Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Tepová frekvence prosím o radu
Autor Zpráva
Pablo

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2011 18:01:00


Ahoj dříči bojující s tuky rád bych se optal,jak to je s tou tepovou frekvencí,pečlivě jsem pročítal návod ale jsem asi blb a moc to nechápu je mi 33 a vážím 115 kg,cvičím asi deset let a potřeboval bych shodit tak 15 kg,nějak jsem to neuhlídal,já si teda držím tep na 130 po 80 minut,je to správně?
Na kolika to mám držet?
Díky moooc za radu

Michal82

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2011 23:32:43


Pablo

ahoj,

asi narazis na tenhle clanek http://www.f-sport.cz/print.php?id=69.

Pokud chces posilovanim vyrazne zvysit klidovy metabolizmus po skoncenem treninku, tak musis posilovat v anaerobni oblasti, coz je 80-100% tepove frekvence. Pro vypocet maximalni tepove frekvence prumerneho neexistujiciho cloveka se pouziva mimojine vzorecek TFmax=220-vek, na netu najdes i jine. V tvem pripade a podle onoho vzorecku by jsi mel tedy cvicit pri TF 150 a vice.

Na ronnie.cz ( http://kulturistika.ronnie.cz/c-9001-posilovaci-trenink-versus-kardio- ii.html ) je vcelku hezky clanek o posilovani, kardiu a hubnuti

Pablo

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2011 16:03:10


Ahoj Michale,díky moc za radu ale tep 150 toje docela dost,já jedu rotoped tak pruměrně 39km v hodině a myslím si že jedu jak šílenej a tep mám od 130 do 136 po celých 80 minut.
No zkusím to snad to se mnou nesekne

MichalPM

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2011 16:08:30


Pablo
ale tos blbe pochopil..
na rotopedu jezdi jak jezdis, a 80minut je super,kolikrat tydne?a pokud bys mel min casu,zkus intervaly,ty jsou super..to jest jed treba 5minut rozjezd,jakoby rovinku,a pak davej treba 30sekundove brutalni sprinty na vysokou zatez,pak minutu,dve rovinku,a takhle treba 10-15x a uvidis...
a jinak ti doporucuju anaerobni cviceni,tj. posilovani s cinkami,jak psal Michal..to ti moc pomuze a vytvaruje figuru...3x tydne posilovna a 3x rotoped,k tomu ale pochopitelne spravna skladba stravy,a za par mesicu ses jinej clovek..

Pablo

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2011 17:27:33 ° Změnil/a: Pablo


No jezdím šeskrát týdně 50 km což je 80 minut na rotopedu,intervaly si měním každých pět kiláku si dám nejtěžší zátěž stoupnu si a dupu,pak sednu a zátěž dám na menší a valím,s činkami se momentálně nekamarádím mám v pr. rameno takže jsem měl pauzu a nakynul jsem.
Jinak jídelníček mám šest jídel denně a to 300g kuřecích prsou a 400g sacharidu v podání celozrného chleba a banánu,no do toho 5 litru vody a něco k tomu i beru tak zatím shazuju 5 kilo za 14 dní.
Takže ten tep 130 je v poho?
díky moc

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!