Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Baruš - 21 let, 153/59
Autor Zpráva
Barus

Člen

# Zasláno: 13 Lis 2011 18:20:01


Ahoj,
potřebovala bych poradit.
Po nastoupení na VŠ jsem postupně přibrala asi 10 kg za dva roky a hlavně... dalších 5 kg přibrala po operaci srdce v únoru.
Teď můžu sportovat prakticky tak, jak mi to vlastní kondice dovolí. Což znamená žádná omezení.
Přesto ať se snažím jíst pravidelně, cvičit, nějak to pořád nechce pryč. Začínám si připadat docela oplácaně, tak by bylo fajn s tím něco dělat.
Byla bych ráda hlavně za radu ohledně jídelníčku a cvičebního plánu.
Druhým týdnem chodím 2x týdně na pilates, min. 4x týdně každé ráno jezdím na rotopedu (40-60w, 30 minut)
Taky by se našly procházky se psem, ale to je drobnost.
A k tomu si chci přibrat taebo nebo zumbu. Docela se na to těším
Aktivity bych chtěla zachovat, jen bych byla vděčná za radu o tom, jak často a co.
Stavím se k pohybu docela s radostí. Potřebuji jen jednoduché instrukce co, jak, kdy..

Díky,
Barča

MichalPM

Člen

# Zasláno: 13 Lis 2011 18:36:15


Barus
1/ potrebujes vytvarovat, tj. nabrat svalovou hmotu
2/ zumba a podobny hopsani jiste navstevuj, ale spis jen jako zabavu..zbytku sadla se zbavis diky posilovani a jidelnicku
3/ precti si Navod pro zacatecniky a clanky o jidle, cviceni apod..
4/ 2x tydne poradny trenink do 45minut a ve zbylych 2-3dnech aerobka, k tomu kvalitni jidelak a melo by to jit..

Barus

Člen

# Zasláno: 30 Lis 2011 20:17:38 ° Změnil/a: Barus


Tak jsem se do toho dala.
Prozatím jsem to ustálila na 2x týdně posilování (nebo ono pilates. Zázračně mi vyhovuje více než posilovna)
2x týdně kolo oněch 30 min na 60w
+ nějaké rychlé procházky a drobné hlouposti jako šlapání do schodů (mám jich minimálně 200 za den, ale to se nepočítá

S jídelníčkem si nejsem jistá, ale vypadá asi takto:
7:30 - ovesná kaše 40g (upřímně nevážím. Funguji na menší půlce šálku vloček a menším šálku mléka)
9:30 - 2 bebe dobré ráno nebo
50g zeleniny + 15g tvarůžek nebo cottage + racio chlebíček nebo 2 Knäckebrot
12:00 - 100g kuře nebo ryba + 60g příloha (rýže, kuskus, brambory, event. celozrné těstoviny) + 50g zelenina
15:00 - 50g zeleniny + 15g tvarůžek nebo cottage + racio chlebíček nebo 2 Knäckebrot (obměna za 1. svačinu)
18:00 - 30g cottage nebo 50g tuňák (kuře, šmakoun, ryby..) + 100g zeleniny + racio chlebíček nebo 2 Knäckebrot nebo 30g přílohy
20:00 - 20g cottage nebo šmakoun + racio chlebíček nebo 2 Knäckebrot

K pití voda nebo čaje, na což jsem zvyklá. V poslední době jsem objevila zázrak rooibosu. Bez kofeinu, vhodný po celý den i pro děti a ještě chutná.

Každý den určitě nejím to stejné, ale tohle je přibližný výčet. Byla bych ráda, kdybych věděla, zda dělám něco špatně.
Bohužel občas se mi nepovede vstát na těch 7, tak snídám kaši a svačinu vynechám. Asi se za to budu fackovat a natahovat budíka i tak.

Chvilku mi trvalo, než jsem se prolouskala jídelníčkem. Váhový úbytek je tedy 0.5kg. Chci se ovšem hlavně vlézt do starých kalhot a váhu přisuzuji spíše tomu, že si odpírám sladkosti.
Je to moc či málo? Cvičení, jídelák? Děkuji za rady

Sansaj

Člen

# Zasláno: 30 Lis 2011 20:38:04


Barus
Nechci byt na tebe moc prisny ale chybi ti tam pres den kvalitni dlouhy sacharidy (zitny chleb,grahamovy chleb) ,ty raciolky si nech na posledni jidlo vecer a misto toho zarad chlebiky,jsou vyzivove hodnotnejsi,svacinu urcite nevynechavej a i kdyz vstanes pozdejs tak dodrzuj ty 2 hodinovy rozestupy a uvidis ze se tam vejde.Dalsi vec be be dobre rano bych vubec nebral koulni se na slozeni a uvidis co v tom vsechno je,misto toho bych dal jogurt s a kdyz uz tak s kvalitnimi musli.Ty prilohy k obedu mas hrozne ale hrozne malo nemas po tom hlad??Ryze by jsi mela dat aspon 60g a brambory asi tak 250g.Urcite by to chtelo ty hodnoty spocitat a urcite v prvnich tydnech i vazit aby jsi mela jistotu kolik toho opravdu mas.Zeleninu do celkovych hodnot nepocitej ma neplnohodnotne nutricni hodnoty.15g tvaruzku je taky pidiporce mas toho proste hrozne malo,fakt si to spocitej na flora.cz a pak sem hod ty hodnoty a uvidis jak malo toho mas a zeleninou to nedozenes.

Barus

Člen

# Zasláno: 30 Lis 2011 21:27:18 ° Změnil/a: Barus


Jen buď přísný, budu ráda. Radu potřebuju.
Zatím takhle jím necelý týden. Pravda je, že zezačátku hlad byl, ale..
Chlebík mi určitě chybí. Zařadím, to se neboj.
Bebe dobré ráno jsem si tam vepsala spíše jako krizovku dvakrát týdně, když se mi nepodaří dostat se k pořádné sváči.
U příloh je to jednoduchý překlep 30g místo 60g. To se omlouvám. Asi bych umírala hlady. Ovšem i těch brambor jím tolik.
Jídlo se pokouším vážit, co to jde.

Koukla jsem se na stránku, kterou jsi mi doporučil a po vepsání jídelníčku vyjely mi tyhle hodnoty:

Energie: 3 543,60kJ (36.3 % DDD pro mě)
Bílkoviny: 65,09g (89.2 %)
Sacharidy: 101,53g (29.3 %)
Tuky: 19,80g (27.1 %)
Cholesterol: 149,70mg (49.9 %)

Zvláštní je, že jídelníček jsem sestavovala podle rad ZDE na stránkách. Ale nejsem si jistá, jestli je to to pravé ořechové, když to vidím.
Člověk možná něco ubere, ale nejspíše nenechám tělo, aby sežralo samo sebe.
Jsem ráda, že takto jím jen pár dní a pokusím se ještě popřemýšlet, zda je to správná cesta.
Který z pánů / paní, tvořících tyto jídelníčky mě přesvědčí o opaku? :-p

Sansaj

Člen

# Zasláno: 30 Lis 2011 21:48:09


Barus
Tak vidis sama ze jsi mela hlad a to neni dobre,tim se zpomaluje metabolismus upakuje se to tu porad dokola, ty hodnoty co jsou zd v tabulkach tak jsou pro ty co cely den sedi na zadku a nehnou se.Ty potrebujes drzet hodnory nekde kolem stredu te tabulky coz je zhruba 90g bilkovin , 150g sacharidu a tuky by nemely klesnout pod 20g je to takovy zlaty stred kdyz bude vic nic se nedeje,protoze pokud by se vaha nehla tak se to davzdy z tehle hodnot korigovat.

Takze pro priste zaradit chleba pres den a knacky nechat na posledni jidlo.Brambory navysit aspon na 250g, tvaruzky take navysit a navic ty jsou telu prospesne.Tunacka muzes dat celou plechovku chce si to s tim trochu pohrat a koukni se i zde do jidelnicku ostatnich a vem si od nich inspiraci , je spousta mozmosti co zaradit a jak to upravit,jen to chce trochu odvahy

Tak at se dari a priste at je to lepsi a uvidis ze to pujde

Barus

Člen

# Zasláno: 30 Lis 2011 22:12:38


Děkuji, že mi odpověděl někdo rozumný

To, že je to pro lenochy, jsem nevěděla. V tom bude asi ta chyba.

Předtím jsem mlsala, co se dalo, nevěděla co kdy jíst (ovoce večer..) a tak nějak se moc nehýbala. Teď jsem pohybu přišla na chuť.
Tak to chce hlavně utnout tipec bonbónům a posedávání.

Pravděpodobně budu pokračovat porcemi, na jaké jsem byla zvyklá, jen trochu menší. A malinko zdravější + sacharidy ráno, bílkoviny večer. Ono to opravdu vypadá, podle toho, co píšeš..
Když znám zásady správného jídelníčku a, mělo by to jít samo.

Díky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!