Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Cinana 149cm, cíl 45kg
Autor Zpráva
Cinana

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2011 13:34:54


Zdravím všechny,

již dávno jsem objevila tyto stránky, které jsem celé pročetla a troufám si říci, že celý princip stravování chápu. Vím jakým potravinám se rozhodně vyhnout a jaké jsou vhodné. Bohužel mám problém, že cca po dvou měsících zdravého stravování, mně to přestane vyhovovat a objeví se chuťě a hlad.
První pokus začal od nového roku, kde jsem nasadila malé hodnoty S (vypočtené dle tabulky), takže vím v čem byl problém.
V druhém pokusu jsem nasadila více S (130g), po kterých jsem opět po cca 2 měsích začala mít hlad a chuťě. Nasadila jsem tedy S 150 a po měsíci se mi zdálo, že je to opět málo.

Měřím pouhých 149cm a začínala jsem s váhou 60kg nyní (po přerušení) se pohybuji kolem 55kg. Proto mě přijde divné, že 170S by bylo pro mě už příliš, když většina se tu drží kolem 130g.

Pohybová aktivita: Po+St+Pá - posilování na ruce (45min)
Út+Čt - 1hod rotoped, stepper, sedlehy
So+Ne – podle času opět rotoped, stepper …

Bylo (je) v plánu změnit pohybovou aktivitu na 3denní (po,st,pá) redukční posilovací trénink, který je na těchto stránkách, tedy upravila jsem si ho na domácí posilovnu.

Pracuji jako recepční, ale pohybu mám v zaměstnání dostatek.

Ráda bych od někoho přivítala radu, co dělám špatně. Strava se mě zdá pestrá, je jasné, že potraviny se opakují, ale myslím si, že na výběr jich je docela dost. S tímto stravováváním chci rozhodně opět začít, ale už naposledy a s vidinou, že to není opět na 2 měsíce, ale že to bude můj celoživotní styl.

Proto, prosím o radu, zda někdo netuší v čem je zakopaný pes a co dělám špatně.

Díky za reakce.
Cinana

Cinana

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2011 13:52:18


Přikládám pár výstřižků z mých jídelníčků...

Čas / B-S
7.00 / 5-27
9.30 / 8-22
12.00 / 9-19
14.00 / 9-19
16.00 / 9-19
19.00 / 15-12
21.00 / 15-12
Celkem: B70-S130-T20

28.5.2011
7.00 - 39g vločky + 50ml mléko 5,07(+1,65)-26,775-3,168
9.30 - 55g penam fit + 36g cottage 8,045-21,538-2,405
12.00 - pangasius - 48g pangas + 104g brambory 9,072-18,928-1,992
14.00 - 1 eidam + 48g moskva 8,0813-19,1933-2,1466
16.00 - 2 šunky (krůtí) + 1 racio + 2 knuspi 8,6032-18,5932-1,0166
19.00 - pangasius - 92g pangas + 65g brambory 14,97-11,83-3,415
21.00 - 115g tvaroh + 1 a ½ knuspi 15,1325-12,185-0,3425
+ 10g mandle (tuky) 1,75-1,9-5,24
Celkově: B 70,724-S 130,943-T 19,7257


26.6.2011
7.00 - 39g vločky + 50ml mléko 5,07(+1,7)-26,775-3,168
9.30 - 24g cornflakes + 50g tvaroh 7,996-22,354-0,488
12.00 - sekaná - 45g krůtí + 104g brambory + ¼ vejce 8,977-18,973-3,927
14.00 - 1 a ½ šunka + ¼ bílek + 47g moskva 8,1469-18,8149-0,9699
16.00 - ½ tuňák (Calvo 56g) + 1 racio + 2 knuspi 8,99-18,26-0,418
19.00 - sekaná - 102g krůtí + 65g brambory + ¼ vejce 15,058-11,935-6,489
21.00 - 1 a ½ olm tvarůžek + 1 knuspi + 1 knack 15,1387-11,4787-0,5362
+ 6g lískové oříšky (tuky) 0,786-0,654-3,912
Celkově: B 70,1626-S 129,242-T 19,9081

21.7.2011
7.00 - 10g ovesná kaše + 34g vločky + voda 5,46-27,18-3,438
9.30 - müsli - 27g vloč. + 1g roz/jab + 100g hollandia 6,947-21,786-5,598
12.00 - prsa v šunce - 29g kuř.prsa + ½ šunka + 104g brambory 8,9363-19,0983-0,4566
14.00 - 3/4bílek + 8g cottage + 40g dalamán 9,44-18,904-0,72
16.00 - 1/3 tuňák (Calvo 56g) + 16g cottage + 2 knuspi + 1 racio 8,59-18,788-1,162
19.00 - prsa v šunce - 57 kuřecí prsa + 1 šunka + 64g brambory 15,0916-11,9856-1,0953
21.00 - 1 a ½ olm tvarůžek + 1 racio + ½ knack 14,7087-11,7137-0,4512
+ 10g lískové oříšky (tuky) 1,31-1,09-6,62
Celkově: B 70,4836-S 130-546-T 19,4411

///

Čas / B-S
7.00 / 5-31
9.30 / 8-25
12.00 / 9-22
14.00 / 9-22
16.00 / 9-22
19.00 / 15-14
21.00 / 15-14
Celkem: B70-S150-T20

6.8.2011
7.00 - müsli - 47g vločky + 1g roz/jab + voda 5(+1,147)-30,786-2,938
9.30 - 67g penam fit + ½ eidam 7,5736-24,9066-1,5703
12.00 - 50g šmakoun + ¼ bílek + 120g brambory 9,035-21,9332-0,675
14.00 - 2/3 olm tvarůžek + 55g moskva 8,8466-21,9332-0,675
16.00 - 100g hollandia + ½ bílek + 50g penam fit 8,95-22-4,45
19.00 - 100g šmakoun + ½ bílek + 75g brambory 15,1-13,7487-1,2995
21.00 - 1 a ½ olm tvarůžek + ½ knuspi + 1 racio 15,1287-13,7487-1,2995
+ 12g lískové oříšky (tuky) 1,572-1,308-7,824
Celkem: B 71,2059-S 150,608-T 19,5818

25.8.2011
7.00 - 10g ovesná kasše + 40g vločky + voda 5,2-30,93-3,81
9.30 - 29,5g cornflakes + 1 a ¼ bílek 7,3305-24,957-0,354
12.00 - 27g krůtí prsa + 25,5g rýže (natural) 8,9535-21,777-1,1115
14.00 - ½ tuňák (Calvo 56g) + 25,5g rýže (natural) 9,1935-21,777-1,0095
16.00 - ½ bílek + 25g cottage + 57g penam 8,922-21,915-1,877
19.00 - 56g krůtí prsa + 16,5g rýže 15,0405-14,091-1,1045
21.00 - 118g cottage + 2 knuspi 15,04-13,854-6,05
+ 8g mandle (tuky) 1,4-1,52-4,195
Celkem: B 71,08-S 150,821-T 19,5085

Abundantia

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2011 17:03:56


Cinana
Ahoj Cinano,
hmmm, taky jsem začínala na 00 sachrech, přešla na 130,150,170,180,210 a mám pocit, že to není pořád dost, protože mě po pár dnech, když klesnu pod 200 začne honit hlad a chutě a to mám oproti Tobě i více tuků. ... jsem zvědavá, kdo Ti co poradí, přijdu se sem podívat

Všimla jsem si, že cvičíš hlavně horní část a břicho, proč nedáváš nohy a spodek vůbec?

Ať se daří

Cinana

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2011 22:12:29


Abundantia

Posilko na ruce bylo hlavně kvůli tomu, že mě to baví. Jinak na spodní část těla jsem měla rotoped a stepper.

Ráda bych, ale začala ten redukční posilovací trénink:
po - nohy + rotoped
st - záda, hruď, biceps, předloktí, lýtka + rotoped
pá - ramena, trapézy, triceps, břicho, lýtka + rotoped

Každý ten den vychází na cca 2 hodiny cvičení. ;-)

Abundantia

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2011 22:25:01


Není to moc, dvě hodiny? Sice je mezi tím vždy den pauza, ale jestli by nebyla lepší hodina max hodina a půl i s protažením a zahřátím. Abys stíhala regenerovat. Já vím, že chceš redukovat, ale stejně. Dokonce se říká, že lepší 3/4 hodina tvrdé práce stačí...však uvidíš.

Cinana

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2011 07:34:47


Abundantia

No, zkusím to a uvidím, jak mi to bude vyhovovat. Jinak to tak vychází posilování na cca 1h čistého času a 45min aerobní část.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!