Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Anna 20, 173/79(76)
Autor Zpráva
Nanda

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2011 08:23:34


Ahoj, koukala jsem že poslední jídelníček tu někdo dal v roce 2008, tak snad to tu ještě funguje

Takže můj příběh začal asi před rokem a něco, kdy jsem se rozhodla zhubnout. Našla jsem si skvělého výživového poradce, který měl svou práci jako koníček a díky němu jsem zhubla z 84kg na 75kg. Dokonce beze sportu(který vážně nesnáším-a to že jsem jich zkoušla hodně- tím se tu stanu asi černou ovcí )Žel bohu zemřel na rakovinu.
Základy mám, řekla bych, celkem slušné. Zajímám se intenzivně o zdravou stravu, čtu na tuto problematiku knihy a v létě plánuji kurz výživového poradce s akreditací.

A můj problém? Po shození kil jsem nenabrala. Krásně se mi váha držela, jenže paradoxně jak mi narostlo sebevědomí, tak jsem se sebou celkem i jakž takž spokojená, což zapříčinilo, že jsem se přestala úplně držet. Kvůli tomu jsem se dostala na nějakých 79 kilo s tím, že mám takové hubnoucí vlny. Tudíž kdybych jedla týden dietně, vím, že shodím klidně na těch 76, 77(většinou se během týdne držim a pak to zkazim víkendem, kdy naberu ty 2,3 kg.
Chybí mi někdo, kdo by mě vedl a upřesnil nejasnosti. Ráda bych znala názor na můj jídelníček od něj. Byl založený na tom, že můžu sníst jídla kolik chci. tak se tedy ptám, zda-li je tu někdo, kdo se preferuje spíše takhle neváženou stravu? Počítat na gramy bych nezvládla(zkoušela jsem to). Je to jídelníček založený na jednodruhových bílkovinách podporujících rychlé spalování(komu jsem to přeposlala, zhubl a nenabral, takže něco na tom bude...
Tady posílám pro ukázku 2 dny..

Den 1
Snídaně:Meruňky, jogurt(případně s proteinem), 2:1, zelený čaj, Actimel
Svačina:Mrkev, jogurtové mléko(kefír, podmáslí), minerálka MATTONI
Oběd:Krůtí maso, přečené brambory(americké brambory), 1:1
Svačina:Tvaroh, rajčata
Večeře:jogurt, hlávkový(ledový) salát

Den 2
Snídaně:broskve, jogurt, ovesná kaše, 1:2:1, zelený čaj, Actimel
Svačina:jablka, tofu, minerálka MAGNESIA
Oběd:telecí(králík), brambory 1:1, hrášek
Svačina:Okurka, Camembert 30%, 1:1
Večeřeušená šunka(krůtí), vodní meloun 1:2

Děkuju všem a omlouvám se za tu délku

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!