Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / WeeJee 47 168/85
Autor Zpráva
WeeJee

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2011 08:01:01


Ahoj všem,
tak nějak mi ty kila ujely. Sedavé zaměstnání, málo pohybu, doma dorůstající jedlíci a babička, takže lednice plná lákadel a váha pomalu rostla. Už jsem si o hubnutí přečetla lecos a přidala jsem pohyb, ale stejně se nechtějí mršky hejbnout. Věřím, že zde najdu spolubojovníky, kteří mi ze zkušenosti poradí.

WeeJee

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2011 08:13:44


Pro začátek jsem si na dnes připravila:

7:00 o vločky 5O, sója ml 10, čern rybíz 30 9,69 35,92 4,59 914,80
10:00 tvaroh 140, čern rybíz 40 12,72 10,46 0,22 366,60
12:00 rýže 60, šunka 100, sýr 10, brokolice, cibule, mandle 30,62 52,54 5,18 1 612,90
15:00 Finn Crisp 3 ks, šunka 50, č paprika 12,20 12,70 1,88 535,50
17:00 rýže 40, šunka 100, sýr 10, brokolice, cibule, mandle 28,68 35,46 4,52 1 265,30
19:00 cottage 100, okurka 10,60 3,60 4,10 390,00
Součet 104,51 150,68 20,49 5 085,10


Vločky jsem si večer namočila se sušeným sójovým mlékem a ráno jen dala na minutu do mikrovlnky. Rybíz je mražený.
Na oběd a večeři mám připravené takové rizoto, ale brokolici jsem nezvážila, bylo jí do dlaně na jedno jídlo.

WeeJee

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2011 21:02:26


Dnešek jsem měla Ok, hlad jsem neměla. Jediný co mne mrzi, že mi nevyzbyl čas na hůlky. Chodívám tak hodinu až hodinu a půl, udržuji si tep na 115-123. Jindy vezmu kolo tam bývá udržet tep horší, zvlášť do kopečků, nebo pokud nejedu sama.
Na zítra mám připraveno:

7:00 o vločky 5O, sója ml 10 9,30 31,00 4,50 856,60
10:00 Finn Crisp 3 ks=20, lučina 30, broskev 4,48 13,25 6,13 570,80
12:00 květák 130, brokolice 70, Šmakoun 100, brambory 140 19,83 32,40 1,18 863,40
15:00 žitný chl 60, sýr 40 12,60 26,88 4,20 830,40
17:00 květák 130, brokolice 70, Šmakoun 100, brambory 130 19,15 25,76 1,10 743,40
19:00 tvarůžky 50, chleba ž 30, okurka 16,60 13,64 0,90 537,20
Součet 81,97 142,93 18,01 4 401,80

dacek

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2011 07:45:20


Ahojky,jsem tu také chvilku,ale asi ta lučina bude bost tučná,ovoce jen po cvičení,květák a brokolici počítáš vařenou? jinak dobrý jen chybí tvaroh,jogurt,maso(nejlépe kuřecí)ale asi ho nejíš.místo chleba večer bych dala knekebrot,rácio nebo knuspi.Asi tak.

WeeJee

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2011 08:26:47


Ahoj, děkuji za nakouknutí a komentář.
Tu Lučinu jsem měla Linii. Na tuky jsem koukala hned jako první. Má vlastně stejně tuku jako 20% tvrdý sýr,
fakt je, že v bílkovinách je na tom slabě. Brokolici a květák jsem vážila syrovou a potom jsem ji jenom napařila. Všimla jsem si, že se
v páře nerozvaří a víc zasytí. Maso jím normálně všechno, např. na kuřecí jistě brzo dojde. Momentálně ale asi budu muset
zpracovat ryby - makrely, mám jich pár v mrazáku a babička ryby vůbec nejí. Je těžké mít velkou rodinu, je těžké to promyslet tak,
abych pokud-možno nevařila dvakrát.

Miruna

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2011 10:47:45


WeeJee
Ahojky, taky tě tu vítám a přeji hodně zdaru. Makrely zpracuj, ale rodině. Jsou to jedny z nejtučnějších ryb. Sama vím, jaké to je mít furt nějaký zásoby a zbyvovat se jich. Ale naučila jsem se tady hledět na sebe a svý zdraví a jde to. Uvidíš sama, že po nějakém čase to pro tebe bude brnkačka

WeeJee

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2011 14:47:49


Miruna
Ahojky, to mne ale zamrazilo z těch makrel a když jsem koukla na ty tuky do tabulek, tak jsem ani nevěřila nicméně se mi při pohledu do mrazáčku trochu přilepšilo - jsou to tresky - a ty by podle těch tuků snad prošly, ne?
Jinak z těch zásob a dvojího vaření mám taky strach. Snad si na to najdu nějaký fígl

WeeJee

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2011 14:51:03


Ještě mám malou prosbu: pokud by to s treskama šlo, jak řešíte odvážení? Kolikrát je v nich tolik vody, že na pánvi zůstane malá čudlička?

WeeJee

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2011 18:53:51 ° Změnil/a: WeeJee


Tak na zítra:
7:00 o vločky 5Og, sója ml 10g 9,30 31,00 4,50 856,60
10:00 ž chléb 50g, cottage 50g, paprika 8,80 23,70 3,05 647,00
12:00 kuřecí 100g, brambory 150g, špenát 21,45 25,20 1,30 820,00
15:00 ž chléb 40g, jogurt 120g, rajče 6,88 21,72 5,60 685,60
17:00 kuřecí 100g, brambory 120g, špenát 20,94 20,22 1,24 730,00
19:00 tvarůžky 50g, Knuspi 1,5x10g, okurka 16,08 11,42 0,66 478,55
Součet B-83,45 S-133,26 T-16,35 Kj-4 217,75

Nějak mi přijde míň Sacharidů, ale zeleninu jsem nepočítala, tak když bych ji počítala, tak taky něco udělá - např. paprika.
Jogurt Hollandia a cottage jsem už pořídila.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Čen 2011 11:58:15


WeeJee
jídelniček je pěkny, ale taky si myslím, že to bude málo sacharidů. Papriku a spol nepočítej.

Miruna

Člen

# Zasláno: 15 Čen 2011 12:44:27 ° Změnil/a: Miruna


WeeJee
Různé zmrzlé filé atd. po rozmrazení pořádně vyždímu v rukách a pak vážím. Vody je v tom občas opravdu hóóódně. Někdy je z kila jen 80 dkg. A tak koukám i na obyly, aby tý vody tam nebylo moc. 20% už je pálka
Zeleninu kromě kořenové opravdu nepočítej
A fígl dvojího vaření? Své věci mám většinou do zásoby předchystané - porce kuřete, ryb v mrazáku po 100 g a i přílohy mám třeba na 3 dny dopředu. Pak jen hážu na pánev, do hrnce

WeeJee

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2011 07:32:47


Děkuji moc za nakouknutí, dneska jsem sacharidy uhlídala, ráda bych se držela tak do 150 g a bílkoviny kolem 80 g.
Teď jsem byla na školení mimo domov a nebylo možné si tam brát krabičky, tak jsem to byla připravená hlídat v rámci možností. Myslím, že jsem to zvládla, vážit se nebudu, bojím se, aby mne to případně nezdrblo, protože se cítím dobře, gatě mi jsou spíš volnější.
Teď už se zase těším si vážit. Jídla jsem si zkusila promyslet na tři dny dopředu. Dostala jsem velkou chuť na fazole,tak jsem je zkusila propočítat. Snad mi to tedy projde. Rodinka je bude mít se mnou, případně si je může něčím "vylepšit".
Pangase jsem dostala chlazeného z Makra, tak ho dám jenom na gril, protože tam opravdu voda není - asi už vytekla.
V neděli mne nečekaně rozbolelo koleno, postranní vazy po úrazu, netuším proč, tak jsem byla odpoledne na kole. Ujela jsem asi 20 km a při jízdě to nevadilo, horší to bylo při nasedání.
Dneska si dám kolenu klid a budu alespoň mít důvod si dát dohromady domácí cvičení. Mám míč a gumu, tak uz jenom dát tu sestavičku.



7:00 ž chléb 70g, sýr 30g 13,30 31,26 4,40 920,80
10:00 ž chléb 50g, sýr 30g 11,90 22,50 4,00 740,00
12:00 fazole 40g, ž chléb 20g, bílky 3ks 18,96 34,90 1,64 946,80
15:00 ž chléb 40g, jogurt 120g, rajče 6,88 21,72 5,60 685,60
17:00 fazole 30g, ž chléb 20g, bílky 3ks 13,82 28,24 1,28 737,80
19:00 cottage 100g, Finn Crisp 3 ks=20g, 12,80 15,80 4,98 710,00
Součet 77,66 154,42 21,90 4 741,00

7:00 lučina Linie 30, chleba 80g 10,52 43,64 4,78 1 092,60
10:00 Finn Crisp 3 ks, šunka 40g 10,20 12,60 1,68 492,40
12:00 pangas 140g, brambory 60, okurka 25,29 21,02 0,54 847,90
15:00 kefírové mléko 100g, gr houstičky 2ks 7,05 32,93 4,83 860,40
17:00 pangas 140, brambory 60, okurka 24,61 14,38 0,46 727,90
19:00 tvarůžky 20g, gr houstičky 2ks 9,65 29,13 3,45 786,80
Součet 87,32 153,69 15,73 4 808,00

7:00 o vločky 60g , suš sója mil, 10 10,60 36,70 5,20 1 003,60
10:00 Finn Crisp 3 ks, šunka 30g 9,96 22,26 2,18 705,30
12:00 brambory 130g, kuř plátek 130g, salát 26,78 21,97 1,56 871,00
15:00 jogurt Hollandia 120g, ž chléb 40g 8,08 25,00 5,60 772,80
17:00 brambory 100 g, kuř plátek 130g 26,78 21,97 1,56 871,00
19:00 tvarůžky 20g, gr houstičky 1ks 7,73 14,66 1,78 446,60
Součet 89,93 142,56 17,89 4 670,30

ugic

Člen

# Zasláno: 13 Lis 2012 08:48:23


WeeJee
15:00 Finn Crisp
Ahoj, prosím tě, kde se dají v čechách koupit chlebíčky Finn Crisp?
Díky
Jindra

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!