Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Tentacle 19 let 57kg/162 cm
Autor Zpráva
tentacle

Člen

# Zasláno: 17 Čec 2011 12:40:19


Ahoj, jmenuju se Klára, je mi skoro 19 let. Měřím 162 cm a vážím 57 kg. To by se mohlo zdát v pořádku, ale esteticky to dobře nevypadá. Chtěla bych se dostat na nějakých 50 kg i když vím, že tuku na mě visí ještě mnohem víc kg. Kdyžtak sem můžu někam poslat foto? Sama nedokážu ani posoudit jestli jsem vlastně typ jablko nebo přesípací hodiny. Mám tuk na bocích a stehnech, ale zároveň mám takové vyklenuté bříško. Podle článku tady na f-sport "Optimalni postava pro ženy" jsem podle fotek kategorie štíhlá ale lehká nadváha.
Nějaké drastické diety jsem nikdy nedržela. jednou jsem se po hlave vrhla na zdravý životní styl (tedy v uvozovkách protože ted si uvedomuji že to asi vubec nebylo zdravé, jedla jsem asi celkem málo a špatně vyváženě a každý den jsem jen 50 mni jezdila na rotopedu po dobu asi jednoho měsíce. Což bylo asi dost ejdnostranné. Sice jsem zhubla asi 2 kg a tělo vypadalo líp..ale pak jsem zas z ježdění na rotopedu vypadla a jídlo už jsem taky moc nehlídala a kila se mi vrátila).
Ted uz s tím chci ale konečně něco udělat, zdravotní problémy nemám žádné, ale zkrátka problém adolescenta.. takovy kluk kterýho si vyhlídnu se za oplácanou neotočí...
mám sice kypřejší, relativně smyslné tvary ale myslím, že to štíhlé já, štíhlé jádro v sobě mám a mohla bych být kus

A teď k věci články tady mám pročtené a občas na ně nahlídnu znova. přeto mám pořád pocit, že si sama sestavím jídelníček špatně. Navíc nevím, jak kombinovat fyzickou aktivitu. Prostě nemám ráda sport! Nebo teda jak co, ale třeba cvičení v posilovně mi přijde jako hrozně zbytečný výdej energie když člověk nic nevytvoří. To bych raděj zorala pole ALe tak co mě baví je třeba kolo. potom mám doma k dispozici rotoped, ale to mě nebaví, protože nejsem na vzduchu, krajina neubíhá dozadu a za tu dobu co ejdu bych mohla mít udělaných tisíc věcí(zapomněla jsem říct že studuju gympl, tkže docela vytíženost). ale nechci se vymlouvat. Občas taky někam vyběhnu, ale nemám výdrž, tak to střídám z chůzí( to mi ale přijde k ničemu). Chodit chodím pořád. mhd jezdím co nejmíň. Ráda zběsile tancuju ale to člověk taky nevydrží dlouho... pak taky švihadlo je celkem fajn. ALe já prostě nevím, jak, kolik, kdy, jak často co dělat aby to mělo efekt. Potřebuju zhubnout (tuk mám hlavne zadek břicho stehna) ale zárove'n bych asi měla taky posilovat co? Aby to pak vypadalo líp až se zbavím tuku. Ale do posilovny mě prosím nikdo neposílejte, kldině budu cvičit doma. Nebo jde to vůbec vyhnout se posilovně? mám k tomu fakt odpor. Může mi teda někdo poradit jak často jak dlouho kterou aktivitu dělat? Vím, že je to shrnuto tak trpchu v článcích, ale individuálně pro mě? Jak by to bylo vhodné?

mimoto přihazuju už dnešní jídelníček, tak komentujte díky

9.00 ovesné vločky 40g + polot. mléko 100 ml + rajče 40g
B/8,4, S/31, T/4
11.00 cereální kaiserka 30g+170 ml acidofil.mléko+80 g rajče
B/7,5,S/20,T/3,8
13.30 50g rýže kultozrnné + 100 g kuř.masa B/26,5,S/20,T/3
16.00 15 g kaiserka+ 25 g eidam 30% B/11,S/7,4,T/5,4
19.00 50 g cottage + 15 g kaiserka B/7,3,S/8,6,T/2,9
21.00 totéž co v 19.00

spát jdu asi ve 22.00

celkem: B/68 S/96 T/22

no, podle tabulek jsem si zjistila, že ybch měla mít podle mé výšky a váhy a toho, že chci hubnout hodnoty B/65 S/102 T/16

tak poardtě, co je špatně a tak, možná bch měla přidat někde sacharidy ne? ale kde.. a ubrat tuky..ale kde?
Spíš by mě ale zajímalo jak bych poměrově měla jednotlivá jídla během dne obsahovat BST..jestli si prostě třeba tech 102 achru můžu normalne vydelit 6 jídly a v každem tak mít asi 17 nebo můžu dát třeba na oběd víc sahrů a ubrat je jinde? Tabulk mi totoiž taky spočítala že snídaně by měla být S/23, B/5 další 4 jídla S/17,5, B/10,8 a poslední jídlo S/12, B/16, což v mém jídelníčku naprosto nesedí snídani jsem přetáhla o hodně.. tak díky, radte, pište, budu postupně přidávat jídelníčky

FAMILYGUY

Člen

# Zasláno: 18 Čec 2011 15:45:34 ° Změnil/a: FAMILYGUY


Zdravíčko, zkus si k snídani dát nízkotučné mléko a prodávájí se i sýry s 20% tuku, tak to určitě nějaké to procento sníží, kaiserku také můžeš nahradit celozrným chlebem, který sice zvýší tuk na jednom plátku o 1,5 ale zas zvedne sacharidy o 35 a proteiny o 5

jinak rozdíl sýrů udělá dost:
Eidam 20% 10 g 34 g 1 g
Eidam 30% 15 g 27.7 g 1.2 g

* tuky, proteiny, sacharidy ve 100g

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Čec 2011 09:40:43


tentacle
to poměrové rozdělení jídel BST je tu v tabulce
ZDE

Jak si zacvičit doma je zde Cvičení na doma pro ženy

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!