Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Recepty a jídla / Proč celozrnné potraviny
Autor Zpráva
arnold

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2011 15:55:25 ° Změnil/a: arnold


Vezmu to trochu zeširoka, nedávno v televizi na ČT byl pořad, kde vědci z Kalifornské Univerzity "objevili Ameriku", dělali výzkum, kde zjistili, že bez dobrého fungování střev nemůžeme být zdraví, a dokonce prezentovali názor, že střeva v dobré kondici mají i vliv na správnou činnost mozku.
Zajímavé je, že orientální a medicína dálného východu to už prezentuje několik tisíc let, doslova se uvádí, že střeva v dobré kondici mají vliv na dobrou kondici mozku, máme-li střeva uvolněná ze špatného stravován, tak se to projevuje tupostí a chaotickým myšlení mozku.
Pokud ale jsou základem výživy celozrnnépotraviny, tak jsou střeva správně zatěžována, trávení probíhá ve střevech pomocí huňatých klků a podle Lamarckova výroku" funkce tvoří orgán" jsou střeva tímto způsobem procvičována a v dobré kondici, navíc se neuvolňují a netlačí na břišní stěnu. Břicho je rovné i bez nekonečného cvičení břišáků.
Takže pokud chceme být štíhlí a zdraví a nebýt tupci,potom by mělo být ve stravě co se týče sacharidů, 50% denní potřeby v celozrnných potravinách (vločky, natural rýže, celozrnné pečivo, ...).

Denda

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2011 17:44:05


arnold


tonda2a

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2011 18:48:46


arnold


OK ,

Sansaj

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2011 19:19:16


arnold
Zase jsem o neco chytrejsi


kingie

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2011 21:46:38


Mno ono i kdyz clovek ma dost zrni, tak pri celodennim sezeni bricho bud povoluje nebo tlaci na streva(podle toho v jake poloze sedite) a to s rovnym brichem taky nejde dohromady. Toz dodavam - kdyz musite sedet, chce to kazdou hodinku se protahnout a provetrat nohy

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2011 22:42:17


kingie
To je jasný že jsou to spojený nádoby ,pohyb+správná strava,
jde o to že jenom cvičení nevyřeší uvolnění střev , nejvíc markantní je to u některých profikulturistů kde vytváří jejich břicho dojem
spolknutého balonu, i když tam uvolnění střev a zvětšení vnitřních orgánů není jenom otázka výživy .

http://www.kulturistika.com/past-zvana-palumboismus

Orsa

Člen

# Zasláno: 16 Pro 2011 08:08:45


arnold díky

arnold

Člen

# Zasláno: 17 Úno 2012 16:03:40


Vliv vlákniny jako prevence kolorektálního karcinomu


Anglický lékař Sir Richard Doll odhaduje význam rizikových faktorů u všech malignit
v následujícím procentuálním pořadí:

"Vliv výživy 35%, kouření 30%, infekce 10%, sexuální nestřídmost 7%, riziko povolání 4%,
alkohol 3%, geofyzikální vlivy 3%, zamořené životní prostředí 2%, léky a diagnostické a
léčebné metody 1%."

( Dientsbier,
Skala, 1995)

Výživa

Plných 45 % spadá na vrub jídla a špatných stravovacích návyků.

Strava nezdravá, nevyvážená, obsahující velké množství živočišných tuků, tmavá masa,uzeniny,
málo ovoce ,zeleniny a celozrných potravin (tedy málo vlákniny), přejídání se, přesolování (máme až 100 násobně
větší spotřebu soli!), konzervované potraviny, přijímání nedostatečného množství tekutin a
nesprávná úprava jídel (smažení, grilování, pečení, uzení) zvyšuje riziko onemocnění.

Že je výživa významným prvkem v prevenci nebo naopak vyšší možnosti onemocnět touto
chorobou, dokazuje i fakt, že KRK je velice rozšířen v Evropě a Severní Americe, a naopak málo
se vyskytuje v Asii, Africe a Jižní Americe.

(Vorlíček, Vorlíčková, Konečný, 1993)

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2012 08:51:50 ° Změnil/a: arnold


Zajímavá nová informace je ,že co se týče vlákniny z ovoce a zeleniny není tak účinná v prevenci jako vláknina z obilovin.

Na základě analýzy 25 předchozích studí na toto téma však dodávají, že jen samotné ovoce a zelenina toto riziko nesníží. Potraviny, které by měl člověk konzumovat a které mají vysoký podíl vlákniny jsou, jak připomínají, celozrnný chléb, celozrnný žitný chléb, cereálie s vysokým obsahem vlákniny, celozrnné cereálie, hnědá rýže, pokrmy z ovesných vloček.
Jak známo, tyto složky potravy chrání proti srdečně cévním chorobám, avšak souvislost s rakovinou tlustého střeva a konečníku dosud nebyla plně prokázána, výsledky různých studií se ne vždy shodovaly.
Nyní vědci z Londýna, Leedsu a jejich nizozemští kolegové prověřily studie na toto téma a prověřili tak údaje o nejméně dvou milionech lidí. Tato rozsáhlá studie pak příznivý účinek vlákniny rozhodně prokázala.


rikolami

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2012 15:03:03


No zrovna jsem dopekl.

Špaldový celozrnný chléb se lněným a slunečnicovým semínkem.Nejen,že to je zdravé ale i chutné.

http://www.ulozto.cz/xeeaJBX/p1010137-jpg
http://www.ulozto.cz/xzLJhC1/p1010138-jpg
http://www.ulozto.cz/xE31Tss/p1010135-jpg

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!