Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Renatka 23let 168/81,5 zhubnout na 60kg
Autor Zpráva
renatka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 10:51:34


Ahojky zdravím všechny, moc se mi líbí Vaše stránky, sice to je strašně moc informací pro mě, že se v tom už ztrácím, ale opravdu bych si strašně moc přála být štíhlá, je můj sen a konečně jsem se rozhodla pro to něco dělat a né pořád jen o tom mluvit. Byla bych moc ráda, za každou Vaší radu, za pomoc a podporu od někoho, kdo už má víc zkušeností. Vyzkoušela jsem snad už milion diet, střídalo se mi období žravosti a zas hladovění a vždy se mi podařilo zhubnout max 5kg a pak jsem to stejně zas nabrala zpátky. Již nějaký týden se snažím 5-6dnů v týdnu cvičit. Cvičím 5min rozcvičku, 15 skákání přes švihadlo (svižně) a 25min cvičím na Eliptikalu. (mírná zátěž) pak protahovací cviky. Krom cvičení mám i během dne dost chůze. Denně 1,5 hod-někdy více. Mám sedavé zaměstnání.

Již dva týdny dodržuji upravený jídelníček. Např

5:00 50g ovesná kaše
7:30 2knuspi+30g sýr Eidam
10:30 2 knuspi+bílý jogurt150g
14:15 100g kuřecího masa (připraveného bez tuku)+60g rýže
17:00 2 rýžové chlebíčky+30g sýr Eidam (nebo 40g vepřové šunky)
19:30 3 olomoucké tvarůžky+zelenina nebo 100g masa kuřecí bez tuku+zelenina.

Spát chodím kolem 21hodiny, protože každý den vztávám brzy do práce.
Každý týden zhubnu tak 1kg.... Ale chtěla bych víc.
Budu moc vděčná za jakoukoliv Vaší odpověď.

:-*

Trpaslinka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 11:03:15 ° Změnil/a: Trpaslinka


Ahoj Renčo,

je vidět, že už si si i něco pročetla. Jedno kilčo týdně je dost, určitě to není málo a hubnout víc už by asi nebylo zrovna moc zdravé. Nespěchej na to, to je nejlepší cesta k joju.

Ty knuspi bych ráno vyhodila a zařadila je až večer. Dej si místo toho normální chleba, asi nej jsou ty balené žitno-pšeničné chleby, 1 kus má tak 40g a je to rozhodně lepší, než knuspi, to je jen takový prach do žaludku. Tašunka by asi byla lepší krůtí nebo kuřecí.

Lepší by bylo, kdyby sis to naházela do kalkulačky na Flóře, nebo tu na stránkách, abysme věděli celkové hodnoty jídla - energie, bílkoviny, sacharidy a tuky. Mě se totiž na první pohled zdá, že máš málo sacharidů.

Jak je to s bílým jogurtem, to nevím. hodně se tu doporučuje jogurt Holandia, já mám třeba ráda hodně višňové Milko Ovofit - tvarohový dezert bez přidaného cukru.

renatka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 11:35:07


ahoj Trpaslinko, moc ti děkuju za tvojí odpověď... knuspi tedy ráno vynechám a dnes si poběžím koupit černý chleba. Na Flóře jsem zaregistrovaná, tak od zítra si začnu denně počítat. Můžu se zeptat jaký váhový úbytek je správný? Vážím se každý den ráno, tak vždy vím, jestli jsem den před tím neudělala nějakou chybu.

renatka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 12:06:08


jídelníček na zítra:

5:00 50g ovesná kaše
7:30 40g žitný chléb+30g cihly 30%
10:30 150g bílý jogurt+18g knuspi chleba
14:15 100g kuřecí prsa+60g rýže
17:00 60g olomoucké syrečky+30g rýže
19:30 50g tuňák ve vl. Šťávě+18g knuspi chleba
B77,28 S130,58 T11,8

Trpaslinka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 12:47:28 ° Změnil/a: Trpaslinka


Doporučuje se tempo 0,5 až 1kg týdně. Já třeba se hýbu tak o půl kila měsíčně. Ale já už toho relativně nemám moc před sebou.
Úplně nejlepší ale je měřit si úbytky v cm, to ti indikuje ztrátu tuku víc než váha. Váha je jen taková berlička a neměla by ses na ni moc upínat. Ze své zkušenosti vím, že největší pokroky jsem udělala, když jsem váhu schovala a lezla na ni tak jednou za 14 dní. Jinak mě to stresovalo a moc jsem se na to upínala. Tak se určitě přeměř, ať se tu můžeš chlubit úspěchy.

renatka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 13:27:55


krejčovský metr mám doma... koupila jsem si ho tak před půl rokem a když jsem se doma změřila tak jsem ho honem rychle uklidila do šuplíku...jaký to byl horor...strašný pohled ale zas ho budu muset tedy oprášit.... já bych nejraději přeskočila tak půl roku, abych se už vzbudila a byl ze mě hubeňour...
a můžu se zeptat na tvý zkušnosti? Jak kila a cm ubývaly u tebe? Stalo se ti, že jsi ti váha tak i cm zastavili? Co pak?

Trpaslinka

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 22:01:24


No mě to ubývalo poměrně pomalu a stále se tak děje. Prakticky jednou za čas mi to trochu poskočí dolů a pak se to tam dlouho drží beze změny. Ale já nehubnu tolik, protože ani podle mě nepotřebuju. Mám 158cm a začínala jsem hubnout po vysazení antikoncepce v létě 2008, kdy jsem s ní nabrala až na 60kg. Po vysazení mi zmizelo 3 kg do konce léta a pak se mě těch 57kg drželo jak klíště. Ale já jsem nebyla tak poctivá. Zkoušela jsem to i s F-kem, jak můžeš vidět na začátku mýho deníčku, ale to mi nevyhovovalo a nebylo to pro mě udržitelné, po měsíci jsem zvolnila ve stravě. Já si jídlo vychutnávám a kombinace tuňák + rýže ve mně už teď vzbuzuje odpor, nehledě o tom, že z žitné mouky se mi zvedá žaludek.

Takže jsem zvolnila. Počítám orientačně, dělám si jídelníčky ve stobklub.cz. Hodně jím ty balené chleby, cottage, 20% eidam, rýži, brambory, tuňáka, ovesné vločky, nevyhýbám se ani vepřovému a miluju hovězí steaky. Jak vidíš, podle zdejších zásad nejsem zrovna ukázkový příklad.

Koncem dubna loňského roku jsem se do toho dala poctivě a začala se hýbat cíleně a docela často. Nejvíc na mě zabírá kombinace posilování full body s intervalovým kardiem na elipticalu (rozehřátí -> 1min o vysoké intenzitě -> 2 minuty o střední intenzitě, jedu tak hodinu), to mě hodně baví. Do a z práce jezdím na kole, kardio si dávám v posilce tak 3x týdně a 1-2x týdně doma posiluju celé tělo kruhový trénink (plynulý přechod z jednoho cviku na druhý bez pauz mezi sériema). V létě hodně brusle a kolo. Hodně mě to začalo bavit.

Tak jsem od dubna do začátku října sundala z 57 na 54 a pak se to zaseklo. To už jsem byla z toho hodně mrzutá. Zabralo jen jedno - vystěhovala jsem velké zrcadlo z pokoje, schovala metr a vykašlala se na váhu, na kterou jsem ze zoufalosti stoupala každý den ráno i večer. A přestala jsem to řešit. Cvičila jsem si a jeda podle sebe. A pomohlo to, navodila se pohoda a dočkala jsem se. Začátkem roka se to hýblo pod 54 a teď dokonce už vídávám i 52 na začátku. Ale jak jsem z toho natěšená, zase dost často na tu váhu šlapu, musím ji zase schovat. :-D

Ty začínáš na vyšší váze jako já, takže si myslím, že pokud nebudeš švindlovat, tak ti to půjde dobře, minimálně těch prvních 5-10 kilo, pak to chce obrnit se trpělivostí. A hlavně vydržet. To půjde, uvidíš.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!