Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Rozdělení tréninku
Autor Zpráva
Denda

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2011 22:02:26


Ahoj,
chtěla bych se zeptat na rozdělení tréninku v rámci jednoho dne. Někdy se mi stane, že mi do tréninkového dne (cvičim doma) něco vleze a nemůžu cvičit třeba tu hodinu jak jsem zvyklá a tak si odcvičím např. výpady,MT,dřepy - dopoledne -cca 25min a pak navečer předkopy, zanožování atd. taky třeba těch 25-30min. Je možné takhle vyřešit časovou tíseň nebo je to nesmysl a po tom dopoledním minitréninku by už měly svaly regenerovat?
A 2.dotázek- vim, že krátké sacharidy (ovoce) možno jen po cvičení - tak si řikám - někdy když mě honí mlsná si řeknu - hodim si půl hoďku aerobně-anaerobního tréninku (crosstrenažér- se střídáním zatížení - tepu) a pak honem - no né jako slupnout co se dá, ale že pak si v klidu do půl hodinky po skončení dopřát drobné zhřešení - Blbost? nebo tím můžu občas vykoupit hříšek))
Děkuju za radu.

arnold

Člen

# Zasláno: 2 Čec 2011 09:18:14


Denda
K prvnímu dotazu ,zde se jedná o dvoufázový trénink ,tedy nic neobvyklého

půl hoďku aerobně-anaerobního tréninku (crosstrenažér- se střídáním zatížení - tepu) a pak honem - no né jako slupnout co se dá, ale že pak si v klidu do půl hodinky po skončení dopřát drobné zhřešení
Do 2 hodin po, se doplnují cukry+ ionty , je to k vůli rychlejšímu přechodu z katabolismu do anabolického režímu,doplnění glukozy do svalových buněk ...

Denda

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2011 13:40:02


A ještě bych se chtěla zeptat čím je způsobený, že někdy při aerobce musim jet s větší zátěží abych docílila ideální tepovky na pálení tuků a někdy jedu fakt skoro lážo plážo a zase naopak mám co dělat udržet tep do 140. Jediný co mi napadá je třeba přetrénování - jinak nevím čím to může být. Prosím o názory, zkušenosti. Děkuju!

Michal82

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2011 14:10:38


Denda

na tepovku (klidovou i pri vykonu) ma vliv spousta faktoru. Od odpocatosti, pres uroven regenerace z predchozi sportovni aktivity po teplotu okoli a tvuj okamzity zdravotni stav.

Zregenerovani, resp. pretrenovani poznas vcelku dobre podle klidove tepovky hned po probuzeni. Pokud je klidova tepovka do +5 uderu za minutu, nez je dlouhodoby prumer, tak to je OK, ale jak jsem psal. kdyz je vedro, nebo kdyz na tebe neco leze, tak tepovka muze byt vyssi a pritom muzes byt kvalitne odpocata. Jiny zpusob je pokles tepove frekvence po 15 uderech od vstani. Proste probudis se, vstanes a pokud ti behem 15 uderu klesne tepovka o vice jak 15 tepu za minutu, tak taky OK. Takhle se na to koukaj bezci http://www.behej.com/topic/9048-uz-som-zregenerovany
http://www.behej.com/topic/8881-jak-casto-je-nutne-mit-pauzu-od-sportu -na-regeneraci

kolin

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2011 18:27:17


Ahoj zdraví Kolin:36věk,110kg,183cm.Mám skromný dotaz,cvičím v průměru 3xtýdně a měním partie.Teď jsem jel Prsa-biceps ,Záda-triceps ,Nohy-ramena.Je lepší dělat třeba Prsa-triceps a Záda-biceps?A nohy s ramenama ject pořád stejně?Děkuji za radu a tip.Kolin

arnold

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2011 20:03:47


Jedna velká partie + 1 malá , rozdělení je vcelku jedno
nohy+?
záda+?
prsa+?
někdo dává po tréninku prs triceps k vůli lepšímu zahřátí svalu, ale zase jsou názory že se tím můžeš triceps přetrénovat , je to těžký

kolin

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2011 20:18:13


Takže když pojedu následovně je to O.K.?Záda-Biceps Prsa-triceps Nohy-ramena.A nerozuměl jsem pořádně té druhé fázi odpovědi,že někdo dává po tréninku prs triceps k vůli lepšímu zahřátí svalu,ale zase jsou názory že se tím můžeš triceps přetrénovat?????Jestli můžete ještě jednou vysvětlit?Děkuji a přeju hezkej den Kolin

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2011 06:56:52 ° Změnil/a: arnold


kolin
No, jde o to že se jedná o cvičení benčpresu jako cvik na prsa který celkem dost zatíží i triceps a následným dalším cvičením tricepsu se může stát že se tricepsy přetrénují (přecejenom je to poměrně malý sval).
Já to někdy tak cvičím po klasickém bp dám úzký benč a jsem v pohodě, ale někdo s tím může mít problém ,chce to zkusit.

Nebezpečná varianta je spojení dřepy+mrtvé tahy, může dojít ke zranění bederní páteře , mám s tím osobní zkušenost ,jel jsem po sérii těžkých dřepů mrtvoly a cvik jsem nedotáhl k vůli ostré bolesti v kříži ,z posilky jsem pak odcházel ja kačer Donald.


kolin

Člen

# Zasláno: 11 Srp 2011 08:33:58


Jo rozumím a díky Kolin

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Srp 2011 12:17:42


že se tricepsy přetrénují (přecejenom je to poměrně malý sval)
sakra, kde je malý ? U mě je to jeden z nejvetších svalů na horní polovině těla

kolin

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2011 21:06:49


Kolin:36-110/183,Ahoj,kluci chci se zeptat,když jedu v jednom treninku nohy-paže,tak když odjedu nohy,tak jestli biceps s tricepsem dělat na přezkáčku jednu serii na biceps a další na triceps,nebo si nejdříve odject bicepsy a pak triceps?Díky za odpověď.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!