Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Thesinka94 16 54/171 - Jídelníček
Autor Zpráva
Thesinka94

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2011 15:17:39


Dobrý den,
pročetla jsem si všechny články a byla jsem ve svém fitklubu na měření. Je mi 16, mám 54 kilo a měřím 171 cm. Při měření zjistili že sem podvyživená a chybí mi 8,7 kilo svalů. Přitom mám tukovou část přímo v normě. Nechci přibrat tuk, spíš snížit ale přitom být mnohem pevnější. Při měření mi bylo doporučeno sníst 2000 kcal denně. Když jsem si zde našla jídelníčky na nabrání svalové hmoty, vždycky mám sníst alespoň 5000 kcal. Mám tedy jíst bílkoviny a věci na přibírání svalů ale ne víc jak 2000 kcal? Chodím dvakrát týdně na race walker spojený s posilováním, jednou týdně do posilovny. Děkuju za každou dobrou radu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Kvě 2011 09:46:35


Thesinka94
ahoj,
důležité je jíst kvalitní stravu a to dobře rozprostřenou do dne viz
článek Zhubnout - jak na to

V té tabulce se u nabírajících žen počítá s tím, že tvrdě trénuji, takže mají velkou spotřebu energie.
Nějaký sport bys měla dělat tak jako tak, pokud chceš přibrat. Sportování je jediný způsob jak tělo donutit, aby tvořilo aktivní hmotu - svaly a vypadalo pěkně.

Pro začátek zační s těmi hodnotami pro střed (mírně upravenými)
86bílkovin, 20-30tuků a 140 sachrů.

a najdi si nějaké sportovní aktivity

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!