Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Nika 32let - 165/65kg .... cíl 50kg
Autor Zpráva
kukadlos

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2011 06:59:51


Nika 32let - 165/65kg .... cíl 50kg

kukadlos

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2011 09:05:44


Dobrý den, jsem tady nová a ráda bych se zeptala Vás zkušenějších na pár rad ohledně mého stravování atd... Moje nynější váha je 65kg což je pro mě totální katastrofa a ráda bych se opět dostala na 50kg které jsem doposud mívala. Bohužel této váhy jsem kdysi docílila tím,že jsem přestala jíst ( stačilo mi na den pouze např. 1 jablko) teď ale vím, že to byla naprostá blbost a nejspíš si hodně z vás asi řekne, že jsem byla pěkně pitomá. Momentálně jsem delší dobu bez práce, takže můj denní a noční život mám trošku naruby chodím obvykle spát kolem 2-3 hodiny v noci, vstávám mezi 5-6hodinou a bývám vzhůru do 7-8 hodin. A pak si jdu opět lehnout a spím do 11-12ti hodin. Je to asi trošku zmatené, ale snad se v tom vyznáte :-D
Takže hlavní důvod proč jsem se tady zaregistrovala je, že bych potřebovala od Vás poradit, jak by jsem se měla v takovém případě stravovat, čím začít, v kolik atd... podotknu, že müsli, nebo ovesné vločky nesním a nejím, i když vím, že takhle skoro všichni začínají svůj jídelníček, ale já to do sebe nedostanu. Snad se najde nějaká varianta čím se to dá nahradit. Nejsem zrovny typ člověka co rád cvičí, takže u mě se sportem je to tak všelijak Chodím 2x týdně na Power Plate + občas zajdu na Vacu Well, a pokud to počasí dovolí tak jezdím na kole. Další problém asi bude i v tom, že se musím opravdu nutit si vařit teplá jídla. Na tento jídelníček to byl zázrak, že jsem jedla každý den teplé jídlo, jinak je prostě nevařím a celý týden jsem bez něj.

Takže příklad mého jídelníčku, jak jsem se stravovala před týdnem:

PONDĚLÍ 27.6
7:30 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče
10:00 - 60g kaiserka vícezrnná, 100g Jogurt Selský bílý (Hollandia)
12:30 - 50g kuřecí prsa, 60g rýže, 50g paprika červená
15:00 - 25 knäckebrot, 60 tuňák, rajče
17:00 - 25g knäckebtor žitný, 80g tvaroh odtučněný 0,8 %
19:30 - 25g knäckebrot žitný, 40g tuňák, rajče
21:30 - 25g knäckebrot žitný, 50g Jogurt Selský bílý (Hollandia), rajče
23:30 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče

Kj 4876 - B79,52 - S168,21 - T16,55


ÚTERÝ 28.6
5:30 - 60g žitný chléb, 30g šunky, 20g pl.sýr Eidam 20%, rajče
7:30 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče
10:00 - 60g vícezrnný rohlík, 20g pl.sýr. Eidam 30%, Jogurt Selský bílý (Hollandia)
12:30 - 50g kuřecí prsa, 60g rýže, 50g paprika červená
15:00 - 25 knäckebrot, 60g tuňáka, rajče
17:00 - 25g knäckebtor žitný, 80g tvaroh odtučněný 0,8 % - (18:00 - 18:45 Power Plate)
19:30 - 25g knäckebrot žitný, 40g tuňák, rajče 21:30 - 50g Jogurt Selský bílý (Hollandia), rajče

Kj 5207 - B 93,75 - S 161,48 - T 22,19


STŘEDA 29.6
10:30 - jogurt Holandia 100g, 40g papriky červené, 60g žitný chléb
12:30 - 25g knäckebtor žitný, 100g tvaroh odtučněný 0,8 %
15:30 - 70g kuřecí prsa, 40g rýže, 50g mraž.zeleniny
17:30 - 40g žitný chléb, 30g šunka kuřecí, 15g pl. sýr Eidam 30%, rajče
19:30 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče
21:30 - 25g knäckebtor žitný, 60g tvaroh odtučněný 0,8 %
23:00 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče

Kj 4424 - B 77,19 - S 143,12 - T 143,12


ČTVRTEK 30.6
5:30 - 60g žitný chléb, 30g šunky, 20g pl.sýr Eidam 20%
7:30 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče
12:30 - 50g kuřecí prsa, 60g rýže, 1/2 papriky
15:00 - 25 knäckebrot, 60g tuňáka, rajče
17:00 - 25g knäckebtor žitný, 80g tvaroh odtučněný 0,8 % - (18:00 - 18:45 Power Plate)
19:30 - 25g knäckebrot žitný, 40g tuňák, rajče
21:30 - 20g křehké plátky tmavé, 50g Jogurt Selský bílý (Hollandia)
23:00 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče

4346 Kj - B84,2 - S140,49 - T13,39

PÁTEK 1.7.
11:30 - 40g žitný chléb, 30g šunka kuřecí, 15g pl. sýr Eidam 30%, paprika
13:30 - 100g kuřecí prsa, 130g brambor, rajče
15:30 - 25g knäckebrot, 60 tuňák, rajče - (16:15 - 16:45 - Vacu Well
19:30 - 40g žitný chléb, 30g šunka kuřecí, 20g pl. sýr Eidam 30%, rajče
21:30 - 35g knäckebrot žitný, 60g cottage bílý, rajče
23:00 - 20g křehké plátky tmavé, 40g cottage bílý, rajče

Kj 3789 - B82,03 - S108,71 - T 16,01

SOBOTA 2.7
11:00 - jogurt Holandia 100g, 40g papriky červené, 60g žitný chléb
13:30 - 100g kuřecí prsa, 130g brambor, zeleninový salát
15:30 - 40g žitný chléb, 30g šunka kuřecí, 20g pl. sýr Eidam 30%, rajče
17:30 - 25g knäckebtor žitný, 100g Tvaroh odtučněný 0,8 %
19:30 - 25g knäckebrot žitný, 40g tuňák, rajče
22:30 - 25g knäckebrot žitný, 40g tuňák, rajče
24:30 -25g knäckebrot žitný, 60g cottage s pažitkou

Kj 4382 - B92,46 - S129,9 - T16,79

NEDĚLE 3.7
13:30 - 25g knäckebtor žitný, 100g Tvaroh odtučněný 0,8 %
15:30 - 80g kuřecí prsa, 70g rýže
17:00 - 40g žitný chléb, 60g cottage pažitka, mrkev
19:00 - 20g křehké plátky tmavé, 60g cottage pažitka, rajče
21:00 - 25g knäckebtor žitný, 80g tvaroh odtučněný 0,8 %
23:00 - 25g knäckebrot žitný, 40g tuňák, rajče

Kj 4233 - B80,04 - S139,76 - T10,65

Předem děkuji za Vaše názory, rady atd ...

Margeee

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2011 18:43:15


Ahoj Niko, jsi na tom jen krapet lépe než já, jsem při zhruba stejné výšce a věku na asi 70 kilech. Myslím si ale, že 50 je už moc málo... jen můj názor.

Mrkni ke mě do deníčku, taky jsem byla na takovýchto hodnotách KJ a ostatních živin a nakonec mě tam ukecali na navýšení.... pročetla jsem si i pár dalších stránek o hubnutí, zdravém živ.stylu atd a myslím, že takhle málo Kj je fakt blbost.

Jinak teda nevím, proč máš takovýto spánkový režim a jestli by to nešlo převést na normální... proč takhle funguješ ? Zvláš´t když jsi doma si myslím, že bys mohla mít čas se trošku srovnat.

ale určitě ti tady napíše i někdo povolanější. Můj deníček je jinak nazvaný margeee.
Přeju hodně úspěchů !!! Já zatím pomaličku zhubla 2,5 kila

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!