Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lenkanovakova 37 165/68 a přáním je zhubnout min.10kg
Autor Zpráva
lenkanovakova

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2011 18:44:18


Ahojky všem,jsem tady prvně a teprve se rozkoukávám,nicméně jsem tady proto,že bych chtěla zhubnout a asi trovhu pomoc i se stravováním,protože tam je určitě zakopaný pes.Vzhledem k tomu,že mám sedavé zaměstnání,tak jsem se rozjela v bokách a na zadečku.Sport miluji a pohyb mi nedělá problém.Teď se pokusím trochu nastínit svůj jídelníček.
snídaně: černá káva
jogurt
svačina:ovoce
oběd: omáčka + těst. nebo rýže
svačina:nebývá
večeře: snažím se o zeleninu , ale né vždy to klapne

Vím že toto není vzorný jídelníček,proto moc prosím o radu.
Díky Lenka

Lenja

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2011 20:48:01


nejdřív bych doporučila přečíst články v rubrice Vše o hubnutí.. můžeš začít třeba tady: http://www.f-sport.cz/print.php?id=391

lenkanovakova

Člen

# Zasláno: 3 Říj 2011 21:01:23


díky za radu,přečetla jsem odkaz který jsi mi poradila a pokusila jsem si sestavit jídelníček.

5:30 jogurt activie musli+vláknina 120g
8:30 1 banán
11:30 2 kopečky rýže + vepř.maso
13:30 1 banán
16:30 1plátek slun.chleba + 1 cottege
19:00 1paprika,6 chery rajčat+měkký sýr zrající v solném nálevu z
kravského mléka

vím,že ten druhý banán jsem měla vyměnit za něco lepšího.
Ale pořád to vypadá lépe nž před tím,ne?
:lol::lol:

happyrelax

Člen

# Zasláno: 4 Říj 2011 09:13:20


lenkanovakova

Ahoj Lenko,

ten druhý jídelníček rozhodně vypadá líp než ten první, ale pořád to není ono
- v 5:30 sis měla dát k tomu jogurtu ještě třeba tmavé pečivo nebo vločky
- v 8:30 je jen banán špatně, k svačině bych si dala plátek nějakého žitného chleba třeba se šunkou nebo sýrem (ovoce se doporučuje jíst spíš po cvičení, jako samostatné jídlo to není nic moc, je to samý cukr - takže odpolední svačinka by měla být opravdu jiná)
- v 19:00 určo chybí zase sacharidy a nevím, jestli zrovna ten měkký sýr v solném nálevu je dobře, předpokládám že to obsahuje strašně moc soli, byly by určitě lepší třeba tvarůžky (zeleninu jako je paprika, okurka, rajčata ani zapisovat nemusíš, té si sněz kolik chceš )

Zkus sem hodit jídelníček na dnešek, držím palce

Lenja

Člen

# Zasláno: 4 Říj 2011 12:05:52


lenkanovakova
vždycky je potřeba myslet na to, že v každém denním jídlu musí být sacharidy i bílkoviny(chleba+šunka/sýr, rýže+ maso, vločky + jogurt... atd.)
jak píše happyrelax.. jogurt k snídani je málo a banán se také nedá pokládat za jídlo

ale jinak určo o moc lepší jídelák než předtím



lenkanovakova

Člen

# Zasláno: 4 Říj 2011 19:21:10


Ahojky
díky moc za rady,určitě se tím pokusím řídit.Potřebuji právě nějak nakopnout abych to chytla za správný konec a byla spokojená sama se sebou.Tak dnešní jídelníček zní takto.

5:30 vločky s mlékem
7:30 - 9:00 cvičení - posilka+ běh
9:30 banán
11:00 francouzké brambory
14:00 bílý jogurt
16:30 plátek slunečnicového chleba+šunka
19:00 100g kuřecího masa + zelenina

happyrelax

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2011 09:01:44


lenkanovakova
Děláš stejné chyby! V každém jídle bys měla mít jednak zdroj bílkovin (tj. šunka, kuřecí maso, jogurt, mléko,...), a jednak zdroj sacharidů (tj. brambory, rýže, tm. pečivo, vločky,...)!!
Tzn. že jen bílý jogurt je málo (dej si k němu i nějaké sacharidy), stejně tak kuřecí maso potřebuje taky nějaké sacharidy (je to poslední jídlo dne, tak už jich může být míň než v první půlce dne, ale jsou potřeba). A opět k tomu banánu, ten si máš dát ihned po cvičení (tzn. v 9.00) a v 9.30 si dát normální svačinku (třeba chleba se sýrem).
A na můj vkus je tam moc dlouhá mezera mezi 5:30 a 9:30 (největší mezera by měla být 3 hodiny)...takže by to cvičení chtělo lépe naplánovat!

A co budeš jíst dnes?

Marek

Moderátor

# Zasláno: 5 Říj 2011 09:18:28 ° Změnil/a: Marek


lenkanovakova
Jak ti píše happyrelax, složení jídel nic moc. Přečti si taky TOHLE plus navazující a podobné články tady, čím víc, tím líp, fantazii se meze nekladou
Pak budeš vědět, že jen jogurt je málo. Pauzu máš ráno opravdu delší, pokud tam máš cvičení, tak je to pochopitelné, ale i tak je fajn se najíst třeba hodinu před cvičením, po cvičení hned kus ovoce a tak půl hodiny hodinu potom zas další jídlo. Z tohohle pohledu tu totiž máš pauzu od 5:30 až do 11:00, banán se ani nepočítá, protože by měl zmizet ve zvýšené potřebě sacharidů po cvičení.

Abundantia

Člen

# Zasláno: 5 Říj 2011 09:48:57


lenkanovakova
Jestli to Lenka nemyslí tak jako já kdysi, že po cvičení je třeba dát tělu pauzu na tzv. doběhnutí pálení tuků kdysi se hodně tvrdilo, že po cvičení se má alespoň půl hodina nejíst a nesprchovat se /!!!/ aby tělo ještě pálilo tuk... pak se dá to ovoce a pak zase tak za hodinu a půl jídlo s B a S. U mě to vede k tomu, že když si hned po cvičení nedám pořádné ovoce a za cca 30 minut normal jídlo, jsem pak unavená, rozežraná a drží se mě to i dva dny potom, protože to tělo prostě mohlo a chtělo regenerovat hned. Hlavně to tak mám ráno, když cvičím, protože už tak je hladina cukru v krvi nižší než odpoledne.

Takže kratší pauzy, ovoce hned po cvičení a krátce na to třeba po sprše normální jídlo.

A že ji Lenka málo a má to ne zrovna dobře poskládané, to vidíme asi všichni.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!