Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Recepty a jídla / Dokonalá snídaně
Autor Zpráva
Homer6694

Člen

# Zasláno: 15 Srp 2011 22:40:33 ° Změnil/a: Homer6694


Zdarec bejci a bejkyně

Chtěl bych zapracovat na snídani, aby byla prostě a jednoduše "dokonalá" (nebo aspoň téměř) Rád snídám sladké, nedovedu si představit, že bych jedl hned po ránu vejce Za každé typy budu rád

Marek

Moderátor

# Zasláno: 16 Srp 2011 10:05:14


Homer6694
Aniž bych si chtěl přivlastnit tvé oslovení těžko najdeš "dokonalejší" snídani než vločky s něčím, ať už jogurtem nebo mlékem nebo asketicky jen s vodou. Někdo to dělá teplé, někdo to nechá přes noc asimilovat a někomu se nechce s tím ztrácet čas tak to jen kydne do misky, zamíchá a hrne dovnitř (já). No a když do toho nasypeš nějaké ořechy, semínka nebo tak..
S ochuceným jogurtem pochopitelně chutnější, s trochou kakaa zajímavější, mě třeba chutnaly i se sojovým mlékem.
Kdyby ale je čas, s chutí to občas vyměním za ty vejce

Jean

Člen

# Zasláno: 16 Srp 2011 21:56:19


ja mam rad rano - 200g jogurt (bily) + 1-2 odmerky proteinu + hromada vlocek + cokoliv dle chuti a fantazie --------> protrepat, nemichat vlocky krasne klouzaj s jogurtem, snidane za par sekund, pak uz jim zbytek dne maso, atd

kveta

Moderátor

# Zasláno: 16 Srp 2011 22:56:54 ° Změnil/a: kveta


Vim, zes tady psal, ze vajicka rano nemusis .. ale ja ted posledni dobou ujizdim na volskym oku na toastu k snidani (a na sushi k obedu) ... mnam

Homer6694

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2011 11:03:44 ° Změnil/a: Homer6694


Aniž bych si chtěl přivlastnit tvé oslovení

Promiň, jestli tě to nějak pohoršilo

Právě jsem okoukal recept z jedná stránky:

50g ovesných vloček
1 odměrka proteinu 80
banán
300 ml vody

...a mixér se zapotí

To by šlo ne?

Marek

Moderátor

# Zasláno: 17 Srp 2011 11:32:13


Homer6694
Nepohoršilo, proč by mělo

Nevypadá to špatně, i když bych si tam asi místo vody dal buď hodně jogurtu nebo mlíko.

flink

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2011 17:10:38


Dokonalá...? 4 plá(t)ky prorostlé slaniny, 5 vajec (když budu mít špatné svědomí, odeberu dva žloutky ), 4 plátky 30% eidamu, 3 stroužky česneku (českého modrého paličáku) a něco žitného chleba...a tak litr vody z Březové

Homer6694

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2011 18:21:24 ° Změnil/a: Homer6694


flink

A to ještě žiješ?

Andrejka2

Člen

# Zasláno: 10 Říj 2013 17:57:57


dobrý den, chci se zeptat, zda dělám velikou chybu ohledně snídaně... snídám klasicky ovesné vločky, bílý jogurt a cca poslední dva měsíce do bílého jogurt hážu proteinový prášek, respektive spíše náhradu stravy (T meal)...jednak má hodně proteinů a jednak mě to nasytí více, než jen jogurt s vločkama...nevím ale, jestli to dohromady není příliš velká bomba, protože energii mají vločky, jogurt i prášek...na druhou stranu, všude propagují velké snídaně, tak nevím....samotný jogurt s T mealem mě nemá šanci zasytit, navíc mi přijde škoda nevyužít ráno k tomu, aby do sebe člověk dostal sacharidy, které mu pak budou složit celý den..díky za odpověď, Andrea

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2013 08:21:29


Andrejka2
Zkus od Šmajstrlu(nebo jiná ale mechanicky loupaná) pohanku kroupu ,zaleješ teplým mlékem s trochou medu .
Ve 100g pohanky máš - Kalorická hodnota/energie (na 100g): 1435 kJ/343 kcal. Bílkoviny: 13,3 g. Sacharidy: 71,5 g. Tuky: 3,4 g (z toho nasycené mastné kyseliny 0,74 g). Vláknina: 10,0 g. Popř. jiné (cholesterol, vitaminy apod.): Sodík 0,001 g, hořčík 231 mg (77% DDD), fosfor 347 mg (43,4% DDD), draslík 460 mg, niacin 7,02 mg (39% DDD), riboflavin 0,43 mg ( 26,6% DDD).

Mě to zasytí na několik hodin.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Říj 2013 10:10:54


Andrejka2, arnold
Přisypat tam protein je dobrý nápad, ALE měl by to být zase kvalitní protein.

Aspoň základní kvalita je opravdu třeba v každém aspektu života. Jinak se člověk jen zavaluje nefunkčním odpadem.

Zde si asi jen docílil toho, že se nacpeš "plnicím sajajtem"a to dobře není:
kaseinát vápenatý, koncentrát syrovátkových bílkovin, maltodextrin 20, maltodextrin 10, emulgátor sójový lecitin, zahušťovadlo guarová guma, tapiokový škrob,

Osobně bych si do snídaně nasypal (když nechci utrácet) třeba WheyPro Elite 65 anebo bych si z něj prostě udělal půl dávky a snídani s ním zapil. A to jsou u nás samo i čistší proteiny, ale ten je akorát k běžnému doplnění bílkovin a přitom po přihlášení je velmi levně.

Andrejka2

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2013 11:54:35


Ani tak mi nejde o peníze, chci vyloženě jíst zdravě a kvalitně, tak jak se má...ten kávový T-meal mi chutná a má poměrně velký obsah proteinů, z tvého výčtu ale soudím, že to asi nebude něco úplně dobrého? mám se toho tedy zbavit nebo je to vhodně např. jako svačina s bílým jogurtem? díky A.

Andrejka2

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2013 11:58:25 ° Změnil/a: Andrejka2


Obecně chci teď investovat do všech suplementů, ale je toho tolik, že je těžké se v tom vyznat... používala jsem Lipo a fat stove gel, teď uvažuju o vašem balíčku pro hubnoucí, tzn. carnitin 100 000, pak tamje nějaký spalovač a protein. Nicméně se mi do toho ještě míchají BCAA a všude čtu o aminokyseinách...existuje tu někde nějaký ucelený přehled, které suplementy by měl hubnoucí a lehce rýsovací člověk užívat? P.S. jaký je v současnosti nejlepší spalovač tuku? P.S. 2. : toto jsou zatím nejlepší stránky, na které jsem narazila, klobouk dolu

Pro upřesnění: můj cíl je zhubnout ještě cca 5kg, dále vyrýsovat (jen zlehka) a tohle potom držet...samozřejmě s kombinací pohybu a vyvážené stravy, otázka je, jak na to... Před posilovnou/během/kolem používám fat stove + chci používat ještě nějaký spalovač jako je Lipo, tápu v tom, kdy a jak používat proteiny a jaké...články o proteinech jsem přečetla, víceméně chápu, že čím vyšší obsah bílkoviny, tím lépe, ale pak tedy nechápu, proč kupovat nějaké 65 a ne rovnou 82... + používání aminokyselin a BCAA...nevím, jakt o vše vhodně nakombinovat...carnitin je jasnačka, to vím... ale s tím proteinem docela tápu. díky

Lucinka215

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2013 12:38:23


Andrejka2... nechci ti do toho kecat. Nejdříve si založ deníček, napiš co jíš, čeho chceš dosáhnout apod. Pokud budeš mít špatný jídelníček, tak ti ani 20 různých seplementů nepomůže. Jak to tady pozoruju, tak každý, když sem přijde, tak si myslí jak "zdravě" nejí a kolikrát je to pěkný paskvil

Marek

Moderátor

# Zasláno: 11 Říj 2013 14:00:40


Andrejka2
A co se týká suplementů, je tu například TENHLE PŘEHLED.

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2013 15:58:47


Pro upřesnění: můj cíl je zhubnout ještě cca 5kg,
Andrejka2

všude čtu o aminokyseinách
Andrejka2

Aminokyseliny to je základ něco jako cihly když chceš postavit dům.
Pro hubnutí jsou určitě výhodnější než proteinové přípravky ,protože při denním dávkování u amino přijmeš něco kolem 24kcal naproti tomu u proteináku je to cca 200kcal (přesněji podle osobní váhy).

Já si nemůžu vynachválit EEG amino , drží to silu, svalovinu a super stravitelnost (hodně zapít).
Tady to nabízí za dobrou cenu
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1729

Jinak ,zase pohanka kroupa oproti ovesným vločkám je sice 4x dražší ,ale má méně tuku a nutriční hodnoty jsou lepší.
Pro mě je i důležitá chut pohanky ,to poznáš kdyš si dáš do úst trochu syrové pohanky a rozžvýkáš ,přopominá trochu oříšky ,to stejné když zkusíš s ovesnýma vločkama , no brrr.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Říj 2013 21:51:57


Andrejka2
Tak začni základy

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Říj 2013 21:53:02


arnold
To jako, že 50g aminokyselin má nějak radikálně méně kalorii než 50g proteinu ? To se mi nezdá, jdu se podívat ...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Říj 2013 21:56:01


... nesmysl, protein má dokonce méně kalorii na gram, proteiny nad 85% už maji dost podobné složení jako amina - pak už jen záleží na kvalitě.

arnold

Člen

# Zasláno: 12 Říj 2013 08:09:37 ° Změnil/a: arnold


Martin
To sem si nevšiml ,ale máš pravdu, my jsme automaticky v dietě přecházeli z proteináku na amino , nejlepší zkušenosti byly s vaječnými EGG amino.Je to i pohodlnější
kdykoliv za den tam šupneš 2-3 tablety , nemusíš vybírat chutě a zamíchávat do jogurtu nebo mléka jak proteinák ,ale jenom zapiješ nějakou vodou.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Říj 2013 09:08:45


arnold
Přesně, hlavní přínos je ta rychlost. Sám mám doma kvalitní protein i amina. A když jsem líný míchat, tak si vezmu 6 až 8 kapslí (1g).

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!