Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Cross fit
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Čec 2011 20:16:19 ° Změnil/a: kveta


Orsa
Ano, to mi samozrejme nemusis vysvetlovat (nehraju sachy). Ale pochop, ze take hodne z tech, co sportuje vrcholove, do posilovny nechodi nebo chodit nemusi (a ne, nemluvim o zumbe apod.).

PS: Urcite jsem jedna z poslednich, co by cinky odsuzovali.

blecha

Moderátor

# Zasláno: 29 Čec 2011 20:20:16 ° Změnil/a: blecha


Lehkoatleti co dělají ligu na Strahově (sprintéři, oštěpaři, výškové skokanky, skokanky přes tyč atd.) normálně mají tréninky v posilovně. Často je měli ráno v tý posilovně za Rošičákem, v malé hale, jak je squash. Jejich trenér si mě jednou splet a mysle, že jsem jeho a začal mě honit, já se hned vykroutil, bo jsem často viděl co cvičej za hrůzy, to bych tenkrát kleknul.
Hezký kucí a ještě hezčí doučata.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Čec 2011 20:21:17 ° Změnil/a: kveta


blecha
Jezis marja, jsem debil nebo si myslite, ze jste mi prave ukazali Ameriku?!

Edit: Koncim, piste si tu treba do aleluja! Me uz nebavi plytvat casem a omilat furt dokola to, co tu vi snad i zacatecnici.

Orsa

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2011 22:02:23


kveta ale no tak, my te mame radi, ja urcite

tonda2a

Člen

# Zasláno: 29 Čec 2011 23:11:55


tak tahle debata asi nikam nevede. Sklouzlo to někam do jiného rozměru. Co kdyby někdo z vás to vyzloušel a potom sem napsal svůj dojem . Takhle se hádáte o něčem co zatím nikdo z vás nezkusil. Myslím, že ba to bylo fér, vůči těm kdo to cvičí a propagují i těm, co to kritizují ale nikdy to nezkusili. Já jsem chabrus se zdravím a taky starej a ty činky by mě umlátili v prvním kole tak to někdo vyzkoušejte. Z toho co jsem viděl na tom odkazu, jsem dost zmatenej, protože kulturistiku jsem nikdy nedělal a asi se jí to dost podobá. A už se nehádejte k ničemu to není.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Čec 2011 00:14:09


tonda2a
já jsem to taky zkoušel, ale tehda jsem ještě nevěděl, že to je Crosfit, myslel jsem, že to je supersérie na hrudník

tonda2a

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2011 00:36:36


jo aha, tak že nějakou zkušenost s tím máš. To jsem nevěděl. Fajn že to vím. Tak že víš o čem mluvíš.

arnold

Člen

# Zasláno: 30 Čec 2011 06:49:29


Já to zkoušel letos v lednu ,dřep + tlak(50kg)16opak. a přítahy podhmatem12opak.,podle videa níže,

Tady je zápis z mého logu


# Zasláno: 2 Led 2011 15:31:54 ° Změnil/a: arnold
Citát

trénik aerobní síly

3 supersérie
Thrusters 16 opakování +přítahy na hrazdě podhmatem 12opak.


http://www.youtube.com/watch?v=IVBgKB4Gnsw

1)málem mě to zabilo
2)velká náročnost na dech,ke konci i na koordinaci pohybu
3)ke konci se mi podlamovaly nohy a přítahy jsem už tak nějak mrskal abych to mě za sebou
4)nějak mě to nechytlo,radši budu běhat kopce a posilovat(klasicky)

kveta

Moderátor

# Zasláno: 30 Čec 2011 12:19:13 ° Změnil/a: kveta


arnold
1)málem mě to zabilo ... to je konec Tohle video je super, pekna hudba.

tonda2a
Az dokoncim soucasny treninkovy plan, tak nejakej ten WOD vyzkousim. Zrejme neco s nadhozem, pravdepodobne "Grace". Ale na tu panskou vahu jim prdim, 30 nadhozu po sobe s 60ti+ by me zabilo urcite.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 31 Čec 2011 12:30:24 ° Změnil/a: kveta


http://games.crossfit.com/finals/live/jumbotron/629397 ... wow, to jsou vsechno poradny zensky!

vic videi z her TADY

tonda2a

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2011 17:22:21


kveta

FACKU BYCH OD NICH NECHTĚL DRŽET

arnold

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2011 17:54:55


kveta
Je to nářez

Dnes jsem se rozhod skočit do" jámy lvové"
cca v 19hod. plánuju crossfit " alá Linda"
začnu to testovat zvolna ,plánuju giga série
MT sumo 90kg+BP na rovné 60kg+ biceps s EZ 36kg

opakování
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Snad to není můj poslední přízpěvek

tonda2a

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2011 18:08:35


arnold

držim palce a čekám s kýblem vody, abych tě když tak probral . Jinak držím palce ať to vyjde a přežiješ bez úhony

arnold

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2011 20:06:51


tonda2a
Dal jsem to ,ale ten kýbl vody by před koncem přišel vhod.


kveta

Moderátor

# Zasláno: 31 Čec 2011 20:55:25 ° Změnil/a: kveta


arnold
tonda2a
to je konec s vama. Me se to na zpestreni treninku libi, ale ted jedu celkem narocnej trenal, takze se pridam az po dovoleny. Ale urcite nejaky WODecka vyzkousim.

arnold
To jses dobrej! Jels to na cas nebo jen (lidove) bez pauz jak to slo?

tonda2a

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2011 21:44:33


arnold
kveta


paráda

arnold

Člen

# Zasláno: 31 Čec 2011 21:49:56


kveta
Jel jsem v jednom zátahu ,akorát po mrtvolách jsem se musel párkrát pořádně nadechnout.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 31 Čec 2011 22:54:12


arnold
No tak jasne, nedelas to leta, ale 14min je pekny.

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2011 10:19:10 ° Změnil/a: arnold


Jinak tréninků tzv crossfit je moře variací, ten můj vychází z posilování s činkama.
Jde prakticky o 1 giga sérii která může trvat i 20 minut,váha na čince 40-60% maxima, je to něco podobného jak velkoobjemové tréninky typu german volume kde se taky dává cca 50% a 10opak x10 serií s minimálníma přestávkama.
Rozdíl je v tom že se jede 10 giga sérií s procvičením celého těla a tak je potřeba volit v této GS cviky které procvičí celé tělo, např, dřepy, silové přemístění, MT sumo doplněné +benč, hrazdu apod.
Takže např po odcvičení dřepů se volí následně benč protože se aktivují jiné svaly a ty předtím zatěžované relativně odpočívají a tím se dá odjet tak velké nasazení v jednom zátahu.

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2011 13:01:05


Jinak cross s činkama ,není pro začátečníky, vyžaduje zvládnutou techniku, aby nedošlo ke zranění.

jitkajp

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2011 15:25:17


Tak už na to taky koukám... MT sumo - to by šlo. Na benč nemám vybavení. Šly by místo toho tlaky s jednoručkama - (dumbell benchpress)? Dělám je na míči místo na lavici. Nebo je to úplná blbost?

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2011 15:38:09


Blbost to není , dá se to i tak.

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Srp 2011 15:40:51 ° Změnil/a: arnold


Ohledně afterburn je to asi lepší střídat s klasickou silovkou

Resistance Training and EPOC
Very few studies have investigated the effects of resistance training on EPOC. Research findings suggest that resistance training also elicits a valuable EPOC response for weight loss and/or weight management. Although it is difficult to equalize resistance training and aerobic exercise, Elliot et al. (1988) investigated the difference in EPOC between aerobic cycling (40 minutes at 80% heart rate max), circuit training (4 sets, 8 exercises, 15 reps at 50% 1RM) and heavy resistance training (3 sets, 8 exercises, 3-8 reps at 80-90% 1RM). Heavy resistance training produced the greatest EPOC (10.6 liters, 53 calories) compared with circuit training (10.2 liters, 51 calories) and cycling (6.7 liters, 33.5 calories). In a similar study by Gilette et al. (1994), resistance training (5 sets, 10 exercises, 8-12 reps at 70% 1RM) elicited a significantly greater EPOC response when compared to aerobic exercise (50% VO2 max for 60 minutes).
Additionally, a higher intensity resistance training program has been found to elicit a greater EPOC than a lower intensity resistance training program, when total work is kept constant. Thornton and Potteiger (2002) studied the effects of a high intensity (2 sets, 8 reps, 85% of 8RM) versus low intensity (2 sets, 15 reps, 45% 8RM) resistance training workout, keeping total work constant, on EPOC and found a significantly greater EPOC with the high intensity program (11 calories versus 5.5 calories). In a study by Murphy and Swartzkopf (1992), standard resistance training (3 sets, 6 exercises, reps to exhaustion at 80% 1RM, 120 second rest) was compared to circuit resistance training (3 circuit sets, 6 exercises, 10-12 reps at 50% 1RM, 30 second rest). Total work volume of both programs was similar, however, circuit resistance training elicited a greater EPOC response when compared to the standard resistance training program (5 liters, 25 calories versus 2.7 liters, 13.5 calories). The data on resistance training and EPOC suggest that EPOC is distinctly influenced by the intensity of the resistance training program.


Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Srp 2011 10:29:47


arnold
Dal jsem to ,ale ten kýbl vody by před koncem přišel vhod.



arnold

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2011 07:17:19 ° Změnil/a: arnold


Crossfit se jeví jako výborný způsob na spalování tuku se zachováním nebo i mírným navýšením svaloviny.Spojuje aerobní a anaerobní výhody tréniku do jednoho.
Co to crossfit vůbec je a cvičit s činkami nebo bez?Není to ani tabata a ani intervalový trénink.
Crossfit je vlastně taková mega série která se jede na jeden zátah v trvání cca 5-20minut.
Princip je znám už řadu let při trénincích vytrvalostní síly kdy se používá na jeden zátah 50 i víc opakování a podle zvolené intenzity se aktivují svalová vlákna od pomalých přes rychlá oxidativněglykolytic až po rychlá glykolytická vlákna.
Cross se může cvičit s činkami i bez ,někdo si zvolí např. sprint na rotopedu +kliky+ přítahy na hrazdě a někdo místo rotopedu dá dřepy s činkou,místo kliků benč a místo hrazdy přítahy v.č. v předklonu.
Požadavky crossfitu jsou splněny i na videu ,kde se jede v jednom zátahu 10 složených sérií systémem pyramida (tohle jedu poslední dobou v rámci mých možností a schopností s určitýmí úpravami i já)
http://www.youtube.com/watch?v=sjR53iIeYUM&feature=related

Jinak jaký je význam přibližují podrobně zahraniční Crossfit stránky
http://www.beavertoncrossfit.com/metabolic-conditioning/

kveta

Moderátor

# Zasláno: 8 Srp 2011 11:32:44 ° Změnil/a: kveta


arnold
No konecne neco pozitivniho, jeste vic me tesi, ze to prislo od tebe!

arnold

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2011 19:03:06


kveta
Ono těch crossfitů je dost variant, mě osobně se moc nelíbí dynamické pojetí na úkor techniky provedení cviku,mám raději cviky s činkama kde provedení nemusí být zas moc o procítění svalu ,ale moc dynamiky na úkor techniky je taky špatně.
Podle mě potřebujeme zapojit pod kontrolou všechny typy svalových vláken aby se svalovina udržela a spaloval tuk jak u cvičení tak i po "afterburn".
Takže vidím to tak, makat na 200% ,ale technicky správně.


kveta

Moderátor

# Zasláno: 8 Srp 2011 22:28:19


arnold
No tak jasne, nema cenu mrvit techniku kvuli casu. To je expres listek do nemocnice.

arnold

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2011 14:40:31 ° Změnil/a: arnold


Zajímavá varianta crossfitu v silovém pojetí.


http://www.youtube.com/watch?v=1Rf61TbhfbA&feature=related

tonda2a

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2011 23:13:59


arnold
opravdu zajímavá varianta. Jsem rád, že jste to zkusili a vyhodnotili.

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!