Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kamzik 18/170/69
Autor Zpráva
Kamzik

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2011 20:13:31


Ahoj všem,
dopracovala jsem se k číslu 69.3 na váze. Vůbec mě to netěší, vzhledem k tomu co všechno dělám. Sportuji a myslím si, že žiji aktivně. Nechtěla bych aby moje váha začínala sedmičkou, tak s tím musím začít něco dělat. Budu moc ráda, když mi pomůžete a já se třeba přiblížím ke své vysněné postavě.

Kamzik

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2011 20:22:33


Jak to se mnou vlastně je. V září jsem začala dělat Zumbu, dovedla mě k tomu kamarádka. V první vlně, kdy jsem jen cvičila to bylo super, nezhubla jsem, ale hezky se mi udělaly svaly na břiše. Od nového roku jsem sama Zumba instruktor a vedu tři hodiny týdně. Dvě ve středu a jednu v neděli. A právě od doby kdy předcvičuji nabírám na váze. Nevím čím to jed, jestli víc jím, protože víc cvičím, nebo jím stejně a moje tělo má hlad. Každopádně se mi nelíbí, že moje klientky jsou mnohdy štíhlejší než já.
Myslím, že mám poměrně dost svalů, od mala tancuji a nikdy jsem problém s váhou neměla. Vždy jsem měla ale silnější nohy a zadeček, ale s tím jsem se už smířila. Vždy jsem měla hezké bříško, které teď hyzdí jakýsi polštářek.
Proto abych zhubla jsem si přečetla články, co tu jsou a snad jsme něco pochopila a budu se snažit psát si jídelníčky, ale právě kvůli mým tréninkům nestíhám jíst pravidelně, mám velké přestávky mezi jednotlivými jídly. Pokusím se dělat všechno tak jak mi poradíte, pokud tak nastane.
Díky

Kamzik

Člen

# Zasláno: 19 Dub 2011 15:40:32


tak jídelníček včera byl

snídaně: 60 g žitný chéb 50g 20% sýra rajče
svačina: 150g bílý jogurt 100g jablka
oběd: porce špaget s mletým masem
Svačina: 150g jogurtového nápoje, 100g okurky
večeře: dalamánek, 130g tuňák, rajče

Bez oběda mi to vychází na 5 058kJ B66,64g S143,50g T42,67g

Přijde mi hodně tuků, ale za to může ten tuňák.

Jak se to zdá vám? Co bych měla změnit
Děkuji za rady

Michal82

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2011 09:48:32


Kamzik

Ahoj,

jidelnicek nevypada az tak zle, ale par chyb se tam najde. Kazde jidlo by melo mit zdroj kvalitnich bilkovin a dlouhych sacharidu. Takze u dopoledni svaciny jablko vymen za knaeckebrot, nebo jine rozumne pecivo. U odpoledni svaciny nemas zadny zdroj sacharidu. To, ze v jogurtovem napoji jsou, tak na to nehled. V testovinach taky najdes neco malo bilkovin . A zeleninu vubec nemusis pocitat. Obed vypada vcelku divne a rozhodne ne dietne :-/. Jinak celkovy pomer bilkovin a sacharidu vypada dobre, ty tuky sniz o 15-20g.

O zumbe jsme se tu prednedavnem bavili http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=9&topic=6110 a vyhoda zumby je v tom, ze to je kolektivni a asi i zabavne cviceni (nemuzu posoudit, nezkusil jsem) ale rozhodne to je "pouze" aerobni cviceni. Asi nejlepsi cviceni na hubnuti je chodit do posilovny, protoze tam palis energii jak pri samotnem pohybu (stejne jako u aerobniho cviceni), tak i behem regenerace (coz u aerobniho cviceni neni).

Marek

Moderátor

# Zasláno: 20 Dub 2011 11:34:09 ° Změnil/a: Marek


Kamzik
Ahoj, důležité je udržovat zásobování sacharidy běhěm dne pokud možno rovnoměrně, k večeru ubírat. K tomu ti pomůžou právě komplexnější sacharidy, než jsou cukry. Takže jak už ti píše Michal82, jablko je fajn pro vitamíny a vlákninu, kvůli cukru ale je lepší je jíst buď po delší fyzické aktivitě (tedy u tebe po té zumbě) nebo hned ráno. Dopoledne se to určitě taky snese, jablka nejsou nejsladší ovoce, ale stejně tam chybí něco kvalitnějšího, nějaké pečivo a podobně. Knack bych nechal až na pozdější odpoledne či večer.

Pokud je polední mleté vepř, hovězí nebo míchané, pochazí zřejmě tuky odtamtud a to není moc dobré. Pokud mleté, osvědčilo se mi si buď koupit libové hovězí a namlýt ho doma, případně koupit nějaké do 10T/100g nebo si namlít kuřecí prsa (pak třeba zapečená s rýží v cuketě jsou super.

Kamzik

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2011 23:56:35


děkuji za rady, vezmu si je k srdci. Dneska jsme měla dvě hodiny Zumby a jsem úplně mrtvá, akorát jsem si udělala jídlo na zítřek. Nějak jsem neveděla co vymyslet k večeři tak jsem udělala víc oběda a pak to rozdělí.

Tak zítřek vidím takto
Snídaně: 70g žitného chleba, 1vejce celé, 100 jablko

Svačina: 150 g hollandia bílá, rozinky, plátek racio rýžový chlebík

Oběd: 150 g rýže, 50 g šmakoun, 200 g mix zeleniny

Svačina: 150g ochucený tvaroh, plátek racio chlebíku

Večeře: stejná jako oběd

komplet vychází : 8068 kj , B 77, S 376, T 20

Asi k tomu bude ještě nějaká zelenina to uvidím, jestli budu mít hlad.

Tak doufám že teď už to je lepší

Marek

Moderátor

# Zasláno: 21 Dub 2011 12:21:37


Kamzik
Sice to lepší je, ale ty sacharidy jsou divný. Že vážíš tu rýži už vařenou? Nebo je to překlep, protože skoro 380S často nedám ani já a to chci přibrat
Mimoto dopoledne to chce něco vydatnějšího než jen racio, jinak začneš mít hlad. Zeleninu si dopřej tak jako tak, vláknina a vitamíny se hodí vždy.

Kamzik

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2011 20:50:41


Ano rýži vážím vařenou a do tabulek(já si pomáhám prográmkem na flora.cz) dávám taky množství už uvařené rýže. To je špatně? Kolik bych tedy měla mít k obědu syrové rýže?
By byste mi doporučili k dopolední svačince? Mě nic moc nemapadá, jen nějaké knackebroty, či jak se to píše, nebo pufované výrobky, nebo prostě pečivo.
Zatím jsem hlad něměla, dopoledne mě předadl menší ale zahnala jsem ho mrkví a pak asi o hodinu později obědem. Snažím se jíst každé tři hodiny, ale večer bych musela chodit spát asi v devět. Potřebovala bych druhou večeři.
Poslední dotaz je na brambory, kolik můžu k obědu zbaštit brambor? Samozřejmě s nějakým masem a zeleninou.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 22 Dub 2011 08:03:16


Kamzik
Všechny hodnoty se obecně udávají u potravin v syrovém stavu, proto ti ty sachry taky tak vyskočily. Flora.cz je dobrá, taky jsem jí používal, ale i tam počítají prakticky u všeho se syrovým stavem.

Kolik rýže k obědu ti neporadím, to bude záležet i na ostatních jídlech běhěm dne a celkových hodnotách, které chceš dosáhnout. Podívej se do jídelníčků dalších hubnoucích s podobnou tělesnou váhou, to
může být dobrá inspirace i pro to co jíst. To samé platí pro brambory.

Už potřetí ti píšu, abys dopoledne nejedla knacky, racia a podobný nafouknutý nic, dopoledne musíš jíst! Pečivo je asi ideální, co si k němu dáš je už na tobě, zalistuj deníčkama hubnoucích trochu zpátky a jistě najdeš řadu tipů. Někdo si i dopoledne dává vločky, v zájmu pestrosti bych ale volil spíš to pečivo. Na druhou stranu koukám, že ty máš pečivo už k snídani, takže bys to mohla prohodit a ten jogurt si ke svačině dát s vločkama. Zahánět hlad mrkví není úplně ono.

Druhou večeři si dej, tam už se právě hodí třeba to racio s nějakým sýrem, masem, šunkou, rybou, tvarohem, bílky...

Kamzik

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2011 18:32:36


Tak už máme konečně po velikonocích. Musím se přiznat že to vždy nebylo takové jaké mělo Na druhou stranu se mi váha zastavila a už nepřibírám tak ted už jen aby se to začalo obracet.
Přešla jsem na ovesnou kaši k snídani. Zatím mi to chutná, dávam si vločky s mlékem trochou skořicového cukru a banánem nebo jablkem. Tak doufám, že tohle je ta správná snídaně, kterou zvládnu dlouhodobě jíst.
Mám dotaz ještě k pohankové kaši, jak to s ní je? Můžu jí jíst někdy třeba právě k snídani? Moc mi chutná ale nevím jestli je to pro mne zrovna to pravé. Díky za rdu

Michal82

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2011 07:56:43


Kamzik

na pohance není vůbec nic špatného, spíš naopak. Glykemický index má prakticky stejný jako ovesná kaše, potom pohanka má, podle kalkulačky na flora.cz, trochu více sacharidů na 100g, ale méně tuků

Marek

Moderátor

# Zasláno: 27 Dub 2011 19:20:16


Kamzik
Tak tak, souděl dle GI je na tom pohanka dobře, podobně jako quinoa.

Kamzik

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2011 22:27:57


quinoa? Co to je? vživotě jsem o tom neslyšela

Marek

Moderátor

# Zasláno: 28 Dub 2011 07:30:33 ° Změnil/a: Marek


Kamzik
Taky ji neznám dlouho, chuťově je trochu zvláštní, ale dělali jsme ji podobně jako kuskus a nebylo to špatný. Obecné info třeba TADY, prodávají ji například v Countrylife TADY. Na občasné prostřídání s rýží nebo pohankou dobrý. Hodnotově je cca 13B, 69S a 6T (takže podobné jako ovesné vločky).

Kamzik

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2011 12:27:11


tak me skolila choroba, celou včerejší moc jsem strávila na záchodě a přes den jsem měla vysoké teploty. Ziju jen na piškotech a čaji. Když jsem si dnes stoupla na váhu ukázala 66,7 kéž by to tak zůstalo. Ale o tom pochybuji až mi bude lépe váha se mi asi vrátí na 69,? jdu spát a až mi bude lépe ozvu se i s novým jídelníčkem

Kamzik

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2011 23:39:06


Tak už je se mnou všechno zase vpořádku a jde se zase hubnout
jídelníček na zítřejší den vypadá asi takto

Snidaně: 55g ovesných vločer, 100ml mléka
Svačina: 50g žitný chléb, 2 plátky šunky, rajče
Oběd: 50g celozrná houska a omeleta
Svačina: 150g hollandia, 2 knupsi
Večeře: 40g rýže, 50g šmakoun a 200g dušená zelenina

B47 S164 T21

Přijde mi moc sachariců a málo bílkovin. Takhle to vypadá že to je hrozně málo jídla, no tak uvidíme.

Kamzik

Člen

# Zasláno: 5 Kvě 2011 23:14:33


Ještě jedna informace o mě, mám glykosurii. Je to vada, při které si mi z těla vylučuje cukr v moči. Nevím jestli to může mýt nějaký vliv na mé hubnutí, ale já třeba vždycky cítím, když mám málo cukru. Je mi špatně, točí se mi hlava a jsem malátná. Proto občas, hlavně ve škole, hřeším nějakou sladkostí, protože mi prostě není dobře. Myslíte že tedy nevadí, pokud mám občas vyší hodnoty sacharidů než bych měla mít?
Díky za rada

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Kvě 2011 11:08:56


Kamzik
z té nemoci plynoucí hypoška by měla být řešena právě plynulým příjmem sacharidů během dne. Máš vlastně jen citlivěji nastavený metr toho, že to nemáš optimalně nastavené. Určitě nemá smysl si nastavit 160g sachrů a pak to nouzovkami zvednout na 200g. Prostě si to spočítej a příště dej raději během dne kvalitních 170g sachrů. Musíš si najit takový režim, abys hypošky neměla.

Maximálně můžeš myslet na tom, že si vždy přesuň jídlo blíž po každé aktivitě nebo ho rozpůl. Pro tebe čím více jídel, tím lépe a 2h mezera by měla být maximum.

Kamzik

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2011 18:49:30


díky za radu,

Tak už jsem se naučila jíst snídaně a svačiny, nevadí mi že jím stále to stejné, chutná mi to. Problémy mám jen trochu s obědem a večeří. Myslím, že se to neučím jíst za pár týdnů.

Snídaně: 50g ovesných vloček, ovoce, 100ml polotučného mléka
Svačina: 50g žitného chleba, 20g šunky nebo sýra
Svačina: 150g hollandia, 2 knupsi

takhle to celkově vychází na B24,9 S69,45 T13,4
Pak se k tomu musí připočítat oběd a večeře. To bývá různé podle toho co máme ve škole, dnes byl třeba těstovinový salát, a večer máme doma vetšinou rýži s masem, nebo brambory s něčím. Teď se snažím najet na snídaně a svačiny a v druhé fázi se jde na ten zbytek.

Začala jsem po ránu posilovat, většinou tak 15-20 minut před snídaní. Tak uvidíme jak to půjde dál

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!