Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Piitulka 67/171 - Cvičím, ale nehubnu!
Autor Zpráva
Piitulka

Člen

# Zasláno: 13 Pro 2011 15:20:30


Ahoj všem,

rozhodla jsem se změnit životní styl a zhubnout o cca 10kg. Při váze 69kg/171cm. Začala jsem pravidelně jezdit na rotopedu, plavat, jezdit na kole a hodně zdravě jíst. K tomu jsem si pořídila cartnitin od Nutrendu a Hydroxycut na spalování tuků. Vím, že nemohu čekat zázraky, ale po 3 týdnech jsem zhubla pouze dvě kila, tj na 67kg. Když jsem se dnes postavila na váhu, měla jsem opět 68kg. Nechci vše hned, ale alespoň nějaký výsledek by potěšil, motivoval.
Dodržuji vše, večer, když mě přepadne hlad, dám si maximálně zeleninu. Naprosto jsem vyloučila sladkosti a vše nezdravé jako brambůrky atd. Nechápu, kde dělám chybu na rotopedu jezdím vždy přes hodinu. Tep si hlídám mezi 140-170 za minutu. Začínám být demotivovaná a zoufalá, že se mi snad nikdy nepodaří zhubnout a samozřejmě mi to bere chuť na cvičení. Ještě k tomu, když si dám třeba jen trochu jídla, jakobych cítila, že se mi vše ukládá na bocích a hýždích. Cítím takové brnění. Asi mi už z toho přeskočilo.

Poradíte prosím někdo?

Děkuji

P.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 13 Pro 2011 16:06:00 ° Změnil/a: MichalPM


ahoj..
ano, asi preskocilo..
ale ne ,neboj..vsechno pujde, jen si musis precist Navod pro zacatecniky a veskery potrebny clanky o jidle a cviceni..napr. Kudy mizi tuky z tela, Jak nejlepe cvicit pro paleni tuku apod...
pak uz budes moudrejsi.
tak drzim palce..

Sansaj

Člen

# Zasláno: 13 Pro 2011 16:35:02


Piitulka
Ahoj no ono to chce trochu vice probadat i to stravovani a hodnoty jidla atp...jak ti radi Michal vse prostuduj a pak uvidis

Taky drzim palce

kveta

Moderátor

# Zasláno: 13 Pro 2011 23:15:41 ° Změnil/a: kveta


'Cvičím, ale nehubnu!' ... versus ... 'po 3 týdnech jsem zhubla pouze dvě kila'

'Ještě k tomu, když si dám třeba jen trochu jídla, jakobych cítila, že se mi vše ukládá na bocích a hýždích. Cítím takové brnění.'


Achjo, to je furt dokola. Kam na to ty zensky chodej?!

Piitulka
Cti, studuj a pak pripadne res.

arnold

Člen

# Zasláno: 14 Pro 2011 06:55:26


Vím, že nemohu čekat zázraky, ale po 3 týdnech jsem zhubla pouze dvě kila, tj na 67kg. Když jsem se dnes postavila na váhu, měla jsem opět 68kg. Nechci vše hned, ale alespoň nějaký výsledek by potěšil, motivoval.
Začínám být demotivovaná a zoufalá, že se mi snad nikdy nepodaří zhubnout a samozřejmě mi to bere chuť na cvičení.

To nemusíš být hned demotivovaná, není důvod ,dej tomu čas,musíš hledat v tréninku pozitiva a musí tě trochu bavit,jinak s tím brzy praštíš,ta TF je moc vysoko, pokud spolíháš jenom na rotoped tak 50-60% maxima.Tak cca do 130 tepů.

A co sestavení jídeláku ,tuky,bílkoviny,cukry?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Pro 2011 11:32:31


Piitulka
2kg za 3 týdny by byl obrovský úspěch, kdyby to byl tuk ...

Jenže 2kg shodím, když si zajdu na velkou.

Váha ti s tímhle nemá šanci pomoct, protože jen obsah tvých střev a vody ve svalech může být i 8kg. A to se vůbec nebavíme o tuku.

Jak se hubne doopravdy najdeš vlevo nahoře v Návodu pro začátečníky.

Piitulka

Člen

# Zasláno: 16 Pro 2011 20:01:35


Lidi,

vše jsem si bedlivě přečetla, než jsem sem napsala...Čekala jsem konstruktivní odpověď.

tonda2a

Člen

# Zasláno: 16 Pro 2011 20:32:27


Piitulka
ahoj a vítám tě tady. Tak konstruktivně. V podstatě ti už předřečníci řekli co máš dělat, ale neřekli ti nic nového, protože všechno jsi si už přečetla jak píšeš. Tak že v první řadě si musíš uvědomit, že musíš začít u jídla. To znamená, stravovat se 6x - 7x denně v pravidelných intervalech, pokud to půjde. Tím se nahodí metabolismus a začneš shazovat kilíčka hezky pomalu a jistě. V tabulkách na úvodní straně si zjistíš, kolik bílkovin, sacharidů a tuků máš denně konzumovat. To co ti vyjde musíš dodržovat, i když se ti to bude zdát moc. Pokud nebudeš cvičit, tak by ti to mělo stačit ke shazování váhy. Pokud budeš cvičit, tak si přidáš na B a S, tuky můžeš nechat mezi 20 ti a 30 ti g na den. 20 g je denní minimum, to musíš dodržet. Podle té tabulky si sestavíš jídelníček na den. To znamená u všech potravin kontrolovat hodnoty, kolik čeho v tom je. Důležité jsou míry. Může se stát, že neshodíš na váze, ale na objemu v centimetrech. Pak je to fajn. K tomu si ale znovu prostuduj jak shazovat váhu pro začátečníky. Ten začátek ale vidím v tom jídeláku, zelenina není jídlo, to nikde nevykazuj ani se na jeho konzumaci neodvolávej. To je jako bys nejedla nic, to samé je s ovocem. To jen dopoledne a nebo ihned po cvičení. Jinak taky jako by nebylo. A Hlavně si musíš srovnat v hlavě čeho chceš docílit a jak toho cíle dosáhneš. Psát že cítíš jak se ti všechno někam ukládá je ujetý. Tak že začni s ěmito konkrétními kroky a pak se dál ukáže. Jídelníček ti tady kde kdo skoukne a řekne ti co máš špatně a jak to udělat, aby to bylo OK. Bez toho už ti toho asi víc poradit nejde. Držím palce a přeji úspěch.

arnold

Člen

# Zasláno: 17 Pro 2011 09:03:08


Tep si hlídám mezi 140-170 za minutu
Piitulka
Stejně nechápu k čemu ti je dobrá tak vysoká TF.Pokud se nechystáš na závody ve sprintu.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!