Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lukreci 60kg/166 cm... cíl 2 kg
Autor Zpráva
Lukreci

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2011 17:28:58


Ahoj, narazila jsem na tyhle stránky a rozhodla se trochu upravit svůj jídelníček... Začala jsem číst diskuzi u SAPEC a ztím jedu podle jídelníčku, co jí tam holky vypsaly... chci se zeptat, když beru 50 g masa - to jako za syrova? To je, jak když plivne a co je míněnou tou tolikrát zmiňovanou 1/2 kaše?

Lukreci

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2011 22:29:21


Můj dnešní jídelníček:
8:00 Hollandie 100g, vločky (ovesné, jáhlové, rýžové, pohankové)celkem 35g, B 7,24 S 28,89 T 5
10:30 Cottage 60g, celozrný slunečnicový chléb 35g B 8,75 S 13,39 T 3,7
13:00 50g kuřecí prsa, 130 g brambor, 50 g brokolice B 13,09 S 25 T 0,71
14:30 křehký toast 9g, cottage 60g B 8,34 S 7,92 T 3,63
16:30 rýžový chlebík 8.3, Eidam (30%) 15g B 4,32 S 7,57 T 2,49
19:00 kuřecí prsa 70g, toast 9g B 14,27 S 5,43 T 0,81
21:00 Toast 8g, syrečky 50g B 15,54 S 5,72 T 0,47

celkem 3 379,68kJ B 71,56g S 93,94g T 17,17g

PEITHO

Člen

# Zasláno: 15 Kvě 2011 10:45:02


Lukreci,
ahoj Proč držíš tak strašně nízko S? Stagnuješ při 150S? Pokud najíždíš teprve na tuto stravu, začni na 150S. Samozřejmě s těmito hodnotami máš za týden 2 kila dole, ale je tu možný jojo efekt. Jinak veškerá gramáž se bere za syrova. 50g masa je opravdu hodně málo, většinou k tomu vede, když si někdo 150g kus masa rozdělí na 3 porce.
Míněná 1/2kaše je tahle http://www.emco.cz/cs/produkty/



Lukreci

Člen

# Zasláno: 15 Kvě 2011 20:43:32


Peitho, moc dík z radu teprv začínám a trochu v tom plavu takže sachry na 150 A kaše má být teda 35 g

dnešní jídelák:
6:00 25g jáhlová kaše B 3 S 18 T 0,3
8:00 chleba 78g, šunka 23g B 8,27 S 25,66 T 1,86
10:00 100g jablko B 0,4 S 14,4 T 0,4 (pak hodina jógy)
12:00 Kuřecí prso 70 g, Kuskus 35 g B 17,19 S 25,06 T 1,15
15:00 celozrný chléb 35 g, zeleninový cottage 60 B 7,67 S 14,77 T 2,88
18:00 Tuňák 60g, celozrný chléb 35g, B 16,25 S 11,41 T 1,06
20:00 cottage zeleninový 90 g, suchar 16g, B 10,81 S 15,49 T 4,12

celkem 3 723,29kJ B 63,60g S 124,84g T 13,88g

zs nějak málo bílkovin, což?... hlavně jsem to dneska nějak prokaučovala s těma svačinkama... úplně jsem se zapomněla najíst, když jsem jela na jógu, tak jsem aspoň zblajzla to jablko, co jsem měla s sebou na pak... a odpoledne jsme byli s dětma v bazéně takže jsem zas měla mezi jídly pauzu 3 hodiny, možná o chlup víc a to už na mě šel hlad...

Lukreci

Člen

# Zasláno: 15 Kvě 2011 22:25:46


jo a ty jídla si počítám na e-kalkulačce na Floře... ale vycházej mi tam trcohu jiný hodnoty, než v té tabulce (tuším) od Martina?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Kvě 2011 11:26:14 ° Změnil/a: Martin


Lukreci
ovoce jen po cvičení, tu jogu tam piš i s časem
zkus upravit porce ať máš ty hodnoty rovnoměrněji během dne

Jdeš na to dobře, jen vydržet

Detailní rozdíly hodnot nejsou kritické, spíše ta srovnanost a kontrola nad velikosti porce.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!