Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Dagmar12 (Dáša) 40, 80/162 - Jak na Nový rok tak po celý rok - HUBNOUT!
Autor Zpráva
Dagmar12

Člen

# Zasláno: 1 Led 2012 11:11:59


Dáša 40/162/80 cíl mít opět pod 60kg.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Led 2012 11:27:26


Dagmar12
ahoj,
stránečku jsem ti právě vyrobil
Dagmar12- stránky člena diskuse

janova

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 13:39:05


Dagmar12
Ahojky, vítám tě mezi námi. Napiš něco o sobě. Co děláš,jak se stravuješ. Napiš nějakej jídelníček, co jsi všechno snědla za celý den.Hlavně si přečti všechny články,aby si věděla co a jak.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 14:14:48


Dagmar12
myslim, ze za tech 5 let muzes dosahnout pri vhodnem jidelnicku a primerenem pohybu opet divci vahu i figuru.. preju hodne trpelivosti..

Miruna

Člen

# Zasláno: 3 Led 2012 18:50:40


Dagmar12
Ahojky, taky tě tu vítám a přeju hodně zdaru a hlavně trpělivosti a disciplíny. Bez toho to nepůjde. Tak do toho

Dagmar12

Člen

# Zasláno: 4 Led 2012 18:58:01


Ahojky,
tak jsem tu opět. Děkuji za krásné přivítání a podporu, že to zvládnu. Pročítám a studuji to tady už skoro 14 dní, mnoho jsem se přiučila a hlavně dozvěděla, nabudily mě výsledky Vás všech. Chtěla bych opět vypadat jako člověk a né jako hrouda .
Celý život jsem zvyklá sportovat, do 15 let jsem dělala sportovní gymnastiku.Po zranění jsem musela ukončit "slibnou" kariéru a začal můj boj s váhou. Vzhledem k rodinné dispozici mám sklon k obezitě. Ale neřešila jsem to protože to nebylo potřeba, ale pak to začalo. Rok jsem nesportovala a váha šla nenápadně nahoru, jakmile jsem se sama sobě nelíbila začala jsem s posilováním a váhu jsem si upravila na 50-53 kg. To jsem si udržovala s menšími přestávkami do prvního těhotenství. Po dalších dvou těhotenstvích jsem se usadila na 60 kg, které jsem pak sportováním upravila na 55-58 kg (těch 58 bylo vždy po vánocích:biglol Jednou mi moje teta řekla: musíš si uvědomit, že pokud nechceš být tlustá musíš se chovat jako baletka - nepřejídat se a tvrdě dřít na své postavě! V celku jsem si to vzala k srdci a tak to bylo a do mých 37 let, kdy jsem gynekoloicky onecněla a prodělala operaci a pak následnou léčbu, naštěstí nešlo o onkologickou léčbu, ale i tak mi daly harmony zabrat. A taky můj přístup, zkrátka a dobře jem tak tak hýčkala až jsem se vypapala na 80 kg Dospělo tak daleko, že nemám co na sebe. Můj šatník je plný velikosti S a M, ale velikost XXXL tam fakt nemám, takže jsem vyslékla svou maminku, což není moc chválihodné! Nechci si kupovat nic dokud nebudu mít míň než 70 kg! To je můj nynější plán.
Pracuji jako vychovatelka na DM, kde jsou ubytovaní samí sportovci, takže si dokážete představit jak mi je mezi nimi. Ale naštěstí mě podporuje manžel i děti a mám slíbenou odměnu tak to MUSÍM DOKÁZAT!
Včera tj. 3. 1. jsem začala na tvrdo.

Snídaně: knackebrot 2ks
cottage 10g
šípkový čaj 250ml
Svačina: jogurt Activia 150g
grahamový rohlík 1 ks
Oběd: pečené kuře 150g
rýže 100g
Svačinka: paprika zelená 50g
sýr tavený Albert light 8g
knackebrot 2ks
čaj šípkový 250ml
Večeře I.: tuňák ve vl. šťávě 25g
rajče 100g
knackebrot 1 ks
Večeře II.: paprika zelená 50g
sýr tavený Albert light 8g
knackebrot 1ks
Vypila jsem kromě čaje, tak asi 1 l vody s citrónem.

Posilovat jsem nezačala, protože mě navštívila viróza, ale jela jsem 40 min. na rotopedu.
Dnes jsem měla obdobný jídelníček jen večer si dám na večeři místo tuňáka krůtí maso. A dnes jsem nejela ani na tom rotopedu, protože se fyzicky opravdu citím pod psa.

Denda

Člen

# Zasláno: 4 Led 2012 19:39:45


Ahoj,
tak se také přidávám k uvítacímu výboru
Ale hned ze začátku ti musim dát krapet za uši - ten jídelníček -no po pravdě nic moc.....začala jsi až moc tvrdě!

1. při 10g - ucítíš vůbec jak ten cottage chutná??? doufám, že je to tedy jen překlep a má tam být 100g!!!protože 2 knacky a 10g cottage to neni pořádná kvalitní snídaně!
2. pak by to relativně šlo a pak zas ta svačina - taveňák neni ani kvalitní jídlo(no taky si ho sem tam teda dám) ale neni to ani kvalitní bílkovina!!!
a zrovna tak 25g tuňáka - to je tak jedna lžička ne?

nemáš tam celkový souhr hodnot S,B a T,ale už takhle je vidět, že je toho málo! musíš přidat nebo se ti zpomalí metabolismus a pak přibereš i z jednoho rohlíku! neměla jsi večer hlad? no možná jak jsi ted nemocná tak nemáš tolik chuť k jídlu, ale až se budeš cítít líp, tak to přijde! Zkus vymyslet lepší ty svačiny a tu snídani určitě navyš...co vločky?

Sansaj

Člen

# Zasláno: 4 Led 2012 20:03:32


Dagmar12
Ahoj a vitej

Urcite ti s tim pomuzeme ale nebude to bezbolestne
Okamzite vypust z hlavy tu tvoji motivaci "Musim to dokazat tohle vede akorat do pekel, ano dobra motivace je ze mas za to neco slibeneho a je jedno za jak dlouho to dosahnes hlavne kdyz to bude natrvalo timhle se rid tim ze budes skrtit jidelnicek si akorat ublizis a muze nastat jo-jo efekt proto musis jist celkem vydatne a pravidelne vyhybat se bilemu pecivu,veskerym slazenym limobadam atp...urcite caje muzes a za den by jsi mela vypit 2-4 litry tekutin.

Chce to slozeni toho jidelnicku zpocitat jaky mas prijem bilkovin,sacharidu a tuku , zelenina se nezapocitava do jidel je to doplnek stravy kazdy jidlo by melo obsahovat kvalitni sacharidy nejvice ke snidani a behem dne by mel byt pomer sacharidu a bilkovin vyrovnany a vecer vice bilkovin a minimum sacharidu,kvalitni sacharidy=dlouhe sacharidy ty se skryvaji v tmavem celozrnem pecivu,zitnym chlebu a samozrejme v ovesnych vlockach asi nejlepsi dlouhy sadcharid ke snidani.Nejkvalitnejsi bilkoviny jsou obsazene v masu a pak v mlecnych vyrobcich,tuky jsou taky dulezite pro telo protoze se v nich rozkladaji nektere dulezite mineraly a vitaminy proto je dobre kdyz se dela zeleninovy salat tak do nej kapnout par kapek extra panenskeho olivoveho oleje,ovoce se doporucuje jist spise dopoledne nebo hned po cviceni protoze obsahuje kratky sacharid-fruktozu... mozna ti to prijde slozite ale uvidis casem se do toho dostanes a uvidis ze ostatni pridaji sve postrehy a navrhy

MichalPM

Člen

# Zasláno: 5 Led 2012 06:52:49


pristup "zacala jsem natvrdo" neni spravnej..vydrzi ti jen chvili, navic s timhle hladovym jidelakem bys dlouho nevydrzela..
musis si uvedomit, ze pokud chces shodit natrvalo, bude to trvat treba dva roky, mozna vic..takze zmeny musi bejt pozvolny a predevsim musis dostatecne jist, jinak je to docasny a nikdy nedosahnes trvalych vysledku..
nejdriv se uzdrav a pak zauvazuj o koupi permanentky do posilovny, kde se sadla nejlepe zbavuje
ale predevsim vylepsi ten jidelnicek..vychazej z toho, co jis rada, klidne to napis sem a pak to nejak upravime.

janova

Člen

# Zasláno: 5 Led 2012 10:07:54


Dagmar12
Ahojky, změna by měla být trvalá . Ne jenom na několik měsíců.Prostě si jídla,která máš ráda přizpůsobíš svému jídelníčku a svým hodnotám.Potom třeba zjistíš,jako já,že tě přejdou různé chutě,třeba na sladké,nebo na hodně mastné. Budeš muset číst etikety a zjišťovat,které potraviny jsou dobré a které ne. To se ale naučíš a potom to půjde samo.Nejlepší je digitální váha,na které si budeš vážit svoje porce.

Will

Člen

# Zasláno: 8 Led 2012 18:22:39


Zdravím, a přiju aby se dílo podařilo koukám, že máme vysněnou váhu stejnou tak s chutí do toho

Dagmar12

Člen

# Zasláno: 10 Led 2012 19:10:50


Tak už jsem zdolala virózu! Byl to boj, ale musela se vzdát. Konečně mám sílu na cvičení. Celou dobu nemoci jsem se snažila jít, alespoň trochu podle jídelníčku, jídlo k´jsem do sebe soukala. Občas mi bylo na umření, tak to fakt nedalo.
Dnes můj jídelníček byl následující:

snídaně: ovesná kaše Emco - 1 šáček, šípkový čaj

svačina: knaeckebrot - 2 ks
kuřecí šunka - 50g
kedluben

oběd: kuřecí prsa - 150g
rýže dušená - 60g (syrová)
zel. salát

svačina: knaeckebrot - 2 ks
sýr Eidam 30% - 75g
čaj

večeře: kuřecí prsa - 150g
rýže - 60g

druhá večeře: knaeckebrot 2 - ks
kuřecí šunka - 50g

Tu druhou večeři si dám 21,00 hod., protože jsem v práci


Než jsem šla do práce tak jsem si zacvičila podle tréninku pro začátečníky. Teď se citím dobře a těším se na další den.
Na snídani mám nachystaný: jogurt ligh + ovesné muslli, čaj
Mohli by jste mi prosím poradit jak si zpestřit jídelníček, jsem masový typ, zeleninu mám taky moc ráda, ale ty přílohy mi dělají problémy
Jinak u nás celý den, padal déšt se sněhem, ale na horách (Jeseníky) jsou ideální podmínky na lyžování.
Doufám, že váha půjde dolů a příští zimu se opět vrátím na snowboard

Sansaj

Člen

# Zasláno: 10 Led 2012 19:44:38


Dagmar12
Chces nejaky receptik co treba Kureci na kari s ryzi nebo losos na zelenine , kruti spizy se zeleninkou , drubezi mlety prirodni rizek , kureci jatra s bramburkem , plnena veprova pecene se sunkou syrem a spenatem , veprove medaile s panenky s gratinovanou brokolici , hovezi biftek s grilovanou zeleninou , prirodni rostena s dusenou cibulkou je toho spousta

No u nas v Praze svitilo ted odpoledne slunicko jak na jare ale ted uz teplota klesla na -3 stupne tak uvidime zitra jestli nebude snezit ale zatim je jasno

Dagmar12

Člen

# Zasláno: 10 Led 2012 20:26:18 ° Změnil/a: Dagmar12


Jen jsem si přečetla návrhy tvých receptů a už mám nápady na zítřejší oběd a potažmo i večeři. Díky.

janova

Člen

# Zasláno: 11 Led 2012 10:48:01


Dagmar12
K večeři 60g syrové rýže, to myslíš neuvařené? K večeři by to bylo strašně moc. K tý první svačině si dej pořádný chleba,kneky nech na odpoledne a večer. Jinak budeš mít dopoledne hlad.

Miruna

Člen

# Zasláno: 12 Led 2012 11:55:23


Dagmar12
Z který strany Jeseníků se vyskytuješ? Já mám výhled na Praděd od Šumperka

Dagmar12

Člen

# Zasláno: 12 Led 2012 20:48:03


Dnes posilování podle tréninku pro začátečníky - druhý den.

snídaně: jodurt bílý light s musli
čaj šípkový
svačina: knupsi 3 ks
sýr Eidam 30% 50g
kedlub
oběd: kuřecí játra 100g
brambory 100g
zel. salát
svačina: tvarohová pomazánka 50g, rajče
knaeckebrot 2 ks
šípkový čaj
večeře I.: vejce 1 ks
knaeckebrot 2 ks
čaj
večeře II.aprika 1 ks
šunka kuřecí 20g
knupsi 2 ks

Dagmar12

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 20:19:46


snídaně: kornspitz 1 ks
jogurt bílý 125 g
šípkový čaj
svačina: chleba celozrnný 50 g
sýr Eidam 30% 25 g
paprika 50 g
oběd: krůtí prsa 100 g
rýže 45 g
zel. salát 150 g
svačina: knäckebrot 20 g
šunka 25 g
rajče 100 g
večeře I.: dušená kuř. játra 50 g
zel. salát 100 g
rýže 25 g
večeře II.:sýr Eidam 30% 25 g
paprika 50 g

Ještě jsem se nevážila, ale zdá se mi že mám o něco volnější oblečení
Dnes jsem jezdila 40 min. na rotopedu a 4 x odhazovala sníh u domu. To je lepší než posilovna

MichalPM

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 20:44:53


na tvou vahu mas MALO jidla..takhle za chvili prestanes hubnout a driv nebo pozdeji prijde jojo..
navic s nejvetsi pravdepodobnosti hubnes taky svaly..
je to proste typicka docasna hladova dieta, a to neni ok..

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!