Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Jirka 30/194/96
Autor Zpráva
Jirka81

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2011 14:41:55


Tak jsem se tu také zaregistroval, uvidíme, jestli to poslouží jako motivace .

Hubnout jsem začal s váhou 112 kilo, důvodem bylo zdraví. Nyní se blížím k hranici, kterou jsem si stanovil (mám 96kg, chci 90kg) a následně bych rád začal s nabíráním svalové hmoty. Proto bych uvítal rady od zkušených, jak to ideálně propojit .

Strava:
Využívám "krabičkovou dietu". Je zbytečné mi psát, že bych si měl spíš stravu připravovat sám, souhlasím s tím, ale tohle se ukázalo být jedinou cestou, jak jíst pravidelně. Navíc mám tendence jíst pořád dokola ty stejné věc, co mi chutnají, což není pro rozmanitost stravy moc dobře. A tady zkrátka nemám moc na výběr .

Jídelníček je např. tady

http://www.zdravadieta.net/jidelnicek/dietni-jidelnicek.jpg

Na mojí váhu a sportovní aktivity je tam myslím málo bílkovin, proto jím místo 5 jídel denně, jídel 6 až 7. Zaměřuji se přitom na bílkoviny, nejčastěji si dávám syrečky, kuřecí, cottage, eggchesse, případně kuřecí šunku. A po aerobním cvičení přidávám banán . Kalorie příliš nehlídám, hubnu zhruba 3-4kg měsíčně, což pokládám za ideál.


Jako doplnky stravy používám:
Vlákninu
Omega3
GS Condro (vím, že je to možná zbytečný, ale mám problém s koleny a i malá podpora je podpora)
Vitamíny
Karnitin (jak jsem se dozvěděl, tak to byla asi blbost, ale když už jsem ho koupil, tak to chci dobrat. Další už kupovat nebudu.)


Sport:
2-3x týdně rotoped na cca 50 minut
2-3x týdně posilka
1-2x týdně rehabilitační cviky (trápí mě záda)
Celodenní balancování na Spinalisu

V posilce cvičím od listopadu, zcela podle rad trenéra. Zatím v podstatě protahuji svalstvo, učí mě správně cvičit a pracujeme na vyrovnání disbalancí. Takže výdej energie v posilce je minimální, za řeč stojí snad jen cca 20 minut na kole, který je součástí.

Zvažuji kolo 5x týdně, ideálně asi ještě ráno, před snídání. Ale nevím, zda je to dobrý nápad.

Celkově je mým cílem změna životního stylu k co nejzdravější variantě. Proto uvítám rady od zkušených, co se týká úpravy jídelníčku (krabiček se zatím vzdávat nehodlám, opravdu je to pro mě jediným kompromisem, jak jíst pravidelně a rozmanitě, ale mohu něco doplnit), nebo dalšího cvičení. Případně doplnků.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 13 Bře 2011 10:34:30


Jirka81
Nevím přesně co myslíš krabičkovou dietou, když píšeš, že by sis jí měl připravovat sám, protože já si to vykládám jako jídlo, které si právě sám připravíš a nacpeš do krabiček. V čem se pletu?

Váhový sešup máš pěkný, jídelníček co jsi nadhodil je sice slabý, ale sám říkáš, že si to uvědomuješ, dáváš víc jídel a víc bílkovin, pak by to mohlo být ok. Pro skoro 100kg živý váhy je k svačině jeden bílý jogurt, jedna paprika, mandarinka nebo mrkvový salát spíš jako vtip. Víc se dozvíš když zkusíš to co jíš převést přibližně na čísla, nejen váhově, ale i hodnotově (B/S/T). S kaloriema je potíž, protože ty můžeš nahnat rychle i na mrkvi a z toho ti moc svalový tkáně nevybují (vim z vlastní zkušenosti, obědvával jsem dušenou mrkev).

Po ránu bych na hladový žaludek cvičení či kolo nedával, ale možná je to individuální a napíše ti k tomu někdo jiný (třeba Arnold, který to umí i odborně podložit).

Celkově ale daří se ti dosud, nevidím důvod, proč bys tím nedoklep i zbylých pár kg. Na přibírání to ale budeš muset dost přestavět.

Jirka81

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2011 14:46:02


Ahoj Marku, díky za reakci.

Ta krabičková dieta spočívá v tom, že ti firma každý den připraví igelitku, kde máš 5 krabiček. Je to výhodnější v tom, že ti pak nedělá problém jíst pravidelně a nemusíš řešit, co nakoupit a co ne (a těžko můžeš užírat z ledničky, když jediné co tam je "navíc", je zelenina a syrečky). Navíc máš širší výběr jídel (dřív jsem jedl skoro pořád to samé) a vaří to bez zbytečného množství soli a v páře. Nevýhodou pak je to, že nejde stavět stejnou dietu 70Kg ajťákovi a 100kg horníkovi. Navíc se člověk do té výživy nedostane tolik, jako když si jídlo sám připravuje.

Osobně mi ty malé svačiny nevadí, protože jím každé 2 hodiny. Spíš se do jídla kolikrát nutím.

Jak myslíš, že by to aerobní cvičení bylo nejvhodnější (čas, frekvence, doba)?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!