Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Proky-19let 173cm/72kg
Autor Zpráva
proky

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2011 20:50:48


Dobrý den , chci se k vám přidat.

Pročetl sem si už část článku jak tady na webu tak i jinde + diskuze.

Posiluji už cca 2 měsíce.
Bohužel mám strach , že sem si zvykl na určité špatné návyky hlavně stravování , a rozvržení kdy a co posilovat.

Za ty dva měsíce se mi podařilo schodit ze 79 kg na 72 kg hlavně díky tomu , že sem dříve nic nedělal (všeobecně sport) a teď sem začal na plno. ( i díky l-carnitinu a lipu 6 black )

ale teď bych chtěl vychytat chyby v posilování ap.

Cíl vidím v 70kg a pevný postavě. Jinak krom posilování chodím na kolo , in-line brusle , basket ,voleyball.

(kolo ->cestování do posilovny a z posilovny cca dům -> posilovna - 10 km + kolo rekreačně)

proky

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2011 20:52:41


K tomu jídlu mám strach , že jak začnu jíst +- 7 za den tak , že přiberu ( aktuálně jím 2x max 3x za den a menši porce , v poslední době)


a k posilování : posiluji každý druhý den a to v podstatě taky asi není dobré kvůli regeneraci asi ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čen 2011 07:31:34


proky
prosím klikni vlevo nahoře na návod pro začátečníky a začti se do článků.

Jist 2x, 2x denně malé porce je hloupost, posilovat každý druhý den je OK.

A až si vymyslíš pořádný jídelniček, tak nám ho tu napiš pro kontrolu.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!