Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Silviem 33 let, 170 cm /74 kg, cíl - 65 kg a zpevnění postavy
Autor Zpráva
silviem

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 12:59:22


Ahoj, můžu se přidat ?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 13:02:48


silviem
ahoj Silvie,
vitej!
tak to nebudem zdrzovat a sup sem s jidelakem dosavadnim poctive napsanym..
dal pohyb co delas apod..

silviem

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 13:08:41


Jsem momentálně na mateřské a tak jsem si řekla, že je nejvyšší čas začít něco dělat s váhou.
Od dubna jsem najela na nový způsob stravování. Ten starý snad ani psát nebudu, pořád jsem něco uždibovala, dojídala po dětech a takhle do dopadlo.
Napíšu teda např. včerejší jídelák
snídaně : kornspitz namazený slabou vrstvou másla, šunka drůbeží, tvrdý sýr 30 %, rajče, paprika, slabá káva bez cukru a ovocný čaj - neslazený
svačina : activia bílá sladká /tu prostě musím každý den/, jablko
oběd : kuřecí plátek 100 g, rýže 120 g, zeleninový salát
svačina : kefír, 2 kousky bebe dobré ráné kakaové
večeře : zeleninový salát, vajíčko, šunka, kapka dresingu
druhá večeře : chroupání mrkve proti hladu
+ 1,5 litru vody, 1 l čaje, 2 dcl kávy
pohyb - jezdím pravidelně 4x týdně na rotopedu asi 50 minut, 1x týdně pilates + vycházky s kočárkem
od začátku dubna jsem zhubla asi 2 kg.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 13:15:38


silviem
1/ jidelak neni zlej,ale mohl by bejt rozhodne lepsi..inspiruj se denicky ostatnich..rano bys mela mit vic jidel slozenych z komplexnich S..
chybi vic B...pridej maso,kvalitni syry,jogurty Hollandia,tvaroh,ze S brambory,vlocky...veci jako bebe ber jako mlsky,ne jako jidlo,je to opravdu nevhodny ke zhubnuti,takze bud to das pryc,nebo si vytvoris poradnej jidelak,kde se podobny mlsky ztrati..
2/ rotoped je fajn,ale nic z toho,co provozujes,te nezpevni...potrebujes posilovat...bud doma,nebo nejlepe ve fitness centru..
3/ kilogramy nejsou moc dulezity, spis se zmer, predevsim v pase, pres stehna,biceps..to je rozhodujici...muzes mit klidne 70kg a vypadat luxusne anebo mit 60kg a vypadat priserne...
4/ drzim palce

silviem

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 13:20:37


Do fitness se bohužel nedostanu - mám dvě děti a nemám žádné hlídání, u nás posilovna není, takže jedině doma - musím mrknout na nějaké cviky, ale myslela jsem si, že pilates je na zpevnění fajn.
K těm mírám - mých velkým problémem je břicho - po porodu jsem ho zatím dolu nedala : pas 89 cm, boky 112 cm, stehno 60 cm, biceps 27 cm

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 13:23:38


silviem
jasny.proto je treba postupovat POMALU a POSTUPNE..
zkus nastudovat zdejsi clanky vcetne Navodu pro zacatecniky a pak zkus sestavit jidelak..

silviem

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2011 13:24:50


děkuji

silviem

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2011 17:44:32


Dívala jsem se na ty rady pro začátečníky, ale nevím co dělám špatně - nevlezu se do těch sacharidů. Při včerejším jídelníčku mi vyšlo cca 180 g a to mi přijde docela hodně, tuky jsem měla na 20 g a bílkovin cca 70 g.
včerejší jídelníček :
snídaně : jogurt bílý 2,5 % tuku 150 ml, 25 g špaldových vloček
svačina : kaiserka cereální, namazaná lehce sýrem cottage, plátek eidamu 30 %, 150 g zeleniny - rajčata, paprika
oběd : brokolice, brambory, vajíčko - udělaná polévka, snědla jsem 200 ml
svačina : 2 plátky knackebrot, dva plátky kuřecí šunky, namazaný lučinou fitness, zelenina 150 g - okurek, rajče, paprika
večeře : 120 g rýže kari, 120 g filé /podušené/
druhá večeře : tvaroh activia meruňková 120 g

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Dub 2011 09:36:39


silviem
podívej se i na rozloženi sacharidů během dne. A doufám, že nepočítáš tu zeleninu.

silviem

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2011 10:04:23


zeleninu počítám taky , dneska to zkusím spočítat bez zeleniny a uvidím kam se dostanu. Díky

silviem

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2011 19:57:11


Takže včetně oběda je v jídle 75% sacharidů. Po obědě už to bylo jen 12g v kefíru a ve večeři 6g v kneckebrotu. Když odečtu tu zeleninu, tak mi to vychází na cca 140-145 g sacharidů během dne. Je potřeba to ještě snížit ? Mám to na úkor tuků, bílkoviny jsou řekla bych v normě.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Dub 2011 11:08:51


silviem
se 140g se už dá začít, jinak tady na to všechno jsou tabulky, proklikaš se na ně přes Návod pro začátečníky.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!