Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Mrtinka 20let, 76,3kg/172cm -cíl 65kg
Autor Zpráva
Mrtinka

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2011 10:50:07


Zdravím, teprve včera jsem objevila tyto stránky a musím je pochválit..strávila jsem včera tady několik hodin pročítáním článků, deníčků....a opět(doufám, že naposleda na vždy) chci změnit stravovací návyky, životní styl..

nemívala jsem problémy s váhou, vždy jsem měla váhu optimální..začla jsem mít problémy s váhou. když jsem odcestovala před rokem do Anglie tam jsem si vypěstovala špatné stravovací návyky, nepravidelaná a nezdrava strava apod. Kde jsem se během 8 měsíců přibrala 10kg.

Pohybu mám myslím dost hodně jezdím na kole i delší trasy a hodně kopce...jednou týdně chodím na slide aerobic..a doma cvicim na orbitreku..a cvicim posilovaci cviky a cviceni se ciny crawford..a občas to prostřídám tenisem a během...nějvětší kámen úrazu je u mě stravování...

Přečetla jsem vaše články jak zhubout....hubnutí krok za krokem...i o cviceni...snad vsechny clánky..

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2011 11:30:50


Napíšu jsem můj dnešní jídelníček:

7:15 musli( s mandlemi, slun. a lněnými semínky) 30g+100g bíleho jogurtu 3%, půlka hrušky, zelený čaj
9:45 Mrkový salát, 100g bíleho jogurtu, 2 rýžové chleby

a ted mám v plánu

11:45 zeleninový salát s tuňákem 200g, 30g cereální kaiserky
14:45 tvaroh nízkotučný čistý 125g, 2ks kneckbrotu, 70g rajče
17:45 sojové kostky 35g, rýže 60g, fazolové lusky a mražená čínská zelenina 180g
19:45 bílý jogurt 100g, 1 rýžový chléb

sojové kostky a rýži uvadím v suchém stavu. Mám to tak zadávat i v suchém stavu i na e kalkulače Flory?

Vyšly mi hodnoty B67, T11,5, S157

v tabulkách jsem našla že idealni na hubnutí pro mě by mělo byt B75,T18,S126, takze ten jídelníček by tak nejak mohl být?? ocením kazdou radu, pripomínku, kritiku .díky

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2011 11:33:31


jo jeste kdyby to mohlo pomoci. Koupila jsme si váhu, ketrá ukazuje i množství vody , tuku a svalu. Hodonoty jsou váha 76,3kg

Tuk 34,5%
Voda 45%
Svaly 37,2%

podle tabulek mám i málo vody v tělě, takže asi musím více pít, že?

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2011 14:15:54


mám docela málo tuků.,..ale nezapočítala jsem oliv. olej kterym jsem zakápla tuňakový salát..a taky lžičku oleje ketry jsem dala pod zeleninu k večeři. ..takze by to mohlo byt ok

jinak mám za sebou 45 minut posilvacích cviků doma. A k večeru se ještě chystám na tenis

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 7 Zář 2011 18:15:51


dnešní jídelníček:

7:30 Musli 40g, mléko 1,5% 100ml

běh 60 min v tep. frekvenci pro spalování tuků

9:30 jogurt 3% 100g, 20g polystyreny, 80g rajce
11:45 salát zeleninovy s 50 g fazolí (vařené ve vodě), jogurt 3%
15g
12:30 rozpustná káva 1 lžička, 80 ml mléka 1,5%
14:45 tvaroh 0,5% 100g, 18g knekbrot, 80g rajče
17:15 pangasius na vodě 100g, rýže 40g, 140g zelenina
19:15 tvarůžky 20g, 9g knekbrot, 40g paprika
21:30 tvarůžky 20g, 9g knekbrot, 40g paprika

B79, T13, S143

prosím o rady a připomínky


Musli, co snídám jsem si sama zapekla recept: (300g zitných vloček, 300 g ovesných vloček, 120 g slunečnicových semínek, 50g mandlí, drcene lněné semínko 40g, jablečná přesnidávka 190g, 2 lžíce medu) je to v normě??

Včera jsem si objednala digitálni kuchyňskou váhu ať můžu vše přesně zvážit. Vážím teď na starší co máme doma, ale je to nepřesné.

Jinak hlásím, že včera ani dnes jsem neměla vůbec hlad ani mě nehonila mlsná z čehož mám dobrý pocit)

MichalPM

Člen

# Zasláno: 7 Zář 2011 19:33:36


Mrtinka
malo jidla, silene nudnej jidelak, to vydrzis max. 2 mesice..zkus na tom zapracovat, jez tak, at je to pestry a budes tak schopna jist +-naporad

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2011 12:45:38


8.9.

6:30 mléko 1,5% 100ml, 80g musli
8:30 zleninový salát + fazole vařené 25g
11:15 zeleninový salát+ fazole vařené 30g, eidam 20% 15g, vejce 15g,bílý jogurt 1,5% 50g , knupsi 15g
13:15 jogurt bíly 80g, polystyren 10g, okurek
15:45 tvarůžky 20g, 7g knupsi, ledový salát
17:45 1/2 kuřeci prsa 100g, brambory( 90g )zapečené s brokolicí, bílek 33g, mléko 50ml
20:15 2/2
22:15 tvarůžky 20g, knupsi 7g, ledový salát


B81, T22, S145

fazole jsou uvedeny v suchém stavu a zeleninu do e kalkulačky nezadávám, je to tak správně?

díky

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2011 12:51:30


MichalPM

čeho mám přidat S, B, T? hodnoty plus mínus sedí podle tabulky co jsem našla na stránkách. Prosím o nějaký tip. Hodně jsem koukala do deníčku LenkyD, protože ta měla podobnou původní váhu jako já, tam se trošku inspiruju. Jdu pročítat dál.

díky

MichalPM

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2011 13:19:03


Mrtinka
kdepak, musis pridat, tabulky jsou velmi informativni, musis mit dostatek zivin i energie..
napis ,jak jsi jedla typicky drive..

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2011 16:12:57 ° Změnil/a: Mrtinka


MichalPM
muj dřívější typický jídelníček:

6:30 bílý jogurt 3%150g, cereální houska, a kus nejakeho ovoce
nebo slazene musli tak 150g , mléko 1,5% 150ml
nebo jáhlová kaše 200g(uz uvareného množství), a jeden kus ovoce
9:30 jeden kus ovoce(nektarinka, jablko, hruska)
nebo syrovátkový nápoj ovocný a 2 knekbroty
nebo nic
14:30 zelenina 130g, balkánský sýr 60g
nebo kuskus se šmakounem a rajčaty
nebo pangasius, treska jen se zeleninou
nebo tunak ve vl. stave jen se zeleninou
nebo kuřecí maso jen se zeleninou


a pak už sem si dala tatranku..a rozjelo se to a snědla jsem co jsem potkala, např. sušnky 130g, jogurt smetanovy, sýr krolewski 45% 40g cereální rohlík, hroznové víno 150g, nektarinka, hruška, koláček tvarhový 2ks,ještě třeba další tatranka hlavně cukry...a to všechno hned za sebou.


občas jsem jedla i 5X denně ale většinou třeba 2 dny a pak zas ten kolotoč.

Vynechávala jsem přílohy v domění, že zhubnu. Teď už vím, že je to velký omyl. Měla jsem takové chuťe, že mi od jisté chvíle bylo úplně jedno co spořádám. :-/

pak jsem měla výčitky a byla strašně přejedená a nic už jsem nejedla. A ráno nanovo

Musím říct, že teď kolem ledničky vůbec nekroužím a i když ji otevřu a je tam plno laskomin, tak mě to tolik nepokouší a snadno odolám)

Sansaj

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2011 17:40:17


Mrtinka
Naprosto s tebou souhlasim od te doby co se ridim radama Michala a ostatnich tak na sladke nemam ani pomysleni a to mi ve skrince lezi celej balik tatranek a ani pohledem o ne nezavadim

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 06:58:43


Sansaj
je to superJen tak dál. Já bych ty tatranky pro jistotu někomu dala:-D

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 07:13:06


Včera mi přišel od Vás L-carnitin 100 000 extra strong. Hned jsem ho byla vyzkoušet na hodině Slide aerobicu. Určitě jsem se více potila než obvykle, takže asi vše ok.

Jinak jsem včera hřešila:-/ Po cestě když jsem šla ze cvičení jsem byla docela slabá snědla jsem malou nektarinku, kterou jsem měla s sebou, po cvičení je to ok?

Přišla jsem domů a podle jídeláku jsem si naložila kuř. maso a brambory s brokolicí. Pak jsem si šla ještě malinki přidat, takže porce nakonec 130g kuř.prs, 130g brambor. A pak jsem ještě uzobla ze zapečených těstovin , ketré jsem dělala pro zbytek rodiny a těch jsem si dala cca 70g. A ještě z ledičky uzobla 3 plátky eidamu 45%.

Takže hodnoty z 8.9.

B100,5 T35,5 S187,5

Takže něco opravdu není v pořádku a musím asi přidat sacharidů. Asi lépe dopoledne, že??

Normálně bych se nacpala krátkymi sacharidy, tak to jediné beru jako plus. Jinak největší bomba ten eidam 45%

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 10:56:59


Jde nějak přidat do e kalkulačky na floře vlastní potravinu, která není v nabídce?

Co je nejdůležitější při výběru dobrého chleba?

Převaha mouky žitné-celozrnné
vysoky obsah vlákniny
vysoký obsah bílkovin?
nižší obsah tuku?

Byla jsem v obchodě pěkně dlouho a studovala. Nakonec jsem koupila slunečnicový chleb Alber quality 500g.


na 100g:
1120KJ, B 10,2, S 37, T 8,6, Vláknina 7,1
13% slunečnic

složení: žitná mouka celozrnná, žitná mouka, pšeničná mouka celozrnná, voda, slunečnicová semínka 13%, pšeničné vločky, droždí, jedlá sůl s jodem, pšeničný lepek, sladový výtažek(ječný slad,voda), konzervant: propionát vápenatý

Je to vhodný chleba?

Ocením jakýkoliv příspěvek) díky a pěkný den

Sansaj

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 13:21:28


Mrtinka
Co jsem tu tak odpozoroval za tu kratkou chvili tak mam dojem ze jakykoliv celozrnny chleb je v pohode(hodne lidi konzumuje chleby od penamu a odkolka ) a i celozrnne pecivo,ale u peciva musis davat pozor aby nebylo jen obarvene barvivem.

Miruna

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 13:38:58 ° Změnil/a: Miruna


Mrtinka
Vlasní potraviny jdou přidat do tabulek tady na Fku.
http://www.f-sport.cz/vyztab.xls

Používám to od začátku a už tam z těch původních potravin nemám skoro nic. Cokoliv koupím, hned si to zapíšu do těchto tabulek a mám vystaráno. Dávám si tam i spočítané porce svýho jídla jako celek (rizoto, polívky, saláty a tak) Je to bezva a jednoduchý


Mrtinka

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 17:55:34


Sansaj

díky za radu. No když se tak zamyslím, tak ten chleba je docela tmavý. Pokud vím žitná mouka je spíše šedá než úplně hněda, ale zase ve složeni barvivo psané není i když nevím, co znamená ječný slad..ale má dost vlákniny i bílkovin, ale dost tuků ale to asi kvůli slun. semínkům. Příště půjduz kouknout do jiného obchůdku, jestli najdu něco vhodnějšího.

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 17:58:58


Miruna
Díky. Ale asi se mi špatně zobrazují, mám asi jinou verzi excelu a píše mi to tam, že soubory se mi nemusí zobrazovat kompletní. Mám tam pouze tabulku, ketrá vypočítá hodnoty B, T, S podle hmotnosti a tabulku s rozdělním B a S pro 7 nebo 6 jídel. nic jiného se mi nezobrazuje nejspíš by tam asi měl být seznam potravin, že? Večer si k tomu sednu a zkusím něco vymyslet.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 18:23:36


Mrtinka
Kdyz se kouknes dolu na listu jak jsou listy tak tam mas asi 5 listu kde je zbytek tabulek.

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2011 23:27:35


Sansaj
Tak jsem stáhla openoffice a tam ty záložky se mi už zobrazují, super

Mrtinka

Člen

# Zasláno: 10 Zář 2011 00:05:21 ° Změnil/a: Mrtinka


MichalPM

snažila jsem se přidat, ale myslím že jsem přidala až moc

poraď mi prosím, kde a kdy co ubrat,přehodit,přidat

6:00 15g špaldová kaše s 40g ov.vloček,5g medu, 100ml mléka
8:00 14g knupsi, 20 tvaroh.pomazánka, 15g eidam 20%,okurek 50g
10:00 60g žit.ch, 50g jogurt, 15g tvaroh.pom, rajče
12:00 60g kuř.prsa, 60g bramb., 10g eidam 30%,10g bílek, brokolice
14:30 60g žit.ch,16g vaj.omeleta,7g eidam 20%,tvaroh.pom 15g, porek
16:30 totéž jako 14:30
18:30 60g brambory,40g cottage,15g eidam 30%, porek
20:30 100g tvaroh 0,5%,20g jogurt,7g,10g vlocky, 5g medu,active rohl,7g knupsi.
22:30 40g tvarůžky, 21g active rohlíčky, paprika
00:30 bílý jog. 3% 60g, knupsi 7g


7073KJ, B107, T45, S210

Jinak dnes jen jízda 20 min na kole a 40 min procházka.

jinak tabulky jsou super. Navedla jsem si tam všechno co mam doma a zase to bude o něco ryhlejší

Marek

Moderátor

# Zasláno: 14 Zář 2011 20:25:53 ° Změnil/a: Marek


Mrtinka
Ahoj, je dobře, že jíš často, 10 jídel ale už je celkem perda Možná bys mohla v druhé polovině už dělat spíš pauzy 2,5h a tím 1-2 jídla vyřadit. Tím by se i hodnoty trochu usměrnily. Určitě nejsem pro to tlačit tuk moc dolů (ne pod 20g/den), nicméně 45 už mi přijde na hubnutí přeci jen trochu moc. Kolem 30 by to mohlo být ok.
Papriku, rajče a podobnou zeleninu ani nemusíš počítat.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!