Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Pupikm (Martin) 19 - 77kg/180cm
Autor Zpráva
pupikm

Člen

# Zasláno: 21 Zář 2011 20:51:45


Ahoj, cca před měsícem jsem s kamarádem začal chodit do posilky, a tak jsem se chtěl v začátcích zeptat na věci, které jsem se v článcích nedočetl.

Přes prázdniny jsem cvičil doma základní cviky jako třeba dřepy, kliky, lehsedy, přítahy na hrazdě, vzpor a různé cviky s powerballem.

Teď bych rád udělal něco se sebou. Netoužím mít obrovské svaly, ale prostě trochu se celkově vypracovat. Se cvičením to vidím 2x týdně. Díky škole bych to 3y týdně zvládal špatně.

Nyní můj průměrný jídelníček pro všední dny:

7:00 - ovesné vločky/musli
9:00 - svačina (chleba+šunka)
11:30 - svačina (chleba+šunka)
13:30 - oběd (školní jídelna-každý den různá jídla, třeba rýže s kuřetem, ryba+brambory, těstoviny+vepř.maso, atd...)
16:30 - svačina (různé druhy jídel, např. toastový chleba+sýr, tuňák+chleba, paštika, párek, ...)
18:30 - večeře (většinou teplá jídla)+paprika/okurka
21:00 - něco malého (zbytek večeře/zelenina)

Vím, že ty školní svačiny asi nejsou nic extra, ale vzhledem k vybavenosti ledničky mi mnohdy nezbývá nic jiného.

A ještě bych se chtěl zeptat, jestli má smysl vždycky cvičit celé tělo, když bych chodil cvičit 2x týdně. Kamarád říkal, že je to jedno, ale tady na stránce jsem se dočetl, že se má trénink rozdělovat.

Díky za odpovědi.

Matyldak

Člen

# Zasláno: 10 Říj 2011 20:47:37


Ahoj pupikm,

V první řadě bych měl pár věcí k tvému jídelníčku. Určitě by si se měl obejít bez řady jídel, mám na mysli jídla, kde si přečtu složení a je mi špatně. V dokonalém jídelníčku bys určitě neměl mít něco jako paštiku a levné nekvalitní párky či klobásy(dnes cca 85% párku je nekvalitních napuštěné solí, moukou, a-gelu(chemie), sádlo, separát, koření a barviva a další spousty Éček!

Určitě bys měl střídat svačiny ve škole. Z mé zkušenosti ve škole většinou mám chleba se sýrem, ale jsou i dny kdy mám jogurt,ovoce/zeleninu a další super bohaté jídla.


S cvičením ti moc nepomůžu, ale určitě by bylo dobré, kdyby si zvládal chodit 3x týdně. Já chodím 3x týdně a jezdím to nějak takle:
Po: prsa + ramena + břicho
St: záda + triceps + (můžeš cvičit trapézy,předloktí nebo snad i lýtka)
Pá: nohy + biceps + břicho


Pokud ti můžu poradit, z vlastní zkušenosti vím, jak se dnes doslova "šídí" potraviny umělotinama. Státem tito výrobci mají nakázáno uvádět na jednotlivé potraviny nutriční hodnoty(složení) a podle toho můžeš vystopovat jídla kterých se můžeš vyvarovat. Například ze sladkostí snad jím jenom sojové řezy. Určitě by ti mohla máma koupit rýži,krupičnou kaši,vajíčka,kuřecí maso nebo podobné jídla, které jsou jednoduché pro vaření, recepty najdeš na internetu a časem ti to přijde jako samozřejmnost vařit si a dodržovat jídelníček.

Doufám že jsem ti aspoň z části otevřel představy,
Matyldak.

pupikm

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2012 18:49:09


Ahoj, po téměř půl roce posilky jsem se rozhodl zhodnotit své výsledky a rovněž se zeptat, co dělám špatně.

Za ten půlrok jsem se zlepšil jen minimálně, např. hrudník z původních 88cm nyní na 96cm, biceps z 31cm na necelých 35cm. Původní hodnoty jsou z října, nynější jsou z dneška (27. 3. 2012). Do posilky jsme chodíval 2x týdně, někdy 3x, když jsem to stíhal. Cvičil jsem podle tréninkového plánu (http://leteckaposta.cz/666863938). Po trénincích jsem používal gainer (20-30 minut po tréninku podle výrobce) a před spaním nebo další den protein.

Co se týče jídelníčku, platí to, co jsem psal nahoře, s výjimkou těch párků a paštik. Každé jídlo se snažím kontolovat podle nutričních hodnot. Ke snídani mívám často musli s mlékem, ke svačinám se snažím vybírat tmavé pečivo s pomazánkovým máslem, šunkou a sýrem, obědy jsou školní.

Co tedy dělám špatně? Přijde mi, že k tomu všemu šlo jídlo spíše do tuků. Po maturitě bych se do cvičení chtěl pořádně opřít, ale rád bych vykročil tou správnou nohou.

Díky za odpovědi.

kingie

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2012 16:21:36


Cviceni v posilce je jedine cviceni co mas? 2x tydne je velmi malo. Jestli nemas casu na vic, chtelo by to jeste navic vymyslet treninky co muzes delat bez fitka. Na nohy sprinty, vyskoky; na vrsek kliky, s jednoruckama pritahy v predklonu..predevsim davat zahul hlavnim svalovym skupinam at se telo neflaka ani v dobe kdy nemas cas na fitko. Jestli chodis do skoly tak aerobky asi budes mit dost.

pupikm

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2012 16:37:51 ° Změnil/a: pupikm


Na to jsem zapomněl. Když nemám čas na posilku tak cvičím doma s jednoručkama a k tomu dělám kliky a dřepy. 2x týdně jsem chodil taky proto, že předchozí tréninky jsem cítil třeba ještě třetí den.

pupikm

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2014 13:41:12 ° Změnil/a: pupikm


Zdravím,
chtěl bych se po delší době poradit na dalším postupu se cvičením. Před dvěma lety jsem tu psal pár věci ke cvičení a k jídlu, z toho jsem něco změnil, něco přidal, atp. Musel jsem pak přibližně na tři čtvrtě roku se cvičením přestat kvůli zdratovním problémům s játry. Od té doby se tak nějak snažím zase makat, ale víceméně se nedostavují žádné výsledky.

Začátkem letošního roku jsem chtěl udělat měnší změnu jak ve cvičení tak v tréninku, s hlavním cílem se spíše zbavit tuků, než nabrat svaly. Z jídelníčku jsem trvale vyházel různé párky, paštiky a podobně, pečivo jím jen tmavé, slazené pití jako je cola nepiju, alkohol nepiju, maximálně si dám za měsíc dvě piva, jinak nic. Pomazánkové máslo jsem nahradil nízkotučnou pomazánkou, přidal více mléčných výrobků kvůli bílkovinám. Sladkosti nejim vůbec, jen občas si dám trochu slaných tyčinek.

Teď jídelníček:

06:00 - snídaně (sypané musli smíchané s kukuřičnými lupínky+mléko)
09:00 - svačina (chleba+šunka+sýr/bílý jogurt+dexi chleba/sýr+pečivo)
11:30 - oběd (jídla ze závodní jídelny, tady se snažím vždycky vybrat to menší zlo, vybírám více těstoviny, rýži a podobně, omezuju knedlíky apod.)
15:00 - svačina (cottage+šunka+pečivo/jogurt s kukuřičnými vločkami+pečivo/toustový chleba+sunka+sýr)
16:00 - trénink
17:30 - večeře (většinou podobně jako svačina+zelenina)
20:00 - druhá večeře (něco menšího, většinou jogurt nebo dva plátky toustového chleba se sýrem, nebo protein)


Co se týče cvičení, tak zatím jen doma s jednoručkami, kliky na bradlech, dřepy. Přidal jsem kardio na kole a to střídám s intervalovým tréninkem. Mám to rozvržené tak abych se každý den nějak hýbal, tzn. jeden den cvičení doma, další den kardio, další den intervaly. Někdy třeba jen prohodim kardio s intervalama. Před kardiem střídám dva spalovače a to buď 2 tablety X3 a nebo Fat Stove Gel + synephrine. Před intervalovým cvičením spalovače nepoužívám, je mi po tom nevolno. Před silovým tréninkem používám teď nově Cellzoom, po tréninku gainer Actions Whey Gainer, a přibližně tři čtvrtě hodiny po gaineru používám Fusion Protein. Tentýž protein mám i večer místo druhé večeře.

Takhle cvičím od března, shodil jsem za tu dobu asi 3kg, na rukou a nohou je vidět úbytek tuku, hrudník je o něco víc vyrýsovaný, nemůžu se ale pořád zbavit tuku na břiše, což je asi můj hlavní cíl a tak nějak už nevím, jak ho z toho břicha dostat Měl by někdo nějaké rady?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!