Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Petronela, 23 let, 68 kg, 165 cm
Autor Zpráva
Petronela

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 10:05:47


Dobrý den / ahoj

Je mi 23 let, mám 165 cm a vážím 68 kg. Zhruba od ledna se více snažím "žít zdravě" - pravidelně 3x týdně cvičím (1x zumba, 1x walking, a pak 1x posilovna, H.E.A.T., nebo jiná aktivita), jíst se snažím pravidelně (cca po 2,5 hod), omezila jsem sladké (můj největší dřívější hřích)... Ovšem "shodit" se mi příliš nedaří. U výživového poradce jsem nebyla, ale aspon na nějaké základní "analýze těla" - mám vyšší obsah tuku v těle (nejvíce "pneumatika kolem pasu" a zadek), se svalovou hmotou na tom špatně nejsem (dle poměru svalové hmoty, bych mohla vážit 68,7 kg), podle kostry bych měla vážit 62 kg. Pitný režim dodržuji.. vypiju denně minimálně 2,5l. Myslím, že hlavní problém je v příjmu bílkovin. Maso si sama příliš nevařím, takže spíš jen o víkendu (jedu domů - "maminka uvaři" ).
Chci se zeptat, jestli je dobrý nápad doplňovat proteiny nějakým přípravkem, např. shakem. Zvažuji koupi DIET WHEY, T-MEAL FRUITY nebo PERFECT BODY SHAKE. Nevím, co si z bohaté nabídky na trhu vybrat...

Petronela

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 11:33:03


Příklad mého jídelníčku:

snídaně (6.30):
30g ovesné vločky s rozmačkaným banánem + mléko nebo
30 g Dobrá vláknina (Bona Vita) s mlékem

svačina (9.30):
jablko nebo
tvaroh (Activia/Ovofit) nebo
müesli tyčinka (corny big)

oběd (12.00):
těstoviny (s tuňákem / s mletým / s rajčaty a mozzarelou /...) nebo
kuskus (s tuňákem / s mletým + rajčata, paprika) nebo
rizoto

svačina (14.30-15.30)
celý jogurtový nápoj (activia/florian) nebo
sklenička kefíru + knackebrot nebo
jablko (nebylo-li dopoledne)

večeře (17.00 - 18.00)
pangasius + zelenina nebo
toustový celozrnný chléb s kuřecí šunkou, 20% eidam

po cvičení: (cvičit chodím většinou 20-21 hod)
- těsně po cvičení: banán / 0,2dcl ovocné šťavy (pomeranč)
- hodinu po cvičení: max.1/2 cottage / rajčata s mozzarelou

Spát chodím kolem 23.- 24. hod.
Vstávám v 6. - 6.30

Petronela

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2011 11:40:02


a pitný režim - minimálně 2,5 l denně

ráno - 100% džus (0,1dcl) + 0,2dcl vody

v práci vždy (8-16) - 1,5l neslazené, neperlivé vody + 3-4 čaje (zelený sypaný, bylinkový (na pamět, pro zdravé vlasy , heřmánkový,..)

doma ještě minimálně 0,5l vody

při aktivitě (zumba, walking,...) - 1,5 l neslazené neperlivé vody

Marek

Moderátor

# Zasláno: 31 Bře 2011 18:54:00


Petronela
Ahoj, spíš bych se snažil ty bílkoviny hledat v potravě než v doplňcích. Mimoto jakmile výrobce na něčem uvádí, že je to na zhubnutí, zaplatíš za to většinou víc než za to samé od jiného výrobce, který to neuvádí. Tak na mě působí třeba i ten Diet Whey od PhD. Pokud nejíš moc masa teplokrevných zvířat, pořád tu jsou ryby (tuňák v konzervě, filé..), vajíčka, mléčné produkty a sýry, drůbeží šunka atd.

U jídla neuvádíš množství, takže těžko soudit, ale třeba ke svačině se naláduješ cukrem (müsli, jablko a trochu i ovofit) a kvalitní sacharidy žádné. Odpoledne opět cukr a troška kvalitnějších sacharidů (knack). Kuskus je těstovina, takže jo, ale častěji rýži. Hodinu po cvičení bych si zrovna dal radši to maso nebo prostě ne kasein (nic proti mozzarelle ).

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!