Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Misa00 23, - 171/108
Autor Zpráva
Misa00

Člen

# Zasláno: 1 Lis 2011 17:13:37


Ahoj,

ráda bych se k vám připojila a měla nad sebou větší kontrolu.. Ne, že bych jedla nějak nezdravě nebo neměla fyzičku, ale není to vidět, ať dělám, co dělám.. takže si to začnu psát, naslouchat a snad to půjde.

moje obvyklé jídlo vypadá asi takhle:

snídaně: vločky, mléko nebo jogurt, občas vajíčka a chleba (pšeničnožitný, čistě žitný nějak nezvládám nebo nevém o žádném dobrém)

svačina: jogurt, knack nebo sýr, šunka

oběd: rýžě, kuřecí maso, brambory, cottage

svačina: sýr, šunka, jogurt, knack

večeře: kuřecí maso, nějaký knack, salát s kuřecím masem, cottage, kousek brambory

zeleninu, hlavně papriky, okurky a rajčata futruju furt v průběhu dne

Marek

Moderátor

# Zasláno: 1 Lis 2011 20:04:19


Misa00
Ahoj, jídelníček není špatný, jen by to chtělo spíš 6-7 jídel (pokud nemáš nějak extra krátký den) a taky spočítat, protože toho může být jak moc, tak málo
Knack dopoledne je málo, i když zas podle množství, spíš ale by to chtělo něco vydatnějšího, já bych teda za půl hodiny kručel Odpoledne už to jde, ale pořád záleží na množství.
Každopádně to bude chtít zpestřit protože kuře denně (nebo dokonce 2x) se dříve nebo později zají stejně jako cottage.

Misa00

Člen

# Zasláno: 1 Lis 2011 23:36:40


Není to denně, ale tohle je taková nejčastější verze.. vzhledem k tomu, že se doma moc nezdržuju, tak potřebuju něco pokud možno rychlýho a dobře přenosnýho

Sansaj

Člen

# Zasláno: 2 Lis 2011 07:05:50


Misa00
Ahoj a vitej
Je potreba to jidlo co mas zvazit a napsat sem kolik toho mas a pak nasledne spocitat podily Sacharidu,Bilkovin a Tuku.Dale je dulezite psat presny casy kdy to jidlo mas,pauza mezi jidly by mela byt maximalne 3hodiny nejlepsi je jist kazdou 2 hodinu ale nekdy je s tim casem problem.Dulezity je i pitny rezim denne by se melo vypit 2-4 litry tekutin.Dalsi dulezita vec je jestli aktivne sportujes a jak casto.Od toho se pak odviji i skladba toho jidelnicku.Ja vim zda se toho moc najednou ale neni to tak slozite jak to vypada a uvidis ze kdyz se to vse naucis tak pak uz to bude rutina,ja sem stim taky prvni tyden bojoval nez jsem se do tohodostal a potom tydnu uz to bylo vse v pohode jen se staci zorientovat Pokud jsi to este neudelala tak si poradne prostuduj sekci pro zacatecniky kde najdes vse o tom jak zacit a dalsi dulezite veci a doporucuji si projit i nektere denicky zde pritomnych kde uvidis jak to tu asi tak funguje ohledne pocitani hodnot a skladby jidla,mne to docela dost pomohlo a nasel jsem i spousty inspiraci na jidla No to by bylo pro zacatek asi vse Tak se drz a uvidis ze to pujde

Misa00

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2011 10:58:53


Snidane: Jogurt Selský čokoládový (Hollandia) 200,00g 800kJ 5,60g 24,00g 6,60g
Müsli s ovocem (Emco) 30,00g 404kJ 2,40g 20,10g 0,60g 0mg
Svacina: Žloutek 20,00g 298kJ 3,30g 0,10g 6,50g 290mg
Bílek 66,00g 134kJ 7,20g 0,40g 0,20g 0mg
Chléb Vita žitný (Odkolek) 50,00g 434kJ 5,00g 31,00g 1,25g #
Obed: Kuřecí prsíčka 100,00g 366kJ 18,90g 0,30g 1,00g 50mg
Rýže Basmati (Lagris) 30,00g 462kJ 2,10g 23,52g 0,18g #
Svacina: Knäckebrot žitný (Racio) 30,00g 390kJ 2,61 18,90g 0,87g 0mg
Tvaroh měkký (Laktos) 100,00g 289kJ 12,20g 3,90g 0,10g #
Vecere: Sýr Cottage (Madeta) 150,00g 656kJ 17,25g 4,95g 7,50g #
Brambory zimní 40,00g 132kJ 0,72g 7,28g 0,12g 0mg
* Hodnoty cholesterolu se různí podle použitých surovin
Součet 4 365kJ B77,28g S134,45g T24,92g 340mg

MichalPM

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2011 11:34:53


Misa00
strasne malo!!!

Denda

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2011 12:02:36


MichalPM
Toho cholesterolu viď?

veveruska

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 09:41:33 ° Změnil/a: veveruska


ahojky, pravděpodobně myslel Michal ne cholesterolu, ale málo bílkovin a sacharidů . To je můj názor. Chtělo by to
aspoň 90g bílkovin a 170g sacharidů.
Nemáš hlad?
na svačinu si dej pořádný kus chleba žitného a kneky nechej na večer


Misa00

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 10:36:01


Přidalo se tam ještě něco, takže toho bylo víc. Žitný chleba se šunkou a zeleninu nepočítám Po 80 km na kole padnul banán

Sansaj

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 10:48:53


Misa00
Ty jo 80km na kole to sis makla a i tohle je duvod pridat jidlo aby telo melo z ceho brat ,opakuje se to tu porad dokola jezte jezte jezte nebo niceho nedosahnete,jak tu rika porad dokola Michal,Tim ze budes malo jist si akorat zpomalis metabolismus,chce to opravdu pridat.

V tabulkach pri tve telkesne konstrukci jsou minimalni hodnoty pod ktery by jsi nemela jit 91g bilkovin , 22g tuky a 166 sacharidy toto jsou opravdu pro tebe limitni hodnoty.jinak se doporucuje stred a obvzlaste kdyz takhle sportujes, takze kdyz budes mit za den 130g bilkovin, 30g tuku a 190 sacharidu tak se nic nestane neni to uplnej stred je to o neco min nez stred.

Ten chleba zapocitej,patri to do jidelaku,banan po takove fyzicke namaze pocitat nemusis jsou to rychle sacharidy na doplneni energie pro svalovou tkan.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 11:26:52


veveruska
Denda to myslela jako žertík..

MichalPM

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 11:29:48


Misa00
na tvou vahu jez klidne kolem 200S a nic se nestane..pokud budes makat, tak sadlo pujde dolu i tak..a nedostanes se do toho blbyho momentu, ze prestanes hubnout a nebude kde ubirat..
praxe je takova,ze je treba zpocatku nasadit co nejvic jidla a s ubyvajici vahou se muze ubirat,ale pokud to clovek dela spravne, vetsinou se ani ubirat nemusi,spis naopak...
precti si toto..

http://www.fitnet.cz/index.php?&desktop_back=clanky&action_back=view&i d_back=6&desktop=clanky&action=view&id=394

Denda

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 12:46:48


MichalPM


Misa00

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 13:58:54


Sansaj

80 je taková normálka, dávám to běžně, ale nějak to ničemu nepomáhá.. k čemu mi je fyzička jako prase, když tak sama vypadám..

MichalPM


Ok, budu se snažit, ono se to nezdá, ale když to začne člevěk hlídat, tak je toho hrozně moc na tyhle hodnoty a je fuška to sníst
Přečteno, souhlasím.


Chtěla jsem se vás zeptat, nemáte někdo zkušenost s Contours? Přemýšlím o tom už delší dobu, protože takový "typicky" ženská cvičení nesnáším, ale u tohohle váhám. Chodím na spinning, občas do posilky, ale přiznávám, že mě posilka samotnou nebaví a radši se vyblbnu jinak. 2x týdně mám fotbal, ve škole 4h ve fitku, 4h nějakou hru, jezdím na bruslích, na kole, občas se proběhnu.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 7 Lis 2011 16:32:54


Misa00
Tak u tebe opravdu zrejme bude problem v tom zpomalenym metabolizmu,takze opravdu to chce zacit si hlidat jidlo,ono to stejne vsechno je o jidle to ti dela az 80% uspechu zbytek to ostatni.Ja diky zmenenemu jidelnicku ze zacatku sundal 5kg a koukni se ke mne jaky naloze jidla mam ja a je to super,proste telo za 2 hodiny hlasi ze ma hlad a to k obedu snim 220-300g kurecich prsou a brambory k tomu

Dale ti doporucuji clanek na uvodni strance Jak se pali tuky,je to tam krasne rozepsane a pokud chces opravdu zacit palit tuk tak bez toho zvedani zeleza to asi nepujde.

Misa00

Člen

# Zasláno: 22 Kvě 2012 20:51:19


Ahoj, jsem zpět v Čechách a také tady. Od zítra jedu

snídaně: 40g vloček, 150g activia bílá, půlka grepu
svačina: 50g žitný chleba, potřený lučinou, 40g šunky (96%masa), okurka, parprika
oběd: 230g brambory, 120g kuřecí maso, 100g cottage, zelenina
cvičení: hodina kardio, 30 minut power plate
svačina: 40g sýr (30%), 50g cottage, 20g žitný chleba
večeře: 120g kuřecí maso, 30g knupsi, zelenina
večeře2: 100g tvarohu s pažitkou, jeden, dva knupsi


Ať se vám všem daří! Venku je krásně

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!