Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / prvnizena, 24/169cm/59 kg - cíl 56+ zpevnění a vytvarování
Autor Zpráva
prvnizena

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2011 19:14:20


Ahoj
už jsem se dostala fáze kdy jsem s váhou vcelku spokojená (59 kg), podařilo se mi během jednoho roku shodit 12 kg, nicméně to ještě vůbec není ono. Pevnost tatam, zůstala povislá kůže a žádné svaly
na těch 56 kg bych to ještě ráda snížila, ale jde mi zejména o vytvarování postavy. na váhu se už ani moc nedívám, celou dobu měřím centimetry.
Krátce o mých návycích:
v práci většinu dne prochodím či prostojím, často 3 patra nahoru dolů, sezení téměř žádné,ale hodně času trávím doma prací u počítače(a úplně cítím jak to kyne)
myslím ze mám poměrně zdravý jídelníček s dostatečným množstvím zeleniny, ovoci se spíše vyhýbám, nejím žádné pečivo, a vyhýbám se i ostatním potravinám obsahujícím lepek,(způsobuje mi trávicí potíže)nahrazuji jej vším co to jde, mléčné výrobky
nešvarem bude asi velké množství zkonzumovaného mléka a hlavně 2-3 šálky kávy denně, málo masa, pouze zhruba 2-3x do týdne, většinou nesmažím, spíše vařím, peču a všechny jídla si na celý den chystám do krabiček dopředu, Jím 5-6x denně v malých porcích
s tímhle jídelníčkem si momentálně udržuji váhu celkem v pohodě
ALE
Potřebovala bych poradit jak na vytvarování, co zlepšit, co přidat do jídelníčku a co ubrat a případně jakému cvičení se nejlépe věnovat

Marek

Moderátor

# Zasláno: 31 Bře 2011 18:41:25


prvnizena
Ahoj, stravování na první pohled dobrý, což je i vidět na výsledcích, takže bych se zaměřil hlavně na nějaký pohyb, o kterém se tu vůbec nezmiňuješ. Určitě bych taky rád vyměnil celodenní sezení u počítače za možnost pohybu v práci jako máš ty, ale to pořád ještě není ono. V časopisech píšou jak stačí jít stanici pěšky místo tramvají a vyjít schody místo výtahu.. to jistě JE dobrý, ale tak pro začátek. Pokud nejsi výrazně těžší (a to ty rozhodně nejsi) a chceš to tlačit dál, musíš do toho pohybu holt dát víc. Nejlépe posilovnu, pokud máš vůči ní averzi, tak něco jiného, pravidelného.

S lepkem to je asi těžší, i když dnes už se toho dá sehnat podstatně víc bezlepkového. Tady ti bude asi dobrým rádcem google, nejlépe najít si s čím mají dobré zkušenosti ostatní s bezlepkovou dietou.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!