Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Michi, 21 let, 70kg/171cm
Autor Zpráva
michi111

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2011 12:09:29


Ahoj, je mi 21 let a jsem studentka VŠ. Ještě na střední jsem měla spoustu času na sport a toho stresu taky moc nebylo, takže jsem nikdy problémy s váhou neměla. S nástupem na VŠ se toho ale spoustu změnilo, rozvrh jsem měla dost nepravidelný, takže jsem dost často ve škole byla až do večera a tak jsem byla ráda, že už můžu domů, na cvičení jsem neměla myšlenky. Navíc jsem ten typ, co stres a problémy ve škole řeší jídlem, takže kila šla rychle nahoru. Dostala jsem se až na 70kg, což mě, která byla zvyklá na svých 55kg dost vyděsilo :-X Začala jsem zase sportovat, trochu si hlídat jídlo (i když s jídlem jsem pořád dost na štíru, protože jsem byla vždycky zvyklá při učení jíst a učím se skoro pořád, takže si to dokážete představit). Největší problém je, že ve škole nemám přestávku na oběd, vždycky jenom čtvrt hodiny, což mi stačí tak akorát k tomu, přeběhnout z jednoho konce města na druhý, proto přes den můžu jíst v podstatě jenom ,,něco do ruky", co si můžu den předem na kolejích nachystat. Jinak chodím 2krát týdně do posilovny (vždycky 45min eliptical a 30-45min posilování) a jednou týdně na spinning, když mám volnější týden, přidám buďto ještě jednu hodinu spinningu nebo cvičím doma (trampolína nebo eliptical). Se sportem problém nemám, kdybych měla víc času, klidně bych sportovala denně, hrozně mě to nabíjí a mám vždycky lepší náladu, problém je prostě to jídlo

michi111

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2011 19:30:39


Chtěla jsem se zeptat....co je nejlepší si vzít po tréningu, když docvičím až ve 20:00? Vím že můžu ovoce a celkově sacharidy, ale platí to i tak pozdě večer? Díky za rady

rufi

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2011 19:59:04


michi111
ahoj a vítám tě.Nejdřív si budeš asi muset pročíst návod pro začátečníky abys pochopila o čem je řeč.nejdůležitější je jídelníček.I když nemáš možnost tak si to jídlo nachystej den dopředu do krabiček.Je to pech a nic se s tím nedá dělat ale asi to tu řeší každá.Napiš jídelníček a uvidíme kde děláš chybu

michi111

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2011 15:36:13 ° Změnil/a: michi111


Tak tady je můj první jídelníček, počítala jsem to až zpětně vyšlo mi tam hrozně moc tuků, akorát nevím, jak je zkrouhnout, protože normální oběd, jako třeba maso s rýží nebo bramborama fakt nestíhám, musím mít něco rychlýho, co můžu jíst za chůze

5:00 - vločky 40g + mléko 1,5% 150ml
7:00 - křehké rohlíčky celozrnné 20g (2ks) + kuřecí šunka 50g
9:30 - šmakoun 50g + rýžová kaše 20g + mléko 100ml
12:00 - actimel 100ml + žitný chleba 30g
14:30 - kefírové mléko 1% 240g (1/2balení) + graham. rohlík 30g
17:00 - kuřecí prsíčka 100g + dušená zelenina 300g
17:45-18:45 - spinning
19:30 - křehké rohlíčky celozr. 20g + šunka kuřecí 50g


Takže mi vyšlo: S: 143g B:87g T: 34g

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!