Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Zajla - Nenabírám !!!
Autor Zpráva
zajla

Člen

# Zasláno: 14 Čec 2011 11:03:03


Zdar !
Jedu nějakej ten pátej měsíc, přes nějaký to rozcvičení, silovku a ted jsem v objemovym období. Zezačátku jsem měl 83 kg. Skoro za 2 měsíce jsem se dostal na 89 kg. Jenomže problém je v tom, že od tý doby prostě nemůžu nabrat. Dodržuju přesný gramy sachrů a bílkovin na den, mam kvalitní vitamín, akorát amina neberu, ale těch mám myslim dost z masa (500g denně). Treninky jedu 2+1. Takže 5 tréninků týdně. Přemýšlím o kreatinu, nebo jiném doplnku.

Prosím o rady... Díky moc

MichalPM

Člen

# Zasláno: 14 Čec 2011 17:52:00


zajla
zdarec..
1/ zkus hodit ten jidelak v konkretni podobe..jen tak pro jistotu..
2/co takhle zkusit cvicit 3x tydne?myslim,ze by to mohlo byt nedostatkem odpocinku,co ty na to?urcite bych to zkusil..
3/ jak vypada tvuj trenal?

zajla

Člen

# Zasláno: 14 Čec 2011 18:22:26


rozhodně to nedodržuju striktně. jelikož je leto tak jsem ted hodně víkendy v tahu, takže trenink vypadá...

Po: kozy, tric
Út: záda, bic

Čt: Nohy, ramena
Pá: Bic, tric

Jelikož je moje slabina tric..jedu to 2x tejdně, abřicho dávám skoro každej trenink jako doplněk.
Jídelák: ráno vločky..cca 100g, půl hodky po protein (25g čistejch bílkovin) a nakej banán
cca 3 hodky po 200g masa+ 160g rejže, těstovin (neuvařený) vodpo cvičim, pak sváča, nějakej ten syreček 100g a pár chlebů, pak protein, pak nějakej banán. večeře je to samý..maso, řejže, cca 2x tejdně dam kvalitní rybu, občaqs dam druhou večeři v podobě málo masa, nebo plechovkovýho tuňáka, na noc protein. Zelenina samo u každýho hl. jídla. Odpočinku mam dost..spim deset denně. Myslim že problem bude jinde


zajla

Člen

# Zasláno: 14 Čec 2011 18:24:00


k tomu nějaký ty glukopory a ionták před treninkem. ovoce, zelený čaje atp.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2011 06:55:38


zajla
jasny..dik za info..
poslouchej,ty chces od svyho tela nejakej nadstandardni vykon,vysledek..neboli nabrat svaly..ale chovas se k nemu naprosto prumerne,takze v tom bude potiz..
takze-
1/ chce to vedet presne,kolik toho snis,pocitej ziviny..jez kazdy max.3hodky,ale kompletni jidlo obsahujici jak B tak S...hlavne rano a dopoledne to chce ty nejkvalitnejsi sachry!!!
2/ zkus zacit jet napr. 3x3 trenink..jed jenom drepy,mrtvoly a tlaky..doporucuju z vlastni zkusenosti system Korte..
3/ problem je tam,kde ho sam vytvaris..jestli chces neco extra,tak se tak chovej..

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2011 07:35:46


Dodržuju přesný gramy sachrů a bílkovin na den
zajla


Když se zastaví nabíraní tak může jít o stagnaci, ale na to je ještě brzo, ta nasává tak za 2 -3roky tréninku.
Takže problém bude v málém příjmu energie ,konkrétně v sacharidech, takže zvýšit postupně sacharidy ,dokud se to zase nerozjede, třeba třeba i na 7g/kg.

zajla

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2011 11:06:04


Michal.. jasný , řikam si to samý. Jenže ono někdy nejde věnovat se tomu naplno každej den... práce, povinnosti. Už jenom to vědění že to občas zanedbám zasáhne do tý cvičební psychiky, která je podle mě jeden ze základů. Zkusim tomu obětovat maximum. v treninku jedu klasický splity 4x8 na partii, dvě partie na trenink. jedu pyramidy nahoru i dolu a občas přidávám superserky. Kouknu se na ten Korte. Nejspíš to bude v jídle. trenink zatim necham, sedí mi.

Arnold.. s těma sachrama cca 7/kg sem to zkoušel a nabral sem hrozně moc.. tim myslim ztloustnul. Měl sem akorát břicho, který jde špatně dolu, takže nevim jestli je přebytek sachrů dobrej nápad. Videl bych to spíš v pravidelnosti jídel 2-3 hodky pořádný jídlo.

Díky za rady kucí!:

zajla

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2011 12:00:59


napadlo mě ještě... můžu trenovat 2x denně. tim myslim plnej hodinovej trenink?

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Čec 2011 18:06:00


napadlo mě ještě... můžu trenovat 2x denně. tim myslim plnej hodinovej trenink?
zajla
To můžeš ,ale k ničemu to nebude ,alespon co se týče nabírání svaloviny,
tím akorát víc zatížíš nejenom svalovinu,ale i celkový organisnus a tím pádem budeš potřebovat víc regenerovat, při ohledu na to, že už ted máš problémy s nabíráním tak přidáním dalšího stresu (trénink je taky stres) budeš mít problémy ještě větší.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Čec 2011 09:55:30 ° Změnil/a: Martin


zajla
někdy pomůže vrátit se na základy, nedělat, žádné vylomeniny, soustředit se na procítění, přidat pár vitalizujících doplňků (Nočka, amina) a odpočinout si. O to lépe pak zaberou různé metody. Tlačit jednu metodu na druhou nedělá dobrotu.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!