Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Luna 23let 163 cm, dříve 58 kg, nyní 54,5 kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 .
Autor Zpráva
Luna

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2015 14:39:20


Super, děkuji.

A můžu ještě dotaz? Trenérka v posilovně mi před lety doporučila dělat výpady vzad s tím, že ty vpřed příliš zatěžují kolena. Teď jsem si zkoušela porovnat výpad vzad a vpřed a u toho vzad cítím spíš stehna, kdežto u toho vpřed to tahá zadek. Dělám někde chybu nebo to tak je? Takže raději výpady vpřed? A co ty kolena?

díky moc!

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2015 15:46:12 ° Změnil/a: arnold


u toho vzad cítím spíš stehna

Luna

Přesně tak,při výpadech dozadu máš cítit stehna a dopředu zadek.
Kolena netrpí, jenom v případě že by šlo o výpady se "skákáním"a použitím nějaká těžké váhy.

Luna

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2015 12:27:48


arnold
Díky!

Luna

Člen

# Zasláno: 25 Zář 2015 11:17:40


Prosím vás, jak často bych měla provádět to stahování břicha, aby to mělo nějaké výsledky? Zatím jsem to dělala jednou denně několikrát ale to je asi málo, co? Díky!

Btw moc se mi líbí nový podkres stránky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Zář 2015 08:57:33


Luna
zatím je kolik dnů?

Jinak je to jen o držení těla na zpevnění břišní stěny. Je třeba to doplnit cvičením břicha zad normálně, aby celý pas byl pevný a výsledek je rovnější postojuž od ramen:


Luna

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2015 13:29:33


Martin
Zatím je cca měsíc a půl (zhruba od doby, kdy jsi mi to napsal denně, vynechala jsem pár dní, když jsem byla nemocná). Já jsem se asi vyjádřila blbě. Nemyslela jsem si, že po měsíci budu mít ploché břicho, jen jsem znejistěla, jak moc bych vlastně měla cvičit. Cílem je břicho zpevnit do příštího léta. Současné nastavení je pro mě dlouhodobě udržitelné (denně pár minut vacuum). Je to ale dostatečné? Cvičím samozřejmě i normálně, nejen to vacuum. Děkuju.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Říj 2015 08:36:37


Luna
jo jo je to zcela dostatečné, jde jen právě o zlepšení toho postoje. Aby, až nebude na břichu víc tuků než chceš, si neměla zbytečně ošklivě vyvalené kostky

Luna

Člen

# Zasláno: 2 Říj 2015 12:59:03


Martin
Fajn, děkuju.

Luna

Člen

# Zasláno: 23 Říj 2015 17:29:38


Tak jsem se dneska vyfotila. Chtěla jsem si spravit náladu, ale je to přesně naopak. Na riflích a v zrcadle mi přišlo, že se to břicho trochu hnulo, ale na fotkách teda vidím, že vůbec ne, možná spíš naopak.

Cvičím. Doma, venku, jak to jde, ale téměř vždy za doprovodu naší malé, bdící či spící.

S jídlem a spánkem je to horší. Poslední dobou se v noci pořád budí. Od toho se odvíjí nedostatek kvalitního spánku (spím v součtu docela dost, ale po kouscích). Využívám toho, když spí po špatné noci déle ráno a spím s ní. Potom mám rozhozený rytmus jídla a dostihává mě hlad. A taky dojídám jídlo po malé, které bych jinak vyhodila, což je mi líto. Ano, já vím.

Fotky dodávám do alba, jsou to ty ořezané a za horšího světla. Břicho opět foceno vyvalené (tak ho "nenosím", ale bohužel taková je realita) i mírně vtažené (tak ho nosím ).

Jméno i heslo luna88.

Budu ráda za jakýkoliv komentář, potřebuju asi nakopnout, takže tvrdě do mě. Díky

Luna

Člen

# Zasláno: 23 Říj 2015 17:30:55


http://luna88.rajce.idnes.cz/ja

Album je zde.

flink

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2015 17:46:19 ° Změnil/a: flink


Luna
Naprostý souhlas se strýčkem Martinem a dědkem Arnoldem, možná bych ještě dodal, že bys měla upustit od pinožení doma a vyrazit do posilovny, kde bys měla pomalu začít řešit váhy

Luna

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2015 10:33:03


flink
S čím konkrétně prosím souhlasíš?
Ohledně posilovny vím, ale časové možnosti mi to zatím neumožňují. Dodělávám si ještě nějaké vzdělání a potřebuju čerpat hlídání na to.

smilingghost

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2015 10:42:39


Album je zde.
Ahoj, chce to prihlasovaci udaje.

flink

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2015 10:53:20


Luna
S tím, co Ti tu radil arnold o výpadech, s tím, co Ti tu radil
Martin o držení těla. A když už doma cvičíš, vezmi Ti to taky nějaký čas a ten bys mohla účelněji využít právě v posilovně, nemluvě o tom, že existují i posilovny s hlídáním dětí...konkrétně v Brně, myslím, Velký Průvan

arnold

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2015 14:17:25


Luna

Uvolnění "spodního břicha"
za to jsou zodpovědné břišní svaly ,ale i uvolněná střeva.
První i druhé lze odstranit posilováním.

Jednak klasické cvičení břišního svalstva a zároveň posílení svaloviny střevních stěn.

Jíst tuhé a vláknité zeleniny v minimálně upraveném stavu, bílá ředkev,
řeřicha polní,porek,zelí, mrkvová nať apod.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Říj 2015 10:30:51


Luna
Fotky jsou vždy nejlepší.

Doporučil bych ti zvětšit zadek, osvalit ho za pomocí dřepu a na břicho se opravdu věnovat zpevnění, tedy to Vakuum, klasické cviky na břicho a spodek zad.
A naučit se chodit se zpevněným břichem - aby neslo hrudník. Na těch fotkách (všech) stojíš špatně, takže si opticky to břicho zvětšuješ, podle mě i to srovnaji ty dřepy.

Ten tuk už je zvládnuty slušně

Luna

Člen

# Zasláno: 26 Říj 2015 12:20:59


Kluci, díky moc za reakce!

flink
Cvičení s hlídáním dětí je fajn, v okolí nic nemám, ale určitě by šlo jezdit někam kousek dál. Nevím, od jakého věku je to vhodné, zatím si to neumím moc představit, ale pohledám, díky za tip

arnold
S těma střevama je to pro mě novinka. Ta zelenina nějak napomůže posílení svaloviny střevních stěn, jo? Vyzkouším.

Martin
Na zadku pracuju. A teda jsem překvapená, že na VŠECH fotkách stojím špatně. Myslela jsem, že se zpevněným břichem chodím (to jak jsem psala, že tak vyvalené ho nenosím) a stojím. Asi teda taky blbě. Takže se jdu snažit dál

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Říj 2015 15:59:03


Luna
stojíš rovně, ale předkloněně, tak stoji fitnesky při posuzovaní, zepředu vystrkuji hrudník, ze zadu pak ještě více zadek.
Běžný zdravý a pevný postoj je více ležerní, což zajistí správné prohnutí páteře, umožní ti to právě postavit hrudník na pevný pas a větší zádek v kombinaci s tím postojem vytvoří opticky štíhlý pas.



<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!