Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / HIIT - osobní zkušenosti při hubnutí?
Autor Zpráva
Bojkas

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2011 16:09:37


Ahoj,
zajímalo by mě, zda-li má už někdo z Vás osobní zkušenost s HIIT (High-intensity interval training) cvičením při hubnutí?
Omlouvám se pokud to tu již je, ale nějak tu nefunguje hledání.

Podělte se prosím s výsledky:
1.) doba cvičení (dny, týdny, měsíce)
2.) délka cvičení (minuty)
3.) jaké intervaly (30+30s/30+60,...)
4.) výsledky (kondice, počet Kg, atp..)

MichalPM

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2011 18:12:49


Bojkas
zdarec, musim rict, ze intervaly mi pomohly sundat posledni kila, a navic jsem i diky nim zvladl pulmaraton v dost kratky dobe..zacal jsem s normalnim joggingem, pak se z toho postupne stal beh a potom, co jsem uz mohl v kuse bezet pres 2hodiny mi doslo, ze v delce behani to nebude...a zacal jsem delat intervaly..bouzel jsem si zadny statistiky nevedl, ale vicemene se jednalo napr. o 5min rozklus, pak10 minut beh intenzitou 2/4, pak 5 minut 3/4, pak 10 minut jogging, pak napit a sprinty, tj. zhruba 50m sprint, 100-200m jogging, a takhle az 15x...to jsem v podstate delal porad..podobne jsem to obcas delal na pase, ale to bylo kratsi, napr. 5minut rozklus, pak intenzita 4/4 30sekund, minuta jogging,a takhle taky 10-15x..
myslim, ze intervaly jsou skvela vec, akorat nekdy si clovek musi sahnout fakt na dno..ale vysledky rozhodne stoji za to..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Dub 2011 12:09:54


Bojkas
ono je to úplně jedno (chvíli jsem to chtěl napsat příměji ) a má to nulový vliv na výsledek. Hlavní je strava a vytrvalost ...

Všimněte si, že i profíci v přípravě na soutěž (asi nejostřejší a nejrychlejší forma hubnutí) dřou natvrdo jen silově (kvůli testosteronu a svalům), ale jejich aerobní část tréninku je v klidu. Naplno, ale bez extrémů. Vědi, že tuk má stejně své tempo odchodu z těla a důležitá je rovnoměrnost a vytrvalost.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!