Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Justy 22/170/108 a návrat do formy
Autor Zpráva
Justy9

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2011 15:55:15


Ahoj,

zdravím Vás a na rovinu přiznávám, že chci využít široké zdejší veřejnosti, abych nad sebou měla dohled.. jinak jsem hodná a lidi nezneužívám

Vlivem několika zranění, díky kterým jsem se nemohla věnovat tréninkům a následných osobních problémů, jsem se dostala tam, kde teď jsem. Je mi ze sebe blbě a nedá se říct, že bych se nějak přežrávala.. ale když se nehejbu, tak to je vidět. Svalů mám furt dost, takže doufá, že se mi to podaří vrátit do normálu. Nikdy jsem neměla 40 kilo, vždycky tak 65-70, ale nebylo to znát a já to neřešila.

Napíšu to, jak zhruba jím, pak sestavím něco pořádnýho a poprosím Vás o koment

snídaně: vločky, mléko, skořice
svačina: knack, sýr nebo tvaroh, případně šunka
oběd: kuřecí maso, rýže nebo brambory, rajčata
svačina: knack a jogurt, bílý nebo hollandia, případně podobně jako dopoledne
večeřě: maso, většinou kuřecí a knack nebo tvaroh - jím ho s trochou mlíka, cibulí nebo pažitkou, prostě aby měl nějakou chuť

docela dost se futruju mrkví a nakrájeným ledovým salátem nebo zelím, okurkou, novím to furt s sebou v krabičče do školy, do práce a kamkoli.

Elvis

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2011 07:49:50


Justy9
Ahoj, vítám tě tady
Dala ses na správnou cestu. Spočítej jídelák co jíš teď, složení není uplně špatný. Pročti všechny návody, okoukni jídeláky ostatních a zkus něco vymyslet. Určitě to někdo zkušenější okomentuje a poradí. To mě nepřísluší.
Ale co vidím i já je:
1) máš málo porcí - rozděl to na 7-8 porcí za den (každé 2-3 hod)
2) první tři jídla jsou základ do celého dne - takže, knacky nech na poslední dvě jídla a jinak kvalitní žitný chléb, brambor, rýže, ovesný vločky
3) ledový salát, okurka je ok, mrkev už moc ne - kořenová zelenina se musí započítávat do denního příjmu
4) spočítej hodnoty - bez nich ti nikdo nemůže poradit (většinou se zjistí, že se jí málo)
Tak držím palce a uvidíš, že to půjde. Stačí pořádně jíst a poslouchat rady. Hodně štěstí se zahazováním kil

TereskaV

Člen

# Zasláno: 13 Kvě 2011 19:06:14


Justy9
Ahojky Justy, vítám tě tu. Jsem tu krátce, ale už jsem se toho dost naučila. Opravdu propočítej hodnoty, co kolik vážík, kolik to má B S T. Alespoň ze začátku, ať si to utřídíš a máš představu co a jak. Dost to pomůže a jak píše Elvis, tak většina z nás jedla málo. Je třeba metabolismus pěkně rozpumpovat

Držím moc pěsti!!!

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!