,37 S 147,56 T 23,78

Prosím o opravu. Díky

Michal82

Člen

# Zasláno: 8 Bře 2011 13:48:07


Micina

Ahoj, máš to hezké, jenom vícezrnné pečivo nahraď žitným, nebo žitno-pšeniščným (má to výrazně nižší glykemický index). Pokud by bylo na mě, tak bych určitě jedno, nebo dvě jídla měl maso (kuřecí prsa, ryba, zadní hovězí) + příloha (rýže, brambory, těstoviny)

Micina

Člen

# Zasláno: 8 Bře 2011 18:36:38


Jasný, díky.

8 40g kaše, 20g vločky, 0,1 vločky
10 45g vícezr. chléb, 15g sýr 20%
12 100g brambor, 100g špenát, 2bílky
14.30 58g dalamánek, 30g sýr 20%
17 26g -"- , 40g dětská šunka
20 150g jogurt klasik, 20g racio

4978kJ, B66, S173, T24

Prosím o koment a o radu jaká příloha je nejvhodnější k masíčku třeba k obědu..? a kolik cca?

Děkuji.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!