Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lenie (Lenka) 68/168 - cíl-60kg-spíše abych se citíla skvěle.
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Sansaj

Člen

# Zasláno: 6 Led 2012 12:47:16


Lenie
Idealni je si sestavit jidelnicek treba na 3 dny , vse si v nem zapsat a spocitat hodnoty B/S/T a nebo pres den si vse zvazis co jis napises si cas a hodnoty a pak ty hodnoty u jidel na konci dne sectes a uvidis kolik jsi toho mela a od toho se bude dal odvijet jestli mas pridat nebo to nechat tak jak to mas dam sem maly priklad

nejak takhle by to mohlo vypadat

:00 müsli 40g + bílý jogurt 150g B11 T7 S26
10:30 piškoty 15g + jogurt 150g B6 T5 S34
12:30 mnohozrnný chléb 50g + tvaroh 50g B14 T3 S26
15:00 celozrnný knedlík 100g + hovězí zadní 140g B37 T13 S37
18:00 knuspi 15g + krůtí šunka 60g B14 T1 S10
21:00 knuspi 15g + krůtí šunka 60g B104 T1 S 10
23:00 knuspi 15g + tvarůžky 40g B10 T8 S17

B108 T31 S153

arnold

Člen

# Zasláno: 6 Led 2012 15:01:17


Lenie
Musíš mít přehled o naturálnich hodnotách potravin , které za den sníš

takže např
snidaně zeleninová polévka s 100 g rýže natural
zelenina v polévce se do celkových hodnot pro svou zanedbatelnou kcal hodnotu nemusí počítat, takže stačí rýže
Bílk. 10g,--sachry86g,---tuky 3,3g,--kcal415.

Lenie

Člen

# Zasláno: 6 Led 2012 19:57:22


ok, pokusim se,,, a rovrhla jsem si sport,
pondeli/utery-power joga/joga/pilates
streda-posilka
ctvrtek-posilka
patek-volno
sobbota/nedele-beh nebo plavani, popr, jiny dynamicky sport
...a v posilovne teda je zbytecne jit si na 40minut zabehat a oak si dat hodinku s cinkama?
a mám pravidelně jet ve stredu třeba prsa, ramena, zada-vrsek
a ve ctvrtek-biceps, triceps, bricho, spodek zad a nohy? a dat to do hodinky? sla jsem tento tyden takhle, dala 10minut zahrati na stroji, pak cvicit, min, 2cviky na sval 3x10-12, co nejmin pauz a pak 10minuty a stroji. ale misto cviku na nohy jsem sla na ten stroj pred a po jak se slape do chodu, jakože,

Lenie

Člen

# Zasláno: 10 Led 2012 10:48:31


9.1.
7:00-50gvločky+50gjablka+10g dynova sem.+1lžič.medu
10:30-80gjablka
11:30-babička dovezla oběd a to není možné si trochu nedat
2žufánky vývar+kroupy
rýže+jedno male stehno(maso nejím, jen velmi zřídka,a jen kuře-ryby jim normalně)
a k tomu 2 broskve-zavařené ve sladk.nálevu
půlku palačinky-marm.+tvaroh
14:00 a 16:00-50g žitno-pšen.pečivo+25g soj.syr
18:30-zel.salat+60gsoj.syr+100g(uvařené)kuskus+6ks soj.kostky +1male vejce

no, nic moc, ale s babičkou se zdravemu obedu vyhnout nedá. A to počítání se musím dostat.
Jinak, jestli jsem to dobře pochopila, každé jídlo musí být složeno z bílkovin a dlouhých sacharidů(ryze, lusteniny pečivo, oves.kaše, těstoviny-ne z bílé mouky, kuskus?akorat dopo více sacharidu a trochu bilkovin a k večeru to otočit, že a na večeři je teda dobré si dát zel.salat a co k tomu je nej? (ryba, vejce, sojové maso, tofu, a ze sachar. trochu lustenin, testoviny, ryze, pečivo? moc děkuji

Sansaj

Člen

# Zasláno: 10 Led 2012 16:35:56


Lenie
JJ presne tak je zbytecne jezdit 40 minut na orbitreku treba a jit pak dalsi hodinu posilovat,staci dat na zacatku a na konci 10minut.Jj musis si to rozdelit na dve casti jak pises.Na kazdou partii dat 2 cviky s 10-15 opakovani ve 3 ostrych seriich pred tim by mela byt 1-2 serie zahrivaci aby se prokrvil sval a pak jit na ostre serie a vzdy se zacina nejvetsim svalem a konci tema nejmensima (velke svaly-Hamstring,Quadriceps,Deltoids,Backs ; male svaly-Biceps,triceps,trapeuz) pauzy u velkych svalu by mely byt max.3 minuty u malych svalu max.2minuty ale nemusis to pocitat presne na vteriny a je to zase individualni

Presne tak kazdy jidlo by melo obsahovat bilkoviny i sacharidy,vecir si do toho zeleninovyho salatu muzes dat treba tunaka,muzes dat tofu,nebo mozzarelu,testoviny jednou za cas a ne casto maji velky podil kratkych sacharidu a nebo si dat celozrne testovinymuzes i celozrne pecivo nebo zitny chleb,grahamovy chleb.Ke druhe veceri dej treba cerstve syry nebo zrajici syry muzes dat i tvaroh a k tomu treba dexi chlebi,racio chlebiky nebo knackebroty

Lenie

Člen

# Zasláno: 10 Led 2012 17:10:54


Moc díky, si to tady pročítám a narazila jsem na jednu slečnu/paní, která má stejné parametry jako já, tak se budu inspirovat jejím jídelníček. i se mi moc líbí a myslím, že bude vyhovovat.
A taky mi moc nedělájí dobře ml.výrobky, tak sjem tady našla stránky, kde jedna uživatelka radila, čím to nahradit. Tak se pokusím. občas si bil.jogurt nebo tvaroh dám, ale mám citlivý(dědičně)žaludek.
Jinak těstoviny jsem si koupila špaldové.. ty k večeři mohu normal, nebo taky jen zřídka.
a sport jsem si dala, než mi začne semestr
utery-powerjoga/pilates
stř-posilovna
čtv.-joga(volno)
pat.volno
sob-běh nebo plavani
nedele-posilovna

Lenie

Člen

# Zasláno: 11 Led 2012 19:20:18


a můžu někam poslat své fota Martinovi?

Lenie

Člen

# Zasláno: 21 Led 2012 22:10:12


takže jsem si psala, co jím, a zjistila jsem, že skoro všechno moje jidlo bylo o tucích, skoro žádná bílkovina jen moc tuku a cukru.
takže tady jsem dala jidelak:

10:00-30oves.kase, 5med,10dyn.jader
12:00-30pohanka,50soj.maso+mraz.zelenina
14:30-25peč,50kozi syr, 5marmelada
16:30-to stejne
18:30-50treska,30ryze,10mouka,
21:00 a 23:00.1ksknac.50tvaroh a vsude plus zelenina, okurek

celkem 3805 - B73,5 T17,8 S114

Lenie

Člen

# Zasláno: 21 Led 2012 22:14:21


pondeli
7:00-30oves.kase, 5med, 10broskev
9:00-50tvaroh, 2knac, okurek
11:30-30hrach.kase
14:00.50tvaroh, 25peč,
16:0stejne
19:00-20tempeh,20ryze,40soj.kostky
21:00.100cottage,1ks cnac.

celkem 3830, B72 T16 S 117,5

jinak sport, power joga, posilovna, ale nějak nestíhám, mám zkouškové...
A co říkáte na kickbox? dalo by se to nahradit za posilovnu?

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!