Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - všeobecně / Antibiotika
Autor Zpráva
REV

Člen

# Zasláno: 19 Pro 2011 21:08:17


Čau, je to asi týden co jsem začal brát kreatin(crea-trix) a N.O(cellex) a samozřejmně gainer(GMM). Prostě jedu objem. Dneska jsem byl opakovaně u kožní lékařky s akné a ona mi napsala antibiotika, něakej AZITROX.
Ptal jsem se ji jestli můžu normálně cvičit a ona mi řekla, že v tom neni problém.
Toho gaineru se nebojím, ale myslíte, že musím vysadit to N.O a kreatin? Podle mně by to vadit nemělo, ale radši se ptám.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Pro 2011 08:20:41


REV
s těmi antibiotiky se to asi mlátit nebude.

V NOčku bude možná na škodu možná do plusu, že hodně prokrvuje i pokožku.

Ba i gainer má vliv. Obrovské objemy živin a i samotný trénink zvyšují tvou hladinu testosteronu, takže sice rosteš, ale dělá se ti více akne.

Osobně bych ti doporučil dát si přes svátky úplně volno (od doplňků i cvičení) - aspoň 10 dnů. Brát v klidu ty antibiotika a pak se do toho v lednu pustit s vervou.

REV

Člen

# Zasláno: 23 Pro 2011 10:28:40


Ok, dík. Radši jsem ty doplňky vysadil. Celkem mně to mrzí, protože jsem ten cyklus měl celej pěkně naplánovanej.

Celkem mně taky štve úroveň těch dneškních kožních lékařů. Minulý kožní lékařce jsem se zmínil, že mam protein a div tam neskákala na hlavě a nevolala policii .
Člověk může zdravě a pravidelně jíst a pít, cvičit, nechodit se každej den ožrat a nekouřit, ale bere protein a tak je pro ni odpad.
Ještě, že mam obrovskou trpělivot a holky nemlátim.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!