Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Co je důležité vědět pro hubnutí, a to hodně
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
arnold

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2011 15:37:27 ° Změnil/a: arnold


Martin
No jo článek vystihuje využití ateburn po tréninku, hodně lidí dělá tu chybu že cvičí v posilovně málo intenzivně ,tak nějak se šetří a už vůbec nemluvim o nějakém napumpování se stimulací pro růst svalstva, tím pádem spalování po tréninku je mizivé a tak to tyhle lidi odradí od posilovny jako prostředku k tvarování postavy .
Je to tak, jak velké úsilí do toho vložím tak takové výsledky můžu očekávat.
Citace z článku
Navíc čím intenzivnější je posilování, tím vyšší je i EPOC. Thornton and Potteiger (2002) studovali účinek velmi intenzivního posilovacího programu (2 série, 8 opakování, hladina 85% 8 RM) a porovnali jej s účinkem posilování nízké intenzity (2 série, 15 opakování, 45% 8 RM) a zjistili podstatně vyšší EPOC u programu o vysoké intenzitě.

K tomu když se časem přidá větší množství svalstva tak se lidi nemusí omezovat v jídle ,kosterní sval je hlavní metabolický orgán zodpovědný za zpracování glukozy z potravy a tak když se to se sladkým někdy přežene tak se svalové bunky rádi napěchují trochu víc cukrem .

MichalPM

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2011 15:45:04


arnold
no jo, jenze vetsina lidi je od prirody linejch (vcetne me, jenze ja si uvedomil prave to, ze pak muzu jist v podstate podle chuti, kdyz makam..) a tim padem radeji dve hodiny smrdlaji biceps s jednoruckama nebo cokoliv jinyho,misto aby dvacet tricet minut opravdu makli...pak sestavujou priserne nudny a "nedodrzitelny" jidelaky..pritom je to tak snadny..no jo,jenom to trochu boli..ja osobne to naprosto preferuju, protoze to mam rychle za sebou a pak uz si muzu delat veci jako beh nebo plavani..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Zář 2011 22:52:38


arnold
hodně lidí dělá tu chybu že cvičí v posilovně málo intenzivně ,tak nějak se šetří - jj, proto jsem napsal článek Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Mathias

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2012 22:09:06


chtěl bych se zeptat je problém k snídani trochu medu,marmelády nebo džemu?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2012 22:12:33


Mathias
na nabirani je to ok, na hubnuti je to ok obcas..dalsi stranka veci je to, jakou kvalitu si vyberes,jestli koupeny hnusny preslazeny,nebo domaci, krasne prirozene chutnajici dzemy
totez plati o medu..

Sansaj

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2012 22:14:44


Mathias
MichalPM
Medy a marmelady zasadne jen domaci mame na vesnici vlastniho vcelare takze s medem problem nemame a s marmeladou taky ne, jen mne v lete nebavi vyloupavat z tresni pecky ...

MichalPM

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2012 22:17:04


Sansaj
tak tak..dzem si delam dokonce sam a med mam taky primo od "tvůrkyň"....mimochodem ty koupeny jsou prej jen nejaky koncentraty s cukrem, neco snad jako sirup nebo co...proste hruza..

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2015 15:35:14 ° Změnil/a: arnold


Stále platí.Jak je to jednoduché.


1 kg svalů spotřebuje denně kolem 40 kcal, avšak 1 kg tuku spotřebuje pouze 4 kcal.Svaly mají také větší váhu, takže i při zachování stejné tělesné hmotnosti a zvětšení podílu svalové hmoty, se zmenšují tělesné míry (zejména objem pasu a objem boků).

Pokud tedy změníme posilováním složení těla tak že při naší stejné hmotnosti nabereme 5 kg svalů a stratíme 5 kg tuku tak budeme vypadat štíhleji a denně budeme spalovat o cca 200kcal denně více ANIŽ BYCHOM POHLI PRDELÍ.



flink

Člen

# Zasláno: 2 Srp 2015 14:12:36


arnold
spalovat o cca 200kcal denně více ANIŽ BYCHOM POHLI PRDELÍ - slyšeli jsme slovo Páně

arnold

Člen

# Zasláno: 2 Srp 2015 14:26:06


flink

Amen

flink

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2016 14:17:21


Dovolím si podpořit životnost článku a platnost starých pravd odkazem sem: http://rungo.idnes.cz/zahodte-diety-pohyb-je-dulezitejsi-rika-obezitol og-martin-matoulek-113-/behani.aspx?c=A150930_132938_behani_mao
A pár citací:
"...dobře se najíst a přeměnit to v energii. Jenomže jak pak tu energii ze sebe dostat? Buď by to musel být opravdu účinný spalovač tuků, to nám ostatně všude nabízejí, ale kdyby byl opravdu účinný, kam by se ta energie ztratila?...Musí se nějak změnit, že, takže jedině v teplo...V tu chvíli by ale tepelná reakce způsobila, že se zvýší srdeční frekvence. A každý lék, který zvýší srdeční frekvenci, je dlouhodobě rizikový pro rizika kardiovaskulárních onemocnění..."
A ještě tohle se mi líbí:
"...Nejvíc je stojí naděje....Lidé utrácejí velké peníze za bezcenné informace. Fitka dnes mají nutriční terapeutku a ta vám tam třeba za 800 korun nacvaká nějaký jídelníček. Vůbec se nezeptá: „Proč jíte tohle?”, „Tohle jste vzal kvůli stresu, nebo chuti?”. My máme různé zápisníčky, kam si jídlo lidi zapisují a připíšou, zda to byl hlad, nebo chuť..."

kingie

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2016 15:47:05


Hele stokrat se tu mluvilo o tom, ze intenzivni svalova zatez je pro spalovani tuku nejlepsi, protoze pomaha spalovat jeste dlouho po aktivite samotne. Ale cas od casu narazim na cloveka, ktery chce dukaz, vedecky zdroj, ktery tohle opravdu prokazal. Treba s medikem se o tom tezko dohaduje, kdyz metabolicke oddeleni jede podle jineho modelu dlouhe slabe zateze a kdyz poucky vsude jsou o aerobnim pasmu.

Arnolde? Martine? Flinku? a dalsi? dejte dukaz prosim

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2016 15:53:46


kingie
a bohužel takových mediků je hodně ... kdyby místo papouškování toho, co už mu řekli ve škole zkusil sám hledat další studie

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2016 15:57:08


3 minuty na netu https://en.wikipedia.org/wiki/Excess_post-exercise_oxygen_consumption

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2016 16:00:23


http://www.ideafit.com/fitness-library/exercise-after-burn-0
http://www.sgsm.ch/fileadmin/user_upload/Zeitschrift/51-2003-1/07-2003 -1.pdf

a už mě to nebaví

A to si přičtěte druhotné efekty, kdy dojde ke zvětšení svalů a tedy větší spotřebě a potom ještě efekt na funkci hormonálního systému a tím zase i pálení tuků.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2016 16:02:11


... a shrnuto zpět, všechny tři úkoly najednou splní nejlépe tvrdý silový trénink. Ale jednotlivé části tohoto procesu umí plnit i jednotlivé jiné formy pohybu.

A proto na 1000 doktorů je 10 mediálních hvězd (kecek) a 1 opravdový odborník

flink

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2016 16:26:35


kingie
Medikovo tělo je ideální pokusná laboratoř, ale jestli chce jen studii, potom z něj nebude pan doktor, ale statistik

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2016 12:46:01 ° Změnil/a: arnold


Efektivní EPOC trénink tak znamená, že budete cvičit opravdu tvrdě a nebude se vám dostávat dechu. Chůze a jiná cvičení o nízké intenzitě nikdy takový pospalovací efekt nedosáhnou. Jestli chcete spalovat tuky ve velkém a dlouho po té co skončil váš trénink, musíte při cvičení pořádně zabrat a dát si do těla.



Metabolismus mastných kyselin, tedy tělesných tuků bude probíhat hodiny po vašem tréninku a možná i dny. Vybudujete si více svalů, což znamená, že spálíte ještě víc kalorií. Svaly jsou požírač tuku. Dávají si ho k snídani, obědu, večeři a po celou dobu mezi těmito chody. Sval je tukožravec.

Udržujte intenzitu tréninku co nejvýš. Vytvořte co největší kyslíkový dluh, který způsobí vysoký EPOC efekt a odměnou vám bude spalování velkého množství tuku, hodiny až dny po té co jste skončili svůj trénink.


http://fitplan.cz/pospalovaci-efekt-epoc/Svaly jsou požírač tuku. Dávají si ho k snídani, obědu, večeři a po celou dobu mezi těmito chody. Sval je tukožravec.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!