Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Nikolita 21let/162cm/78kg - cíl 55kg
Autor Zpráva
Nikolita

Člen

# Zasláno: 29 Pro 2011 21:32:22


Zdravím všechny, kdo nakoukli do mého deníčku

V tuto chvíli jsem v Londýně a mým přáním je se změnit, jako řada z vás. Změnit se se vším všudy - mým největším cílem je tady zhubnout 25 kg za rok.

Pracuji jako au pair a mám na starost jen jednoho 9 letého kluka, takže mám spoustu času, abych si mohla svůj sen splnit.

Nedávno jsem narazila na vaše stránky a tak jsem se rozhodla, že to zkusím tady, doufám, že mi pomůžete upravit můj jídelníček a řeknete v čem dělám chybu, klidně i trochu přísněji.

Za týden si budu kupovat pernamentku do posilovny, budeme tam chodit s kamoškou, tak doufám, že vydržíme.

Co říci na závěr?

Zítra začne můj velký boj, držte palce

Sansaj

Člen

# Zasláno: 29 Pro 2011 22:12:43


Nikolita
Ahoj a vitej

Urcite to chce si zde precist vsepro zacatecnikya ostatni clanky je tam popsana spousta dulezitych informaci.Urcite to chce napsat co mas rada a jestli mas nejake omezeni v pohybu nebo v jidle alergie atp... v neposledni rade to bude chtit urcite tvuj jidelnicek at uz stavajici nebo ten budouci i z hodnotama a dobou kdys to jidlo mela nebo budes mit.Zkus si jidlo rozdelit na casove useky 2-3 hodiny a jinak kalkulacku na hodnoty najdes na www.flora.cz nebo zde v tabulkach kde je to primo pripraveno ve worldu a muzes tam pridavat i svoje oblibena jidla.

no pro zacatek toho mas dosti a neboj se toho ze zacatku se ti to bude zdt hodne ale casem si zvyknes a uvidis ze to neni tak hrozne

Nikolita

Člen

# Zasláno: 30 Pro 2011 12:58:48


Sansaj

Ahoj, děkuji za rady
právě si všechno studuju ..

1) žádné alergie nemám
2) mám ráda snad všechno kromě vepřového masa
3) nemám žádné omezení v pohybu

Vypočítala jsem si hodnoty:

Bílkoviny 95
Sacharidy 128
Tuky 20
KJ 4576

Jídlo jsem si rozdělila do celého dne, stejně jako bylo v nápovědě

7:00
9:00
11:30
14:00
16:30
19:00

Mám jen dotaz ..
1)nezaznamená tělo, že třebas jím někdy o půl hodiny později?? Když někdy to je 2 hodiny a někdy 2,5 ?? nebo to je jedno?

2)Když s ním méně bílkovin a nebo sacharidů, získám s tím, že nebudu hubnout?

3) můžu cvičit 6-7 týdně? a nebo to je chyba?

4) spalovače: nezpůsobí to, že bych nemohla mít později děti? Je lepší hubnout přírodní cestou a nebo se spalovači? (asi zbytečná otázka, že ?

Sansaj

Člen

# Zasláno: 30 Pro 2011 13:32:02 ° Změnil/a: Sansaj


Nikolita
1, jeto o tvym pocitu nekdy prijde hlad uz po 2 hodinach a nekdy po 2,5 hodine nebo po 3 hodinach to si musis sama pocitove vysledovat ale proste telo nesmi hladovet , u mne to tak funguje ze se samo prihlasi o jdlo a tim ze zacne krucet v brise ale u tbe to bude trosicku jiny nez si na ten prijem zvykne tak bych to daval po 2,5 hodine a jedl tak ze i kdyz nebude chut jist tak to snim i ja jsem mel to same ze zacatku mi prislo toho jidla opravdu strasne moc a byl sem primo prejedeny ale za 14-21 dni se to ustalilo a po 2 hodibnach si telo zaclo rikat samo o jidlo je to zajimave ale opravdu to tak funguje

2,ne tam zalezi prave na tom jidle aby jsi jedla pravidelne , ono se kolikrat podari ze jeden den budes mit treba 110 bilkovin a 130 sacharidu sacharidu a nasledny den bude treba 95 bilkovin a 150 sacharidu.Tam zalezi potom na skladbe toho jidla aby te pri mensi hladine sacharidu a nekdy i bilkovin v tele nezacala honit mlsna , z vlastni zkusenosti to mam ze kdyz mam min sacharidu tak mne nekdy dozene mlsna a musim si dat treba kousek bananu nebo kosticku tmave 99% cokolady od Lind ale to je jen ve vyjimecnych pripadech kdy nemam pres den cas si dat radny jidlo jinak pokud budes dodrzovat zasady spravneho stravovani tak by te ta mlsna nemela dohonit.

3,6x-7x za tyden cvicit je blbost protoze stejne dulezita je i regenerace tela a bez regenerace hrozi telu pretrenovani a muze se objevit nejaky zdravotni problem kdy se telo proste zasekne a odmitne s tebou spolupracovat,mluvim zase ze sve zkusenosti muj treninkovy plan je 3+1 coz znamena 1 a 2 den tezke posilovani rozdeleny na partie tela, 3 den aerobka-spinning , treking, stepper atp.. a 4 den volno a regenerace a takhle to tocim dokola (klidne nahledni ke mne do treninkovyho logu jak to funguje a muzes i k ostatnim

4, spalovac bych zatim nepouzival a jel prirodni cestou a muj nazor je ze spalovac tuku by nemel mit vliv na zadnou telesnou funkci a ani by nemel ovlivnovat budouci tehotenstvi

a ja mizim do fitka drze a drzim palecky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!