Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / cross-fit
Autor Zpráva
Georg606

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2011 10:11:43


Zdravím,
hledal jsem to tu opravdu pečlivě tak doufám že to tady není.
Chtěl jsem se zeptat zda je možné při cross fitovém tréningu nabrat i svalovou hmotu zatím jsem spíše po prvním týdnu jen kilo a pul zhodil (nejspíše tuk i když ho moc nemám-protože jsem lepe teď vy-rýsovaný) tak zda když budu pokračovat mi začne přibývat i nějaká svalová hmota ?mám 22let měřím 180cm a vážím 73.5 kg ideální by bylo pro mě přibrat na nějakých 80kg
Díky za odpověď.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Kvě 2011 13:54:46 ° Změnil/a: kveta


Georg606
Vypada to, ze budes muset zvysit prijem jidla.

Jinak tady crossfit (co ja vim) nikdo nedela. Zkus ... , tam je crossfitaku par a vedou si tam i treninkove deniky. Nekteri i drzi tu jejich paleo dietu a zrovna pred casem tam cocman vysvetloval, co musel udelat, aby pri paleu nabral.

proky

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2011 14:14:23


Mám dotaz: včem je hlavní rozdíl mezi ,,klasickým posilováním ,, a crossfit ?

Díky za odpověď.

Georg606

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2011 15:26:44


jo díky za typ zkusím tam juknout klasické posilování totiž nechci moc zařazovat nebo dělám bojové sporty a tam se to 2x nehodí

rozdíl je v tom že u klasického posílování se snažíš nabrat sílu a hmotu a při cvičení se soustředíš na určité partie u cross-fitu posiluješ každý trenal celé tělo i 6x tydně a trenink je veden tak aby jsi nabral hlavně mrštnost rychlost flexibilitu a silu objem je tu spíše vedlejší. Stručně řečeno

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Kvě 2011 16:25:59 ° Změnil/a: kveta


Georg606
Neni zac. Osobne se mi libi crossfit z jednoho duvodu ... jsou tam zarazeny vzperacske cviky
Rozdil tam vidim hlavne v dynamice a intenzite, udychat to nebude zadna mala sranda.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Kvě 2011 09:48:37


Georg606
tak nasaď to, co Tomáš Hron klidně to doplň aminokyselinami a tribulusem.

Musíš do sebe dostat dost živin, aby svaly rostly, zároveň si hlídat sachry kvůli formy. Proto jsou tam i věci pro stimulaci i hubnutí.

Každý trénink můžeš využit jako "objemový", když před ním dáš NO pumpu a po ně nějakou potréninkovou směs.

A nakonec anabolizery a tribulusy pomáhaji udržet větší svalovou hmotu.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!