Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Nezařaditelné a další dotazy a odpovědi / Snůška keců + pár dotazů
Autor Zpráva
ladycow

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 16:52:26 ° Změnil/a: ladycow


Ahoj ahoj Trochu mám potřebu zeptat se na pár věcí , podělit se o zkušenost s doplňky , postěžovat si apod.. snad to není nic špatného

Takže.. ze 76 kil se mi povedlo nějakou stravou a aerobikem shodit na nějakých 66 kg.. mám 162 cáků takže moje přání je teď shodit na 60kg a to nejlépe do června, protože jedeme na turisťák a já tam nechci dělat reklamu na buřtíky.. protože pořád vypadám dost oplácaně a mám špeky .. ..

Aerobik mě hrozně baví , poslední dobou měřím tepovku , pohybuju se ve své optimální spalovací frekvenci a každé pondělí k tomu aptří i slušný bodystyling. Takže jsem si už kvůli urychlení a sakra výhodné ceně koupila odsud LipoBurn + LCarnitine 70000 a k tomu Lcarnitine 100000 .. Ráno to do sebe hodím a večer před tréninkem taktéž.. Moje včerejší zkušenost , dojdu do haly a začíná mi být kruté horko.. ptám se kamarádky , jestli se tu fakt tolik topí a ona , že je tam docela zima Nevím jestli to je tím carnitinem nebo lipoburnem ale konečně jsem se v tom aerobiku pořádně zahřívala a necítila jsem únavy .. ( které jsou spojené asi se štítnou žlázou.. apod..) mimochodem v aerobiku jedu totálně naplno a ještě bych mohla přidat.. ale to už bych si přepálila tepovku :/ každopádně předtím se u mě takové zvláštní únavy dostavily.. prostě se mi uprostřed aerobiku začlo chtít spát a měla jsem studené končetiny apod..

Taky jsem si řekla , že už bych mohla začít chodit do posilovny.. problém je ovšem můj finanční stav , jsem velmi chudý student a 350 kč 10 vstupů mě může fakt zruinovat ( když tohle budu vydávat každý měsíc + peníze za aerobik..) ale i tak o tom intenzivně přemýšlím a šla jsem se zeptat zakladatelky fitka , jak to chodí.. Přeměřila si mě dost zvláštním pohledem.. a řekla mi , že by mi mělo posilování v aerobiku ( bodystylig bodyworkout.... tzn občas posilujeme na stepech , expandery , gumičky , podložky , nebo pracujeme s vlastní vahou..) stačit.. prý ať nepřetěžuju páteř.. jaký na to máte názor?

k tomu bych měla malý technický dotaz.. Aerobik mám 3x týdně.. Pondělí + workouty , středa - dance , čtvrtek zumba .. musela bych jeden z nich vynechat aby mi to finančně do posilky vyšlo.. Co si myslíte o tréninku 2x týdně posilka , 2x týdně aerobka.. je to vůbec dostačující?

Jinak mám tu i fotky taky kdyby si někdo chtěl způsobit žaludeční nevolnosti , můžete se podívat a ráda budu za každý názor .. já osobně si neumím představit jak budu vypadat , když shodím 6 kilo a mám strach , že pořád budu oplácaná :/

Taky bych chtěla poukázat na strašnou nespravedlnost na světě ( jo kdo řekl , že je svět spravedlivý , že? ) kamarádi kolem mě.. všichni pěkně hubení... ale jí hrozné množství čokolád , smažených brambůrků , baget... Jo sice přibrali .. ale jim prostě stačí aby si zašli do posilky a občas zaběhali.. a jídelníček vůbec nemusí měnit a zhubnou klidně jen tak 10 kilo.. zato já zoufale počítám, tyhle jídla si absolutně nemůžu dovolit a co z toho? no... skoro nic .. Ale tak nějak tuším , že to bude svalová paměť.. zatím co oni byli odjakzživa štíhlí , můžou to rychle shodit.. zato já byla tlustá už odmala nikdy jsem nezažila pocit " být štíhlá" no ale tak aspoň mi to před rokem docvaklo a začla jsem s tím něco dělat..


Každopádně s tou posilovnou fakt nevím.. ani nevím , jestli by mě to bavilo asi to bude chtít sparinga a naučit se to .. doufám , že mi to vyjde.. budu se snažit

blecha

Moderátor

# Zasláno: 22 Bře 2011 20:38:49


ladycow
Přečíst si znova základy - bez trochu silovějšího tréninku jen s aerobkou to není dlouhodobě ono. Navíc kratší, rychlý svalový vlákna se zapojují silovějším cvičením a po 40 už se obnovují hůře. Budeš taky pak mít rychlejší koordinovanější svižnější pohyby.

Já dřív nad posilovnou ohrnoval nos, šklebil se, že tam choděj blázni, pak postupně přitahal činky domu a nakonec o ní chodím normálně. Časově nejúčinnější na udržování je kombinace aerobky a silového cvičení. Aerobik ženský hodně baví, to je jasný, protože to je společenská záležitost. Což mám dojem, že je posilovna, hlavně ta moje taky, ženský tam začínají převažovat, ale mění se to v tom, že už nekecají a nevyjadřují své pocity, ale fakt makaj. nejisté novačky se sdružují do dvojic, jistější staré zkušené harcovnice kolem 22 - 25 let a výše už individuálně klátí stroje a činky. I starší maminy od rodin tam potí krev. Něco se děje.

Že ostatní žerou čokolády apod. Jsou mladší mají rychlý metabolismus někteří. Zůstane jim to a po 30 s tím samým jezením se začnou měnit v oplácané žabičky, neboj. ty už v tom budeš mít náskok a budeš furt stejná a brečet budou oni.

ladycow

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 21:44:27


blecha


No o tom silovýn tréninku vím.. vím že to bude lepší.. vím že si zvýším výdeje v klidu.. akorát vzhledem k financím.. 2x týdně aerobka + 2x týdně posilka.. jestli to stačí :/

Orsa

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 21:57:24


ladycow možná to bude znít hodně blbě, ale nevyhýbej se žádným těžkým pracem. Když to přeženu tak můžeš hodinu dvě pomáhat třeba někde na stavbě u známých a máš posilku zadarmo.

ladycow

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2011 23:05:13


Orsa

Vůbec to nezní blbě ))) i to je posilování

Orsa

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 06:11:03


ladycow

a ještě mě napadlo kdyby se ti nedařilo posilku sehnat (ufinancovat) pak je tu ještě možnost trénovat s vlastní váhou a Květa sem nedávno dávala zajímavej článek http://mx2.roztoky.net/modules.php?name=News&file=article&sid=154

507

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 22:16:01


K tomu co píše Orsa:

Dle mého je jednodušší cvičit "zadarmo" aerobku, protože k tomu není třeba zvláštního náčiní (hudba jde pustit i doma, příp se dá sednout na kolo apod.)

Na druhou stranu speciální stroje na silový trénink budeš nahrazovat těžko.

Pokud máš tedy omezené finance, zkus se zamyslet jestli nebude jednodušší peníze dát do posilky, a jestli aerobku nezvládneš "zdarma"

Orsa

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 22:31:49


507 tak tohle řešení mě nenapadlo, dobrý

ladycow hele jestli to myslíš vážně, nevyhýbej se ani žádné fyzické námaze kterou každodenní život přináší. Choď do schodů, choď všude kde můžeš, doma si klidně střihni i luxování nebo rytí zahrádky, atd.... jen proboha netahej pytle s cementem na stavbě

ladycow

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2011 04:56:49


507


on dost silný problém je v tom.. že doma mě to nebaví a to vůbec už se o tom pokoušeím hodně dlouho ale zaprvé trenérka aerobiku , aspoň ta naše je opravdu k nezaplacení.. a doma vždycky přemýšlím spíše, kdy už to skončí :/

posilovat jsem se taky doma pokoušela..to bylo ještě horší

Orsa

ajo , to se snažím bydlím v pátém patře takže vyběhávám

507

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2011 06:40:31 ° Změnil/a: 507


ladycow
aha, takže problém je jinde... no tak tam už ti toho moc neporadím... snad jen zvýši příjmy (brigády) nebo přestruktorovat výdaje (nechodit každý večer do hospody )... držím palce

ladycow

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2011 09:21:31


507

jéé do hospody nechodím vůbec .. já to asi ufinancuju ale s tím , že by bylo aerobka a posilka 2x týdne.. jakože pondělí, čtvrtek = aerobka , nějaké jiné dva dny posilka .. ale nevím jestli je to dostačující ( a asi nějaké jiné dny ybch zařadila intervalové běhy..)

507

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2011 22:50:27


aerobka a posilka 2x týdně je dohromady cvičení 4x týdně? pokud ano a ve dnech kdy nemáš "organizovaný" trénink se třeba trochu pohneš (jak píšeš intervalové běhy nebo něco podobného) a necpeš se bůčkem, tak si myslím že co se týče pohybu tak OK. Na soutěž se předpokládám nechystáš

ladycow

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2011 23:07:15


507

Tyjo soutěž.. já budu ráda když zhubnu ty špeky co mám všude kolem

Jinak co se týče toho makání doma.. já jsem docela soutěživej člověk a ráda dokazuju , že i přes svou váhu zvládnu dost.. a v bodystylingu děláme docela náročné věci jako statiky nebo i zátěže.. a tak dálej.. hlavně jsou taky náročné na psychiku.. a já si prostě nemůžu dovolit ( resp moje asi ego mi to nedovolí ) před zbytkem těch bab povolit a předčasně ukončit cvik jen pro pocit nepohodlí.. .. i když ještě můžu.. doma bych se k tomuhle asi neukecala .. Tam se hecuju dost slušně.. taky to je podmíněné mojí mírně slabou vůlí doma jsem schopná si ten trénink i nevědomky zkrátit.. prostě mě to moc nebaví a že jsem se o to pokoušela nesčetněkrát s tím , že chci ušetřit..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!