Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Miruna 50 let lll. deníček - 162/ nyní 61.....ale kila nejsou všechno
<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . 51 .
Autor Zpráva
Miruna

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2012 11:44:42 ° Změnil/a: Miruna


janova
Jo, to já koukám porád, jsem už závislák sleduju co a jak se komu daří, a psát budu k těm, co chci oslovit. No možná nějaký deník dám, ale už to nebude " miruna po lV. cíl....bla bla...."
Jako seknout snahou nehodlám, jen už to nemusí být v přímým přenosu

Iohanka
Se úplně červenám. A když už mám tak krásmou postavu, co doladit to bříško? Když ho vcucnu, jsou pod tím tukem vidět kostičky Jen kruci, jak odkrýt tu duchnu
Hi, a na nohy jsem v 50ti faaaakt pyšná, to jo
ale to je taky všechno, to ostatní....

Miruna

Člen

# Zasláno: 8 Pro 2012 23:04:31


Kořenová zeleninka.....ANO či NE
Tohle vyšlo teď v časopise FITNESS č. 12....citace
KOŘENOVÁ ZELENINA
Neobyčejné sacharidy
Sacharidy jsou nepochybně nejdůležitějším zdrojem energie pro každou sportující ženu. Umožňují svalovou kontrakci a zabraňují rozkladu svalových bílkovin, které by tělo následně využilo ve formě energie. Jestli ale máte z klasických sacharidů tak trochu obavy, pak v případě kořenové zeleniny určitě strach mít nemusíte. Vysoký obsah vlákniny zajistil sacharidům z těchto zdrojů příznačný název „chytré sacharidy“. Znamená to, že nás zasytí, ale současně se neodrazí na šířce našeho pasu. 6g (to je 24% doporučené denní dávky) vlákniny v jednom šálku pečeného pastiňáku (mrkev a červená řepa jsou na tom podobně)účinně zpomalí trávení sacharidů a tím zabrání tomu, abychom v průběhu dne bojovaly s hříšnými chutěmi na nedietní pochoutky. Kořenová zelenina je také bohatým zdrojem draslíku, minerálu který umožňuje ledvinám odplavovat nadbytečný sodík, takže se nemusíte obávat nepříjemného nadýmání.

Kořeny regenerace
Porce kořenové zeleniny vám nejenom umožní zvládnout náročný trénink a dokonce navýšit jeho intenzitu, ale současně díky ní budete schopni kvalitnější potréninkové regenerace. Velká dávka antioxidantů nebývalou měrou posiluje imunitu a napomáhá v boji s volnými radikály, jejichž hladina narůstá během intenzivního cvičení a vede k poškození svalů. Kořenová zelenina navíc disponuje speciálními substancemi, které potlačují zánětlivé procesy, může tedy zmírnit bolest svalů po cvičení, zajistí rychlejší regeneraci a vy se budete moci vrátit do posilovny dřív, dokonale připravené na další trénink.



<< 1 ... 45 . 46 . 47 . 48 . 49 . 50 . 51 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!