Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Glock19 31let, 97kg, 184cm
Autor Zpráva
glock19

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2011 13:58:32


Pročetl jsem tu spoustu článků, plán mám, ale zajímá mě, jestli nedělám něco špatně, případně nějaké tipy.
O sobě:
Cvičím zhruba 10 let, ale s velkýma a nepravidelnýma přestávkama. Naposledy jsem měl rok pauzu a teď dřu asi 8 měsíců naprosto poctivě.
Podle popisu jsem klasický Endomorf.
Od mládí bojuju s objemem paží, jelikož mám pocit, že ty mi prostě rostou minimálně. Dále samozřejmě bojuju s tukem, protože jsem se snažil pořádně jíst, abych rukám pomohl růst.

Současnost:
cvičím 4x týdně podle rozpisu, který mi byl dělán na míru, v případě potřeby ho můžu popsat.
Jím doopravdy pravidelně (5x - 7x denně), jídlo si nevážím, ale hodně přemýšlím při nákupech a plánuju. Snažím se dodržovat jídleníčky i když se mi to nedaří absolutně.

1x týdně chodím na fotbal (ještě vloni jsem chodíval 4x týdně) (což je fyzicky hodně náročná činnost) a k tomu se teď snažím jezdit na kole a chodit po výletech, abych měl nějakou aerobku.

Doplňky:
Užívám (si) Protein většinou dopoledne a pak na noc. Podle článku tady jsem si koupil L-carnitine 100000 Extra Strong (na fotbal a kolo) a Super Amino 4800 Dymatize.
Ze spalovačů mám zatím trochu obavu, protože mám od přírody rychlejší tep (tzn. dřív a víc se potím), jsem popravdě zvědavej i co udělá karnitin.

Pokud jsou potřeba doplňující údaje nebo máte nějaké tipy, tak budu rád Díky

glock19

Člen

# Zasláno: 1 Čen 2011 11:28:33


vezmu to od včera odpoledne:
16:00 - kuřecí prsa s rýží (půl sáčku)
17:30 - 4x Super Amino 4800 Dymatize
19:00 - cvičení
po cvičení znovu 4x Super Amino 4800 Dymatize
20:30 - 2ks rýžovej polystyren s 8dkg šunky
22:15 - odměrka proteinu a spát
---
7:15 4x Super Amino 4800 Dymatize na lačno a 2 pol. lžíce pudinku (musím taky z něčeho žít )
8:00 půl sáčku ovesné kaše
9:00 odměrka proteinu
10:45 3ks crisp s Gervais (1 balení)
11:28 - teď, mám hlad Ve 12 mě čeká oběd a navečer další tréning, tak bych potřeboval nějakou energii dobrat

glock19

Člen

# Zasláno: 1 Čen 2011 11:34:26


abych ještě upřesnil. Rád bych se dostal na zhruba 92kg a zmenšil podíl tuku. Dále bych potřeboval zvětšit horní končetiny (ramena jeste celkem dobrý, dál je to bída), ale to s předcházejícím cílem patrně nebude možný

glock19

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2011 14:39:17


Takže po dalším dnu musím konstatovat, že koncept byl špatnej, někde jsem něco nesprávně spočítal. Včera jsem měl hodně hlad a málo energie. Takže musím napočítat plán znovu.

Je možné toto vlákno prozatím smazat.
Díky a omlouvám se za trošku chaos.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 2 Čen 2011 15:13:55 ° Změnil/a: Marek


glock19
Ahoj, karnitinu bych se nebál, radši bych peníze ale směřoval spíš do permanentky a jídla.
Jídlo si nevážíš a tak se nedají posoudit hodnoty, navíc jsi tu napsal jen půlden, takže leda to vynásobit dvakrát, pro představu
Mezi jídlem a cvičením máš dost velkou pauzu, něco malého před by se určitě vešlo. Po cvíčení ve fitku si jistě můžeš dopřát víc než 2 racia se šunkou, navíc když pak spát jdeš až skoro 2 hodiny na to.
Nevím přesně co je crisp, snad ne ty cereálie z kukuřice, pšenice a cukru. Dopoledne to chce víc delších sachrů a i nějaké bílkoviny (Gervais mám taky rád, ale pro obsah tuku a málo bílkovin to do diety moc není). Není divu že máš pak necelou hodinu potom hlad.

A proč by se téma mazalo, tak začni znovu a líp hned teď a tady, ne?

glock19

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2011 16:07:12


díky za reakci
crisp bread (whole grain rye crisp bread) neboli knackebrot. Můj má hodnoty v 1ks~100g:
Bí: 0,9~9,5
Sach: 6(0,2)~63(2,5)
Tuk: 0,2(0)~1,5(0,3)
vše v gramech a celkem mi chutnají.

Máš pravdu, musím pořídit váhu a vzít to pořádně.
Karnitin a amina mám hlavně pro to, aby mi svaly nechátraly při větší zátěži (a někdy i delší). Přeci jen nechci zhubnout moc.

To mě přivádí k otázce:
Mám si dávat saschriďák (např. Giant Mega Mass 4000) po cvičení společně s aminama i při redukci? Nebo si mám dát jen např. banán na doplnění energie a amina? Je mi jasný, že sacharidy se moc do diety nehodí, ale ani v tomto pocvičebním okénku?

Marek

Moderátor

# Zasláno: 2 Čen 2011 18:48:38


glock19
Jo tak to jo, chleba mě nenapadl, myslel jsem že jsou to nějaký cereálie

Sachry se hodí, ale spíš ty delší. Po cvičení sice nějaký jo, ale gainer bych do diety teda nezařazoval (už podle toho názvu gainer, nebo konkrétně giant mega mass... sice jistě chceš být gigant, ale dokud chceš hubnout, tak krátký sachry spíš omez ). Dal bych tam radši kus ovoce. Ale uvidíme, třeba se k tomu vyjádří někdo jinak.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!