Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ploida - 21let 183cm 95kg
Autor Zpráva
ploida

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2011 19:24:07


Dobrý den všem, kteří jste tak ochotní, a podíváte se na tohle téma
Chtěl bych poradit co se týče stravy + doplňků.Snažím se zhubnout ale nemám moc kdy chodit běhat nebo tak něco.Proto chci vytřískat co se dá ze cvičení.Pracuji krátký-dlouhý týden pouze noční takže s tou stravou a odpočinkem je to na draka.Proto se snažím dohnat to jak to jen jde.Přiblížím Vám svůj denní plán
co se jídla přes den myslím, že není problém.Když někdo bude chtít klidně to sem napíšu jde mi o to, co a kdy kolem tréninku, na noční a po noční
Před tréninkem si dávám :
cca 1h 15min mléčnou rýži
1h před 200mg kofeinu v kapsli
po 15 min 2g taurinu
po dalších 15 min 3g BCAA a 2 kapsle Lipo 6
a cca 10 min před 2g l-carnitinu

Po tréninku:
cca 5 g BCAA spolu s 1,5g carnitinu
30 min po tréninku protein - Dymatize Elite Whey
a 30 min na to si dám cottage s celozrnným chlebem


Noční: od 19:00 do 7:00
cca v 18:30 kuřecí šunka nebo sýr cottage s celozrnným chlebem
cca 21:00 tuňák rio mare s celozrnným chlebem
a kolem 23:00 protein Dymatize Elite Whey
pak se jdu cca do 4:00 natáhnout tzn. řekněme že odpočívám
ve 4:00 půlka emco ovesných vloček
a od 6:00 do 6:30 ucucávám další dávku proteinu.
v 8 jdu spát a pak koloběh začíná na novo
opřete se do mně ....vydržím to

PEITHO

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2011 08:24:38


ploida,
moc hezké doplňky bereš, to je pěkná pálka...tak hlavně, aby ty zázraky pomohly A jak dlouho cvičíš? A stravu držíš jakou? Když do sebe dáváš takové doplňky, proč si dáváš mléčnou rýži?
Vzhledem k tomu, že já žádné doplňky moc neberu (krom nepravidelně carnitin a protein- tak 4x za měsíc)nedokáži to posoudit, ale určitě, když už bych investovala tolik peněz do doplňků, vynechala bych mléčné výrobky a uzeninu.
Nevidím, ale fotky, tréninky ani stravu, tak je těžké radit.
Prima den

ploida

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2011 12:09:48


Mléčnou rýži si dávám proto, že přijdu z noční, v 8 jdu spát a v 11:30 vstávám abych se najedl a v jednu jdu cvičit.Pak zase šup do práce.Jen abych po té noční, a víceméně po době, kdy od půlnoci do poledne sním jen ve 4:00 trochu ovesné kaše a cca v pul sedmé protein, do sebe něco nacpal před tréninkem.Navíc mléčné výrobky pokud vím jsou vhodné když člověk přijímá dost kofeinu.Vzhledem k tomu, že přijmu cca 600mg denně chci předcházet odvápňování kosti zubů atd.Navíc je ta rýže dobrá a celý kelímek 200g má B7 S27 T1,4 Jinak jídelníček v den volna vypadá následovně :
7:00 ovesné vločky se syrovátkou (emco ovesná kaše)
7:30 lipo 6
8:00 Dymatize Elite Whey
9:30 celozrnný chléb s kuřetem
cca 11:30 jogurt s vločkami nebo mléčná rýže
doplňky viz výše
trénink 13:00 - 14:00
14:30 Dymatize Elite Whey
cca 15:00 sýr cottage s celozrnným chlebem
17:00 kuřecí maso s kouskem celozrnného chleba
19:00 sýr cottage
20:30 Dymatize Elite Whey
a spát

Jinak trénink mám každý den od pondělí do pátku od 13:00.Víkendy nemůžu.Naše posilka má naprd otevřeno navíc bych to nestíhal do práce

Po-prsa, biceps, břicho
Út-záda, triceps, lýtka ve stoje
St- kvadricepsy, hamstringy
Čt- ramena, břicho lýtka ve stoje
Pá- Biceps, triceps, šikmé břicho, lýtka v sedě

tak snad jsem dodal vše oč jsi žádala

P.S. Fotky asi nikdy nebudou aspoň ne do té doby dokud nebudu spokojenej se svým břichem tzn dlouho

PEITHO

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2011 12:42:31


ploida,
promiň já si nevšimla, že nejsi holka Mně u Tebe chybí pořádné sacharidy (rýže, brambory, těstoviny), taky nevím co si představit pod mléčnou rýží a gramáže jídla si nehlídáš? Takhle mi to přijde dost málo jídla. Končíš v 19h cottage bez sacharidů, ale zase pracuješ na směny, tak sám musíš vědět, jak ti to co nejlépe vyhovuje.
Máš slabé ruce? vidím zařazení tricepsů 3 x za 5 dní a lýtka 3 x za 5 dní... Břicho nepočítám, protože tam jsem přesvědčena, že se zapojuje při každém cviku a cvičením se nehubne, ale zvýrazňuje sval, takže na břicho je nejlepší úprava jídelníčku, což u Tebe nebude problém.
Určitě se Ti ozve nějaký pořádný mužský a lépe poradí, v každém případě Ti ten trénink nesestavoval žádný pořádný trenér, že?
Držím palce a věřím, že brzy dáš fotky s pořádným vyrýsovaným břichem

ploida

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2011 14:31:08


Fotky s pořádně vyrýsovaným břichem klidně dám...nicméně nebude mé
končím s jídlem brzy a snažím se jít brzy spát.Kvůli nočním.Abych aspoň někdy dohnal ten spánkový deficit.A ano myslím, že ruce nemám moc silné.Zvlášť co se prsou, ramen a tricepsů týče hodně zaostávám za zbytkem těla.Aspoň tím jak mi jde zvyšování zátěže.Mrtvuju cca se 150kg 8 opakování, dřepuju cca 130kg 12 opakování, biceps 18kg jednoručky 10x opakování ale bench 60kg 10 opakování a tricepsové kliky na lavičce cca 10 opakování a mám co dělat... proto se snažím to tak nějak dohnat

ploida

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2011 17:02:27


Těžká ignorace?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2011 18:11:49


ploida
zdarec..
1/ prostuduj si Navod pro zacatecniky a veskere clanky o vyzive..(pak pochopis,proc mlecna ryze nee..)
2/ je tu i clanek jak jist a trenovat pri nocni,takze tam se taky leccos dozvis..
3/idealni trenink pro tebe bude 3x tydne fullbody, zakladni cviky(mrtvoly,tlaky a drepy).to bude pro zacatek stacit.
4/ klicovy je ovsem prave jidlo,takze az nastudujes potrebne clanky, zkus sem hodit vylepsenej jidelak..
5/ pokud drepnes 130kg,uber opakovani a pridej vahu,at se trosku znicis,pak se pali sadlo nejlip(v klidu,spanku ..)

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!