Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / glowi - Nedaří se vyrýsovat, prosim o radu
Autor Zpráva
glowi

Člen

# Zasláno: 7 Dub 2011 01:48:21


Ahoj,
chtěl bych poprosit o radu, proč se mi nedaří vyrýsovat.
Za 4 měsíce jsem přibral z 73 kg na cca 88.
Poslední měsíc jsem značně snížil příjem sacharidů, přestal jsem růst, spadl o 2 kg dolů. ale špeků okolo pasu se to takřka nedotklo.
Nepotřebuji shodit moc, když si zmáčknu dole břicho, mám řasu cca 3 cm, ale ani to se mi nedaří.
Cvičím třikrát týdně místní cvičení pro začátečníky kromě víkendu pozdě večer, vracím se domů v půl osmé a chci se věnovat synovi.
Jídelníček si nepropočítávám, ale snažím se držet rad, které jsem si přečetl zde i jinde na webu.
Źádné sladké, pivo apod.
5:30 snídaně - jogurt nebo cca 40g sýra (Hermelín) a cca 25 g žitného celozrného chleba
9:40 svačna - několik plátků šunky a ementálu, 50 g žitného celozrného chleba, paprika
10:30 - 25 g protein Vitalmax 82 (pokud nezapomenu)
11:30 oběd - buď kuřecí maso cca 150-200 g s vařenou zeleninou nebo jídlo jako kuřecí stehno s bramborem nebo rizoto
14:00 svačna - ovocný tvaroh 135 g
15:30 svačna (ne kažý den )- několik plátků šunky a ementálu, 50 g žitného celozrného chleba nebo alepoň vícezrná houska i když je asi pšeničná
16:30 - 25 g protein Vitalmax 82 (pokud nezapomenu)
19:30 - večeře - kuřecí steak nebo 4 vejce na hniličku , 50 g žitného celozrného chleba
20:00 - 30 g protein 66%
pokud cvičím
cca 12:00 - 30 g protein 66% nebo gainer Vitalmax 40g a 250 g odtučněného tvarohu

Uvažuji, že přidám kardio alepoň jednou týdně v sobotu.
Možná narážím na své genetické možnosti, špeky, byť o něco menší jsem měl po celý dospělý život a tlustý jsem nebyl ani náhodou.
Objednal jsem BCAA , karnitin a Lipo-6, ale jsem dost skeptický.
Mám brát po tréninku 40g gaineru nebo úplně vynechat?

Díky za každou radu, co dělám špatně nebo nedostattečně.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Dub 2011 09:52:05 ° Změnil/a: Martin


glowi
3cm je OK, důležité bude neztratit ty svaly. Takže kvalitní strava, dostatek bílkovin, vhodné jsou amina a HMB.

Je to boj na delší dobu. Sachry musíš nastavit dost přesně, tak aby si nepřicházel o svaly. Ale přitom jich musí být co nejméně.

Aerobní pohyb navíc musí být v samostatných cvičebních jednotkách, protože silový trénink musí být stále silový a co nejtvrdší - potřebuješ hodně vlastního testosteronu. Podpořit se to dá tribulusy, anabolizery nebo spalovači.

Pod 3cm nemáš nárok na omyly a hermelín je omyl, ementál je omyl. Pár pečiv vyměň za dexíky.

Gainer po tréninku nech a to v plné dávce! - musíš stále myslet na to, že svaly musí zůstat.

Začni si počítat jídelničky, musíme to jídlo srovnat tak na tři týdny a pak s tím půjdou udělat nějaké psí kusy.

glowi

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2011 11:08:11


Díky za reakci a hlavně povzbuzení.

Spadl jsem na 84 kg, což mě moc netěší, protože to jde určitě minimálně částečně ze svalů. I když mi břicho splasklo, zdá se že zmizel hlavně vnitřní tuk, dole nad pasem se těch proklatých pár deka tuku snad nezbavím.

Co jsem si četl názor odborných lékařů, tak v podstatě není možné udržet vyrýsované břicho, pokud nemáte genetické předpoklady, k tomu je potřeba drastická dieta na nezdravě nízkou úroveň tuku, což je možné pouze nárazově, typicky závodní kulturista před soutěží.

Počítal jsem si 2 dny jídelníčky a vyšlo mě:
bílkoviny tuky sachry
130g 54,3g 91g
165,5g 16,1g 93,6g

Příjem sacharidů mám dost nízký, tak mě napadly sacharidové vlny, jsem vlastně na jejich nejnížší úrovni, abych zrychli metabolismus.

CHtěl bych poprosit o radu ohledně dvou věcí kiteré mi nejsou jasné:
1) Plný příjem gaineru (100 g) po tréninku se počítá do celkového denního příjmu? Protože tím zásadně vyletí příjem sacharidů a nemohl bych ten den žádné jiné jíst.
2) BCAA mam brát jen s tréninkem, ve dny bez tréninku je vynechávám, dělám to správně?

díky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!