Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Lopata1 32, 93/185 Poradite
Autor Zpráva
Lopata1

Člen

# Zasláno: 17 Čen 2011 19:46:22


Zdravim
Vrhnul jsem se do cvičeni meřim 185 važim 93kg je mě 32 roku.
Cvičm Po St Pa. http://www.f-sport.cz/print.php?id=23 zatim todle prostě na nabíráni. Potřebuji par rad i když jsem toho tady našl dost perfektní stránky .
Potřebuji pribrat svaly schodit sádlo spíš mam velkýho cemra
Co se týče jídla.
Ráno 8oo vločky nebo misli s jogurtem nizkotučným jogurtem nebo mlékem.
10 oo toustový chleba , celozrný rohlik , chleba sýr šunka + naka zelenina večinou paprika na tráveni
12 oo ryže nebo těstoviny , kuře , hovězí , vepřové jen libové
14 oo toustový chleba , celozrný rohlik , chleba sýr šunka + naka zelenina večinou paprika na tráveni
16 oo ????????????
věčinou chodim cvičit v 17 30
18 oo ryže nebo těstoviny ryba
20 oo chleba syrečky nebo tvaroh a do hajan

mužete mi to trochu poupravit vim že je toho tady napsanýho hrozně moc a otravuju ale byl by někdo tak hodný a upravil by mi to na míru. Hlavně jak jist po treninku a před v jakým časovým rozmezí jinak po tréninku si dámvám 0.5 l ovocnýho džusu přes den 2 l vody a při tréninku piju vodu s celaskonem. Jesi přidat nějaký doplnky hlavně chodim do práce a s pravidelným jídlem to neni až tak jednoduchý . Dik moc

arnold

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2011 19:17:16


věčinou chodim cvičit v 17 30
18 oo ryže nebo těstoviny ryba

Lopata1
Lopato, to máš tu rýži ještě v posilovně u poslední série ?
V objemovce po tréniku je potřeba dát v prvních 2 hodinách rychlé cukry
k doplnění do svalových buněk.(GAINER)

Lopata1

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2011 10:56:21


No sem to blbě napsal todle jim když necvičim . pravě potrebuju poradit co jist před a po s jakym casovím odstupem.

Gainer nemam zatim neberu zadny doplnky . Chci si nejdřiv naviknout na jidlo .

jinak to jdlo je asi v pohode ??? Ty svačiny sem zacal mazat ještě tvarohem misto masla suchy mě to nak nejelo. maso ryby vařím ve vodě a vyvarem pak zaleju ryži nebo těstoviny aby to nebylo suchy a přidavam nakou mrazenou zeleninu směs .
A jite Brambory ?

jediný čemu moc nerozumim je když cvičim a žeru a žeru fakt dost tak jak se zbavim tuku omezil sem příjem tuku na minimum.

tonda2a

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2011 11:44:39


Lopata1

ahoj a vítám tě na těchto stránkách. Pokud jde o brambory jak se ptáš, tak samozřejmě že se jedí. Spíš se vypouštěji ty těstoviny. Rýže taky v pohodě a zelenina taky. Tu můžeš kolik chceš. Tuky konzumuj tak, abys měl alespoň těch 20 g na den. Pod ně moc nechoď. To že hodně jíš a při tom hubneš je právě ten zázrak. Protože pořád něco jíš, tak máš nahozanej metabolismus a spaluješ tuky. Lépe ti to vysvětlí kluci a holky co tu jsou déle a lépe to znají. Arnold, Michal, Martin, Iohanka a další jsou ti, které poslouchej. Jinat všechno najdeš tady v článcích o hubnutí, spalování tuků apod. Já jsem tady teprve druhý měsíc a pořád nacházím nové věci. Tak ať se ti daří a vydrž.
Tonda2a

Lopata1

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2011 14:10:59


Aha takže tim že dám pravidelnej příjem potravim mě začne fungovat metabolismus a spalovat tuky Dobry. Jak to asi dlouho trvá než se nastartuje?
takže těstoviny ne nebo jaky kupujete vaječný nebo bez ?
zařadil sem tedy brambory prostě to sřídam ryže brambora těstoviny .
Uvidíme

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Čen 2011 11:10:28


Lopata1
těstoviny nejez.

Lopata1

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2011 07:26:46


Takže těstoviny nejíst vůbec?

kuřecí hovězí je asi v poho vepřoví jen kotletu večinou vařený nebo na krispu bez tuku co teda k tomu ryže to je jasny brambory tedy mužu takže i klidně bramborovou kaši z nizko tučným mlíkem.
co jako příloha fazole kukuřice čočka hrách ? to se muže sem trochu mlsnej nedokážu jíst pořád kuře a rejži.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čen 2011 12:40:18


Lopata1
jo maso všeho druhu je super, raději libové. Ale těstoviny jsou jen na hrubé nabírání objemu, jez hlavně rýži. Bramborovou kaši také né, raději brambor normálně, to není tak rozvařené. Kukuřici, čočku, hrách nebrat.
Ta mlsnota tě prostě spolehlivě tlačí do jednoduchých sachrů, to je jasné, ale přece se kvůli tomu nebudeš ládovat bomparama

Lopata1

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2011 11:46:48


ok
Tak sem to upravil hlavně na masa s rýži sem tam brambora .

Eště mě řikal jeden typek v posilce ze na noc je dobrej koktejl celej tvaroh banan 0,5 l mlika misto protejnu těsně před spanim????

Banan si dávám po tréninku s 0,3 pomerančovího džusu v něm rozpustim 2 lžičky glukopuru muže bejt? pak cca po pul hodině naky jídlo?

Nakej napad na ty svačiny pořád sunka a sejra už se mě to přejídá?
Dik

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Čec 2011 21:47:32


Lopata1
to jsou noční proteinaři, podle mě je to celé blbě. Tělo má vnoci odpočívat a ne trávit proteiny. Ve vysledku se blbě vyspíš a budeš mít divoké sny. Na noc patří pečivo, zelenina a maso. A případně běžný kvalitní protein, třeba Myofusion.

arnold

Člen

# Zasláno: 2 Čec 2011 07:02:41


0,5 l mlika misto protejnu těsně před spanim????
Lopata1
V dospělosti už většina lidí nemá trávící enzymy na kasein ,zvlášt syrové mléko je příklad těžko zpracovatelné potravy pro většinu lidí, ale možná jsi výjimka, jinak bude v noci z ložnice plynová komora

Lopata1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2011 07:33:04


Tak sem to skusil v noci plynova komora nebyla ale ráno sem měl pokaženou vzduchotechniku.

Banan si dávám po tréninku s 0,3 pomerančovího džusu v něm rozpustim 2 lžičky glukopuru muže bejt? pak cca po pul hodině naky jídlo? todle je ok?

Eště někery svaciny si dávám ryži s jogurtem nizkotuk. ?

Vaha pořád stejna ale pasek sel o 1 dirku a manželka rikala že je to na mě trochu znat mě to moc nepřpada.

Prosím o radu za 14 dni jedem na dovolenou fitnes tam nebude a pořádný jídlo taky asi ne jak to řešíte na dovolenejch nepřídu o na čem sem ted celou dobu makal .

Lopata1

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2011 16:10:42


Tak po dovoleny 3 kg nahoře no co se dá dělat zvolil sem alternativu rači jíst než hladovět . Takže ted zas tvrdě do toho
Pijete někdo čaj z Kotvičníku prej to odbourává cholesterol a tuky a přispiva k tvorbě svalový hmoty mate někdo skušenost?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Srp 2011 15:05:27


Lopata1
nepiju, tvrdě dřu a jím rozumně, to má řadově 1000x větší vliv na cholesterol než vývar z čehokoliv

Lopata1

Člen

# Zasláno: 15 Srp 2011 16:53:45


ok

Jak by jste vyřešili ?
Od příštího týdne budu moct do posilky chodit v 8 oo minimalně mesic chodim obden.
Co by ste dali k snidani před treninkem vstavat budu v 7 v 8 posilka a 9 30 do prace .

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Srp 2011 23:16:14


Lopata1
stimulační směs s NOčkem, která obsahuji i cukry - například MuscleSerum. K tomu musli tyčinku.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!