Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / LiffEX 22 -> 183cm, 100kg CYKLOVÁNÍ
Autor Zpráva
LiffEX

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2011 20:39:07


Rád bych začal CYKLOVAT podle "návodu", který jsem tady našel.

Jedná se o :
3 týdny PUMPOVÁNÍ 4série 10-14opak. 60=70% maxima Dynamicky
3 týdny OBJEM 4 série 6-2 opak
3 týdny SÍLA 8sérií 8 opak. 45-50% maxima
1 týden VÝDRŽ 7sérií 30 opak 25% maxima
3 týdny VYRÝSOVÁNÍ systém pyramidy

Ovšem nevím jak si dané tréninky "vytvořit"...
Po prolezení různých for, jsem došel k závěru, že cvičit takto by neměl být nějaký problém:
1.den prsa+záda
2.den stehna+lýtka
3.den biceps+triceps+ramena

Je to systém 3dny v týdnu.Ke každému dni cvik na břicho.

Ovšem nevím jaké přesně cviky bych měl zvolit pro to cyklování.
Navrhnul bych si asi toto:

1.den
-----------------------
Bench-Press
Tlak Jednoruč
Rozpažky
Pull Over
mrtvý tah
shyby
přítahy kladky (veslo)
přítahy jednoruč


2.den
-----------------------
předkop
dřepy
legpress
zákop
lýtka stoj
lýtka sed



3.den
-----------------------
biceps velkou činkou
biceps s EZ činkou
kladívka
bradla
tlak bench úzký
triceps kladka obouruč
tlaky na ramena
přítahy činky k bradě



Beru jakékoliv připomínky, návrhy apod. Rád bych měl sestaven nějaký optimální program.

Mým cílem držet si váhu a pěkně růst

Marek

Moderátor

# Zasláno: 29 Kvě 2011 16:58:41


LiffEX
Ahoj, aniž bych se vyjadřoval k celkovému plánu, k tomu napíše třeba někdo jiný, tak jen pár postřehů.
U objemu je to jistě jen překlep, 6-12. Sílu bych čekal že budeš třénovat spíš něčím jako 5x3 než 8x8.
Obvykle se split staví na třech základních svalových skupinách (nohy záda, prsa) ke kterým se pak rozdělí zbylé svaly. Pokud hodláš trénovat každou skupinu 1x týdně, tak bych možná nedával prsa a záda k sobě, moc si nedovedu představit třeba mít MT až jako pátý cvik.
Ve druhém dni sice tvoří základ dřepy a nohy určitě dají hodně zabrat, přesto mi to přijde trochu chudý. Radši bych vynechal předkop nebo legpress a jeden lýtkový cvik a dal si tam třeba ještě trochu prsa nebo záda.
U třetího dne bych určitě začal rameny a navíc bych je nedával s tricepsem, protože pokud dáš ramenům opravdu zabrat, tak z těch bradel leda spadneš Prostě pokud se nechceš vysloveně zaměřit ma nějakou konkrétní partii, tak bych ty cviky řadil podle velikosti svalů od největších.
No a na závěr, pokud chceš pěkně růst, tak si při tom těžko udržíš váhu, protože to co ti naroste bude něco vážit.

LiffEX

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2011 18:13:06


Marek:

Děkuji za postřehy. Cvičím už rok, jelikož jsem celý rok jel jeden "Program", tak jsem to chtěl krapek obměnit, proto tento můj "nápad"..

Proto jsem se tady také regnul, že by mi případně někdo pomohl

Doposavaď jsem cvičil stylem: 3x týdně
1.den prsa+biceps
2.den záda+triceps+lýtka
3.den stehna+ramena

cvičil jsem to tak jak to jde za sebou..lehce jsem zanedbával břicho, ale k tomu se momentálně vracím..

Celý ten můj nápad vyšel převážně z těchto stránek
http://www.f-sport.cz/print.php?id=155 tak si teda nejsem jistej

Marek

Moderátor

# Zasláno: 29 Kvě 2011 18:57:18


LiffEX
Jasně, ale ten článek je postavený na změnách, které popoženou další růst, ať už velikosti nebo síly. O tom v jakém pořadí dávat cviky jsou zas jiné články. To je to co jsem se hlavně snažil napsat.

LiffEX

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2011 19:13:19


Aaaaaha, tak v tom případě jsem v lese úplně No budu to muset proštudovat Ale rád bych teda projel nějak ten celý cyklus.
Protože myslím, že podle mého selského rozumu by to měl být přínos pro mé tělo. Tím jak člověk "obměňuje" způsob cvičení, tak tím dává nové a nové impulsy pro tělo se rozvíjet.

Budu si muset ty články nejspíš vytisknout a pak to scelit do jednoho

Případně pokud by mi chtěl někdo pomoci s mým plánem, tak se tomu ani trochu nebráním Nechám si poradit od zkušenějších

LiffEX

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2011 13:20:23 ° Změnil/a: LiffEX




Tak po pracovní noční strávené na stránkách na f-sport a důkladném pročtení všemožných článků, jsem dospěl k názoru, že by bylo vhodné pro mne cvičit stylem 3x týdně:

1.den : Záda+biceps+lýtka
2.den : Prsa+triceps
3.den : Stehna+ramena

Znovu bych se vrátil k těm cyklům, které se budu snažiti nějak dodržovat, s tím, že celý cyklus nepojedu stejný trénink, ikdyž pozměním počet sérií a opakování.
1. 3-týdenní cyklus na PUMPOVÁNÍ pojedu cviky jako v objemové fázi, jen pojedu 4 série po 10-14opakování s 60-70% mého maxima.

Včera jsem tedy začal:
Mrtvý tah --> 4x14x45kg
Shyby --> 1x11 -45kg, 1x11 -50kg, 2x11 -55kg ("-" značí hrazda s dopomocí)
Veslo -->1x14 40kg, 3x14 45kg (správně technicky(dohlížel trenér))
Přítahy jednoruč --> 1x14x5kg, 1x14x7,5kg, 2x14x10kg (snaha o správnou techniku a procítění svalů-myslím, že se povedlo)

Biceps velká činka --> 2x12x25kg, 2x10x25kg
Biceps EZ --> 1x12x(+5), 3x12x(+10) ("+" značí závaží k čince)
Kladívka --> 2x12x10kg , 2x14x7,5
(po každé sérii u bicepsu jsem svaly zatínal jako při pozach)

Lýtka ve stoje --> 4x14x80kg
Lýtka v sedě -->2x10x50kg
(po každé sérii jsem 5-10sekund vydržel v napnutém a následně 5-10sekund v propnutém stavu)

Břicho na stroji 4x14x15kg

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!