Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Pettra - 165/62kg, cílem je 57kg
Autor Zpráva
Pettra

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2011 16:18:09


Pěkné dopoledne,
už týden pročítám vaše diskuze a snažím se dodržovat zásady, které jsou zde uvedené. Chtěla bych zdravě zhubnout minimálně o 5 kg. Co se týká jídla, myslím, že to jsem schopná vcelku zvládnout (občas je to s úletem, ale jde do). Pohyb mám jakž takž také - kolo, běh a domácí posilovna. Potřebovala bych ale dopilovat jídelníček. Začínám se v tom nějak ztrácet a vůbec nevím, jestli vše dělám správně. Moc předem děkuji za vaše rady a komentáře (i za kritiku

Pettra

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2011 16:23:31


Příklad dnešního jídelníčku :

7:00 ovesné vločky Emco - 40 g + jablko
9:30 3xkneknbrot + dětská šunka asi 20g + hora rajčat
12:00 125g olomoucké tvarůžky + 3xkneknbrot + hora zeleniny
14:00 2xkneknbrot + dětská šunka asi 20g + rajčata
17:00 tuňák v rostlinném oleji + 20g racio
18:00 zelenina

Chodím spát poměrně brzy, takže poslední jídlo, respektive jen zeleninu, mám tak mezi 18 - 19 hod. Spánek ve 21h.

Nemám spočítané hodnoty, k tomu se dotanu asi zítra, ale když se na to tak podívate, je tam zásadně něco špatně?

A ještě otázka, dnes si budu chystat kuřecí maso na zítra, váží se za syrova nebo udušené (budu ho dělat v parním hrnci)???

Pettra

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2011 16:29:41


Zítra

7:00 35g ovesných vloček Emco (namočených ve vodě) B4, T2,5, S18
9:00 14g kneckenbrot + 20g šunky
12:00 kuřecí maso + rýže
15:00 20 g racio chlebíček + 2plátky sýra 30%
18:00 tuňák ve vlastní šťávě + racio chlebíček 20g

Ke každýmu jídlu spousta zeleniny - rajče, okurka, kedluben
A když nebude pršet, půjdu běhat /40minut/. Tak jak to vypadá?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2011 17:27:08


Pettra
rekni mi,jak dlouho chces tenhle jidelak dodrzovat? hranici totiz s hladovkou(nemas ani hodnoty,ale jsem si skoro jistej,ze jis min nez bys mela), navic je absolutne nepestrej..takze az neco sundas, zacnes jist trosku vic nebo jinak,naberes zpet..
takze-
1/ jist se musi pestre, dlohodobe,ne ze si reknes chci shodit 5kg apod....to je o nicem.,..
2/ ty navic mas vahu v mezich, potrebujes spis nabrat neco svalu na ukor tuku,a to s timto jidelakem fakt nepujde. zacni jist poradne,normalne, zdrave a kvalitne.k tomu cvic,hejbej se,co te bavi..
a necekej rychle vysledky, pocitej trebaze behem roku bys mohla castecne zmenit postavu a za dva roky muzes mit postavu vysnenou..
3/ tak drzim palce

Pettra

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2011 18:42:55 ° Změnil/a: Pettra


MichalPM[b][/b]

ty jo, to bych se nad sebou měla asi zamyslet, co??: nepřipadá mi to jako hladovka, hlad uričtě nepociťuji. Dnes už není čas, ale zítra se do toho pustím a vytvořím si snad hodnotnější jídelní plán.
Jsem typická ženská, nahoře útlá a boky a stehna, to je děs. vím, že je pohyb nezbytný, taky ho zařazuji poměrně často, ale nějak se v tom plácám, nemám žádný vedení, co mi ukázalo, co mám a co nemám, co mi škodí. Podle toho, co jsi mi napsal, tak mi nejspíš škodí ta "hladovka", tak to zkusíme jinak. Možná nepotřebuji shodit váhově, ale vzhledově potřebuji poupravit jako sůl!!! Takže zítra do toho půjdu tvrdě a budu bojovat i s tím jídelníčkem Díky za názor, jsem v tom sama, nikde žádná dobrá duše, co by poradila, jsem ráda za každý názor.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2011 20:27:04


Pettra
v klidu,v pohode zacnes delat veci proste trosku jinak, obrnis se trpelivosti, a ono to pujde, uvidis...
podle toho, co pises, je to celkem jasny, budes muset nabrat neco svalu, pak se postava postupne vyrovna..

Pettra

Člen

# Zasláno: 27 Kvě 2011 06:27:36


tak jo, dneska znovu a lépe - doufám že lépe

6:00 25g Emco vločky + bílý jogurt 87g
8:00 25g Emco vločky + bílý jogurt 87g
10:30 racio se sójou 20g + jogurt 125g /activia ovocná/
12:00 rýže120g + 75g kuřecí prsa + zelenina
14:00 běh /40 minut/ - dle počasí - poté jablko
16:00 rýže 100g + 75g kuřecí prsa
18:30 tuňák v oleji 50g + racio se sójou 20g + zelenina

spánek dnes vidím brzy - nejdéle ve 21hod.

Jestli jsem počítala správně, tak to vychází B 75 S 135 T 17,5

Tak co, už je to dneska lepší???


Dokonce se mi o tom i zdálo Dneska budu celý den studovat jídelníčky ostatních, abych nabrala inspiraci na víkend, to totiž totálně nevím, co budu vařit a jíst

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!