Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / VlastikS 22/86/175
Autor Zpráva
VlastikS

Člen

# Zasláno: 1 Pro 2011 18:52:37


Zdravím. Můj dotaz je takový komplexnější. Po delší době jsem se vrátil k fotbalu a těch pár kilo dolů by bylo potřeba. Vážím nyní 86kg se svou výškou 175cm. Chtěl bych shodit aspoň na váhu okolo 78kg možná i méně. V jídeláku se taky docela vyznám. Články pro začátečníky dávno pročteny. Můj hlavní dotaz se týká toho, že mám aerobku 5 dní v týdnu + posilovna. A mám tedy upravit hodnoty B/S/T jinak než sou v tabulkách na foru, kde mi to po vypoctu vypise doporucene hodnoty? Jak sem psal je mi 22 let, výška 175, váha 86kg. Tadyk mám nástin aktivit.
pondělí (posilovna + 1 za 14 dní futsal v hale cca 1 hodina)
úterý (futsal hala 1 hodina + posilovna)
středa (futsal hala 1,5 hod)
čtvrtek (posilovna)
pátek(futsal + nohejbal cca 3hod v hale)
sobota(futsal hala)
neděle volno

A v létě to není o moc volnější.

Hodím sem i nástřel jideláku.
snídaně - omeleta ze 2 vajec + chleb. / ovesné vločky (cca 30g) smíchané s jogurtem Hollandia / občas jahlova kaše
svačina - chleba + tuňák / chleba + sýr případně cottage.
oběd - co menza dá. Vyhýbám smaženým jídlům. Spise krůti nebo kuřecí maso. Příloha buď brambory nebo rýže.
2 sváča - teď jsem většinou býval ve škole, takže nějaká čočková polévka s rohlikem (u nás v kantýně ji mají výbornou) .
předvečeře - chleba + tvarůžky, případně tvaroh nebo cottage
Večeře většinou stejná jako předvečeře.
Schválně zatím neudávám váhy. Protože jak sme psal nevím kolik S/B/T denně jíst. Podle toho si váhy už dopočítám.
Sem tam i nějaké to ovoce jako pomeranč, banán, hrozny atd.
Jinak k jídlům si dávám i nějakou tu zeleninu. Ale to beru jako doplněk.

V průběhu dne teď zařazuji i protein kvůli regenraci.. Je toho přece jen docela dost. Jen by mě ještě zajímal názor/zkušenost s doplňkama na regeneraci a výživu kloubů, přece jen ta hala a tvrdý povrch dává těm kolenům/kotníkům řádně zabrat. Dekuji za odpověď.

tonda2a

Člen

# Zasláno: 1 Pro 2011 19:09:33


VlastikS

Vlastiku mahoj a vítám tě tady na stránkách. Je fajn, že už máš dopředu některé věci přečtené. Sice jsi moc nedával pozor, ale to nevadí. Zásada je taková, že v první polovině dne musíš jíst více sachrů a méně bílkovin, ve druhé polovině dne je to obráceně. Pokud jde o tvarůžky a tuňáka, tak spíš večer, než dopoledne a odpoledne. Odborníci ti to tady vysvětlí lépe, ale zatím pro začátek alespoň toliko. Zkoukni nějaké jídeláky co tu najdeš a zkus se podle toho něco sestavit. Zatím držím palce a vydrž tady s námi.

VlastikS

Člen

# Zasláno: 1 Pro 2011 19:20:40


Od dik za radu. Ale pri cteni clanku zhubnout - jak na to.
( http://www.f-sport.cz/print.php?id=5 ) pisou jako prvni svacu
"9.00 20g knaeckebrot, 50g cottage, zelenina" nebo dokonce
11.00 2 knuspi,100 čistý tvaroh. Tak sem vychazel z tohoto

Jinak syr sem nemyslel tvaruzky, ale EIDAM 30 Jinak jeste nejaky podnet na co se zamerit?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!