Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Jirka 23let 191cm / 105kg - cíl 95-100, ale hlavne predevsim shodit tuk, nez vylozene nutne kila
Autor Zpráva
Deam0n

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2011 11:34:45


Zdravim,
Teprve včera jsem objevil tuto stránku, takze me nekamenujte, jestli to pisu na spatný místo, nebo zapomenu napsat neco, co je dulezity. Kazdopadne me to tu moc moc moc zaujalo. Vlastne je to uplne první web na tohle tema, na ktery jsem narazil, kde je rozepsano v článcích spousta vecí, na které jsem se doted nemel koho zeptat, takze uz ted jsem strasne spokojenej :-P
Kazdopadne teda -já: 191cm, 105kg. Uz to bude neco pres 4roky, co jsem zacal chodit do posilovny. Nerekl bych, ze nejak profesionalne, vetsina casu silovej trening. Zacal jsem s kamaradem a casem jsme zdokonalovali co slo, ale prakticky z vlastniho selskyho rozumu nebo net. Prakticky jsem se porad drzel na 80kg +- ale vzdycky se objevila nejaka zmena,skola prace, zena... vzdycky to vedlo k chvilkovy pauze (1-3mesice) a pri kazdy takovy pauze jsem nabral par kilo navic..az se to prehouplo pres tu stovku :-D posledni pauza byla asi pul roku zpatky kvuli nemoci.. a flakal jsem se asi 3mesice.. coz bylo uz i na me moc. Nevim jestli nekdo znate.. fakt strasnej pocit proste potom vsechno ochably, bolavy.. des a hruza :-D Takze v tu chvili mi doslo, ze jsem na tom celkem zavislej a nemuzu bez toho bejt takze zadny pauzy neplanuji.. pokud mozno nikdy uz :-D

Jedina vec co me ted chvili trapi je to, ze se nedokazu dostat na puvodni postavu. Ne co se vahy tyce..chapu, ze po tech par letech ty svaly musi vazit vic, ale ciste tukum z bricha se nejak nechce pryc. Jist se !!snazim!! nemuzu rict, ze se 100%drzim pevnejch zasad, protoze 1)jsem porad uplnej novacek co se te vyzivy tyce a 2)obcas proste v lednici nic vylozene zdravyho neni, tak holt zbejvaj sajrajty :-D Ale absolutne neresim Kcal/KJ ..coz nevim jestli je dobre teda??, ale nejak mi to nikdy nesedelo pocitat si kazdou kalorii, kterou muzu nebo nesmim snist O Zaroven dalsi vec - mam trochu strach, ze kdyz budu jist min, ze zacnou slabnout svaly, protoze kdyz jsem zkousel jist min, tak jsem i citil, ze svaly po treningu bolely nekolik dni..coz normalne jsou cejtit maximalne dalsi den jen.
Dalsi vec - co ty slavný snídaně? je to 100% tak jak se vsude rika? Protoze po ranu nemam absolutne vubec hlad a ani chut na jidlo. Ta na me prichazi az kolem poledne. Od poledne mam pak hlad porad skoro :-D Sladky nemusim vubec temer. Jen tekutiny jsou dost problem. S vodou se moc nekamaradim:-D Je nejaka rozumna alternativa? O
Otazek, se kterejma bych otravoval mam tisice :-D ale spis si zkusim jeste projit forum poradne kompletne. Hlavne jsem se chtel jakoze nejak predstavit a zjistit, jestli tu muzu takhle otravovat s hloupejma dotazama, ktery me denno denne vrtaj hlavou a terba i psat postup..co se se mnou bude dit dal, kdyz budu zkouset vymyslet nejaky ten jidelnicek

MichalPM

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2011 11:51:35 ° Změnil/a: MichalPM


Deam0n
zdar..
1/ mas nastudovany clanky o vyzive,Navod pro zacatecniky? nejdriv zacni timhle, pak na zaklade nabytych vedomosti zkus sestavit jidelak,resp. napis svuj stavajici konkretni jidelak,ok?
2/ nekamaradis se s vodou?co je to za blbost?proste ji pij,aspon 3.5-4.5 l denne,voda je dulezita..
3/ kolikrat tydne trenujes a jak vypada zhruba tvuj trenal?
4/ klicem k pekny postave neni omezeni jidla...jen je treba dostavat do sebe kvalitu...jde pouze a jen o priority...bud chces se sebou neco udelat,nebo chces jist sracky..to je pouze na tobe..
5/ jinak tady nikoho neotravujes,neboj,od toho jsme zde..
6/ jidlo je cca 80% uspechu,bez toho nemas sanci...totez plati o snidani, nesnidat je jedna z nejvetsich chyb..a neboj,hlad rano se naucis casem mit,neboj..
7/ tak drzim palce,a pust se do studia..

Deam0n

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2011 13:35:05


2) nejak nechutna proste no pri treningu je to treba strasnej rozdil, kdyz si dam iontak, tak mam energie na bourani mrakodrapu :-D ale jak piju vodu, tak mam akorat rybnik v zaludku
Co domaci stavy? na chate nam roste rybiz (cerny, cerveny, aron) takze se z toho u nas delaji stavy. Je v tom pravdepodobne dost cukru, ale zase zadny konzervacni latky ani jiny chemikalie.
3) docela jsem ustalil - 3x tydne:
trening 1: Tlaky v lehu na lavici s jednoruckama-nejdriv rovne a potom hlavou dolu na sikmy lavici (bench press nemuzu mam nejaky pokazeny rameno, upony mozna a zadnej doktor ne a ne poradit co s tim, tak jsem to uz vzdal a nahradil to tlakama)
Rozpazovani
Kliky na lavici se zavazim
tricepsy- kladka s provazem
trening 2: Mrtvola
stahovani kladky za zada
(nevim jak se tomu rika O opakovany zvedani
jednorucek ze zeme az nad hlavu)
bicepsy obouruc
jednorucky - vetsinou kladivovej zdvih
trening 3: Drepy s cinkou
Leg-press
lytka
tlaky s jednoruckama v sede
a dal... se s ramenama se trosku peru porad.
Driv jsem je ja hlupak tolik nedelal a ted porad
zkousim neco jinyho. napr teda:
predpazovani a rozpazovani
vychazi mi to 3x do tydne. U vseho se snazim jet 4serie. Driv jsem jel 5-6 opakvani. Ted nejakej tyden jedu mensi vahy a 10-12opak. Nekde jsem zaslechl, ze je dobry to prostridat a nejet porad jen silovej.. ze to muze stagnovat i kvuli tomu atp. Navic jestli jsem to pochopil spravne, tak jsem se v jednom clanku docetl, ze pro hubnuti je lepsi silovej trening spis.. ano?

4) jak rikam, pokuk mam moznost, tak se to snazim z ty lednice filtrovat to zdravejsi ale..z casti je to taky mozna i o tom, ze poradne nevim, co je do jaky miry zdravy a co je uz extremne zly. Ale na tom uz pracuju a studuju
-jen mozna dodatecna otazka - jsou hodne klicovy doplnky stravy? kdyz jsem zacal cvicit, tak jsem hodne dlouhou dobu jel uplne bez niceho. zadny gainery, proteiny, nic.. Porad jsem si rikal, ze se budu smat vsem okolo, ze jsem vsechno nabral ciste absolutne bez chemie ..Coz me asi pred rokem preslo.. zacal jsem pit ty proteiny, ale jen po cviceni vzdy.Staci to? Da se efektivne fungovat takhle? protoze v hodne jidelnickach jsem videl treba 3x denne protein, nehlede na to, jestli je to treningovy den nebo ne.
Co se tyce tech snidani .. a vlastne i vsech priorit a pravidel obecne, jsem naprosto schopnej se jich drzet, pokud je uslysim od nekoho, kdo tomu rozumi a vi co rika coz je hadam vetsina lidi tady

K tomu jidelnicku.. momentalne je to takovy zmateny a mozna ne uplne pravidelny. Jak jsem rikal snidane doted nebyly vicemene, ale vcera a dneska jsem do sebe neco nacpal, tak si to treba zvykne.
K obedu se snazim mit vzdycky maso.. kureci, hovezi.. bohuzel vetsinou neresim moc prilohu.. tzn brambory, kase, testoviny, knedliky Co jsem se docet tak idealni je treba ryze + zelenina ze? mimo to co treba: testoviny, brambory, kase ze sacku? .. vadi? nevadi?
obed teda byva vetsinou az kolem 15.hod kvuli praci
kdyz bych tomu mel dat nejakej řád, tak napisu treba vcerejsek:

8hod rohlik,pom.maslo, eidam, 1/2rajčete
11hod takovy zvlastni celozrny pecivo :-D 1ks +sunka 50g
15hod prirodni kureci(300g cca)+ryze(sacek ma 100g za syrova,
varenou jsem ji nikdy nevazil:-D ) +rajce, paprika (150g cca).
17:30hod vetsinou dojedu zbytek obeda :-D cili cca 150g kureciho
18hod 2x rohlik se sýrem a chilli paprickama zapecenej v
mikrovlnce +malicko kecupu(gramaz odhadem 20g syra 20g
papricek -ty já rád )
21hod protein 0.5l QNT 100% po treningu
22hod nakladany okurky (100g mozna? )

Vice mene se to ČASOVYM ŘÁDEM jiny dny az tak moc neliší. Jen tu snídani jsem teda dřív nemel. Ale obsahove to uz je ruzny. Kureci a ryze je takovej vzorovej priklad asi hadam ale mam to celkem casto..to zase jo. Jenze problem asi bude v ty ruznorodosti.. pac mimo to kureci je sem tam k obedu gulasek, sem tam nejaka omacka masova atp,coz se pak silene liší tou energetickou hodnotou i tukama urcite. A pokud zrovna nemam kureci maso nebo steak jakejkoli, tak ta zelenina vetsinou taky chybi.. to posledni mensi jidlo mivam mezi 22-23hod, ale zase vetsinou chodim spat mezi 12-2rano. Na sladky nejsem vubec jak jsem psal, ale obcas jsem strasne hladovej po treningu, takze do me nekdy spadne nejakej kousek masa i navecir 20-22hod. Je to nutne spatny?

Rovnou se dopredu omlouvam za takovej obrovskej sloh, kterej nekdo musi cist :-D a taky za ten vzor jidelaku dosavadniho. Nejak jsem zatim nevedel moc jak na to, ale psal jsi, ze zatim staci, kdyz napisu stavajici jidelak, takze tak Hlavne je to dost orientacni, pac jsem nikdy nejedl podle papirku O Taky jsem koukal jak to lidi psali ruzne a temer vzdy u vseho psali ty kalorie.. coz kdyz si doma udelam kure na paprice, tak nemam tucha jak zjistit kolik ma ta omacka KJ/100g zaroven me to ani nikdy nenapadlo.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2011 13:44:11 ° Změnil/a: MichalPM


Deam0n
v treninku problem nebude...
jidlo bude klicovy...budes muset zacit pocitat a vazit,pokud chces uspet..aspon zpocatku..je treba tomu dat nejakej system..
suplementy jsou pro tebe ztrata penez v soucasnou chvili...dokud nebudes mit precizni jidelak,jsou doplnky vyhozeny prachy..
takze jeste jednou-prostuduj si Navod pro zacatecniky a veskere clanky o vyzive,bilkovinach,sacharidech apod.,co tu najdes..pak ti uz bude leccos jasne..tady to nefunguje tak,ze ti nekdo neco predepise,tady se musis snazit sam,vse si nastudovat,a pak to muzem zkonzultovat..ok?
takze-zasadni je jist aspon 5-7x denne...co se tyce slozeni,tady je malej ukazkovej vzor...ale jak rikam,vse si musis uzpusobit na sebe,takze jen do toho..

moje jidlo...
snidane-kase emco banan/coko
svacina-3platky zit.chleba+100g sunky domaci,tj. 100% masa..+okurka
obed-250g kureci+250g brambor+rajcata
svacina-cottage syr+2platky zit.chleba+salat
vecere-hovezi stejk 300g+200g brambor+salat
2.vecere- tvaruzky 70g+2pl. knackebrot
pred spanim- protein 70%

k tomu cca 4.5l vody...
ovocne stavy a ovoce vubec je plny cukru,takze se hodi idealne jako doplneni cukru po treninku,jinak jdou primo do tuku..
je fuk,zda zdlabnes kilo jablek nebo pytel bonbonu,vysledek je stejnej..

Deam0n

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2011 22:11:23


Jasny, jasny,
ja sem to ani nemyslel tak, ze by to nekdo vymejslel za me.. ani bych to tak nechtel Jen tomu potrebuju a chci trochu porozumnet. Obcas jsem mozna linej prohledavat net, ale clanku na F-sportu jsem uz precet dost, pze je tady fura zajimavejch veci a je to napsany tak, ze to pochopim i ja
Jedna vec me vetsinu dne vrta hlavou - uplny vynechani kratkejch
sacharidu - pochopil jsem to tak, ze to bude asi uplne
nejdulezitejsi vec.. jako že skoro z 90% co se tyka toho jidla
nebo ne? Je to urcite na 100% vporadu? , pze dneska
jsem zkusil nic takovyho nejist a ani NEPIT nic krome vody -coz
bylo strasny sebezapreni pro me teda ... a cejtim se tak
nejak divne, polomrtvě
Vzdycky jsem si tak nejak myslel, ze kdyz telo potrebuje nejaky vitaminy, urcity ziviny, tak si o tom rekne tim zpusobem, ze na to zacnu mit proste chut.. to ze mam chut na slazeny piti ..je nejakej obranej mechanismus, pze telo neni zvykly brat energii z tuku a ted to presne tohle dela? Jen se chci ujistit, jestli to nema i nejaky negativni stranky? Prece to nemuze bejt jen takhle jednoduchy si rikam. Kdyby slo jen o to nejist sladky, tak by s tim nemelo tolik lidi takovy problemy ne?
Snazil jsem se o tom neco vygooglit nejdriv, abych tady neotravoval s kazdou blbosti, co me napadla, ale nikde jinde nez v clanku tady na F-sportu - "Proč nás honí mlsná" jsem nic nenasel.

btw- Pri treningu sem i cetl, ze se muze (jakykoli druhy sacharidy v urcitym mnozstvi)... "pri treningu" znamena treba i pul hodinky pred? .. nebo az kratce po? .. nebo vylozene JEN pri treningu? .. jednou rukou makat biceps a druhou zrat banan? :-D

MichalPM

Člen

# Zasláno: 14 Čec 2011 07:24:59


Deam0n
spis je to mysleny tak,ze jedina situace,kdy telo bez potizi stravi sladke (ovoce), je prave po treninku,kdy se tim doplni vycerpany glykogen..mlsna prichazi skutecne diky nedostatku kvalitnich sachru predevsim rano..fakt to tak je,pokud se radne a kvalitne nenasnidas,vetsinou chute prijdou odpoledne nebo vecer,s nimi pak onen nebezpecnej vlci hlad,a jak to dopada,vi kazdej..
takze i pres nechut to chce rano poradne snidat,vim, ze to neni sranda,sam to znam,ale vyplati se to...prvni cca tri jidla,pokud jsou v cajku,tj. plny delsich kvalitnich sachru(zitnej chleba,ryze,brambor,vlocky-neni duvod si rano nedat rejzi,obcas mam i brambory.., tak se chute nedostavi..
zkus sestavit nakej ten jidelak,ok?na tvoji vahu a vysku muzes mit klidne 250g S a rekneme 150g B...tuky drz pod 40g a budes hubnout..
ovsem jde predevsim o slozeni jidelniku..takze se do toho pust,a ja ti ho skouknu..

Deam0n

Člen

# Zasláno: 14 Čec 2011 20:03:15


Ok jedna zasadni vec - jak zjistim, jestli zrovna ten konkretni vyrobek, kterej chci snist ma rychly nebo pomaly sacharidy? .. testoviny, pecivo, ..jo co mlecny vyrobky? .. ovocny jogurty maj urcite rychly prece ne? kdyz se k tomu prida ta korenova zelenina, ktera prej taky spada pod rychly, tak bych mel narok na cca 2% lednicky :-D
Taky jsem se docet, ze je sranda kupovat celozrny pecivo.. kdyz si to vyrobce obarvi na tmavo a nadepise "celozrny" .. :-/

MichalPM

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2011 06:58:37


Deam0n
jak zjistis?napr.tady na strankach najdes clanek,co mit v lednicce..
testoviny jsou pro nabirace..
a mimochodem,cekam porad na ten jidelak,co sestavis..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!